Hakutulokset

1. stindepinde

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos @Shara! Mä saan Pregcheckiin aika samanlaista viivaa kuin sulla, jospa sekin vahvistuisi. Tässä vielä toi puikkotesti avattuna.
  2. stindepinde

Huomenta! Seitsemän vuoden yrityksen (luomuna) jälkeen, kaikenlaiset viivat nähneenä ja kuvitelleena, nyt musta tuntuu, että on tosi kyseessä. Kahtena aamuna peräkkäin vahva viiva Rfsu:n puikkotestiin. Tänään menkkojen alkupäivä, mutta ei oikein mitään oireita sinne päin. Olisko tää nyt sitten...
  3. stindepinde

Huomenta! Pahamaineista rfsu-testiä täällä tihrustelen. Pakko kysyä teiltä kommentit, mitä ootte mieltä, näenkö ihan omiani? Dpo 7 menossa, et tosi aikainen vaihe vielä.
  4. stindepinde

Moi! Tänään alkoi menkat, ihan ajallaan. Rfsu:n hailakat viivat eivät vahvistuneet, joten tätä jo odottelinkin. Onnea plussanneille! Ja kaikille hyvää joulun aikaa! :)
  5. stindepinde

Hyvältä näyttää, oiskohan se nyt plussa jo!?!? Mä tajusin omasta kierrostani, et dpo vois ollakin 8, joten vielä olis piinailtavaa edessä. Tänään testi näytti tältä, vähän taas toivo heräsi:
  6. stindepinde

@Miina- Dpo 9 on mulla tänään. Eli meil on sama! :) Noi rfsu:n viivat on kyllä ihan legendaarisia... hentoinen viiva tosiaan näkyy. Ei auta kuin, et testaillaan vaan lisää! :)
  7. stindepinde

Moi! Laitahan nyt kuva, mua kiinnostaa omien haaleitten viivojen vuoksi toistenkin otokset. :) Mä testasin aamulla ja alla kuva. Oon muokannut sitä, joten viiva ei ole vahvistumaan päin. Lisäksi testasin vielä illalla, mutta siihen testiin ei tullut mitään ja oli jotain ihme säröjä, joten oletan...
  8. stindepinde

@khilde Voimia! Jospa ensi kierto olisi sun tärppikierto. Oma aamun testi näyttää jotain haipulaa, perus rfsu-viivaa.
  9. stindepinde

Tässä kuva kuivana. Mitä oot mieltä?
  10. stindepinde

Tilanne mutkistuu jälkeen kerran.. tänään testasin vasta iltapäivällä, mut tulos on kyl pettymys. Alareunasta lähtis niinku aika hyvin viivaa muodostumaan, mut ei kokonaisuudessaan. Olisko sit vaan värin leviämistä? Dpo 8 tosin, et ehtiihän viiva vielä vahvistua.

Yhteistyössä