Hakutulokset

1. stindepinde

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenta! Muistattekos mun tilanteen, dpo 14 ja sain Rfsu:n puikkotestillö viivaa? Sen jälkeen viivat hävisivät ja dpo 17 kohdalla olin jo aivan varma, et ei mitään tapahdu. Eli menkkoja odottelin. Nyt on menkat päivän myöhässä ja (tietysti) testasin. Kuvat alla, kaikki otettu teastiajalla...
  2. stindepinde

Moi! Sain sen oman hailurani 14 dpo. Nyt en oo testannut sillä samalla testillä, mut aika myöhäiset päivät alkaa olla mulla, et menkkoja kyllä jo odottelen. Plussatuulia sulle!
  3. stindepinde

Pregcheckillä testasin, mut siinä ei kyllä niin selkeää tulosta ole kuin tuolla Rfsu:lla.
  4. stindepinde

@hiljariikka Dpo 9 on vielä tosi aikaista, toivotaan, että sun viivat vahvistuu! Mun viivat on ehkä hiukan vahvistuneet?! Ainakin toivoa on kovasti. :) https://aijaa.com/9y9RlQ
  5. stindepinde

Mut näitä tarinoitahan on runsaasti, että roskishaamukin voi olla plussa. Tärkein kriteeri tuntuu olevan väri, että jos yhtään punertaa, niin vois olla tosi kyseessä. Ja kyllähän toi punertaa! Mä testasin neljän tunnin pidätyksen jälkeen, koska mulla on iltapäivätestit olleet vahvempia kuin...
  6. stindepinde

Yes @Coolmama, ihana plussaviiva! @ijomeo Jotain näkyy, uutta testiä kehiin vaan! Tässä mun aamun testi. https://aijaa.com/ekLLQl
  7. stindepinde

Moi! Hieman positiivisempi meininki, viiva tuntuu pysyvän pidempään vahvempana. Laitan tähän märän ja kuivan version. Jännää on! :)
  8. stindepinde

Juurikin näin, kuten kirjoitit! Mut mä sain molemmat sen puolentunnin sisällä. Että silleen.. :(
  9. stindepinde

Moi ja kiitos kommenteista! Iltapäivätestin tein äsken ja tässä tulos. Ongelma ja iso sellainen on vaan se, että kun testi kuivuu, viiva häviää pois. Eikö se silloin merkitse negatiivista? Tämän kuvan otin heti viiden minuutin jälkeen, kuten ohjeessa sanotaan.
  10. stindepinde

Moi! Täällä jälleen, tikkuja uittelemassa. Tein iltatestin, dpo 11 menossa, jos lasken oikein. Kaks kuvaa, sama testi toisessa avattuna. Mielipiteitä? :)
  11. stindepinde

Moi! Minulla alkoi menkat pari päivää myöhässä. En ehtinyt digiäkään tuhlaamaan, Rfsu:n puikkotestin viivakin hävisi. Kiitos, et kysyit! Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
  12. stindepinde

Voi kiitos, ihanasti oot varma! :) Mulla on vaan miljoona väärää viivaa takana ja oon nyt viimeinkin oppinut edes vähän maltilliseksi. Sit kun se digi antaa plussan, mä oon raskaana. Ilmeisesti mulla nousee vaan aika hitaasti raskaushormoni, kun en useinkaan digiin asti pääse. Mut nyt vaan sit...
  13. stindepinde

Täällä piinaillaan..sunnuntaina pitäis alkaa menkat. Rfsu:lla edelleen testailen. Tänään yritin jo löytää kiireessä muita testejä, mut en löytäny muuta. Viikonloppuna ehtii varmasti apteekkiin.
  14. stindepinde

Jeps, I know. :) Lähikaupassa on eniten näitä, joten ne tarttuu mukaan. Tässä vielä kuva avattuna. Kiitos tsemppauksesta! <3
  15. stindepinde

Onnea plussanneille! <3 On noi oikeat plussat vaan aina niin ihania. Mietintään tässä mun tikku. Toiveita herää, dpo 9. Tää tuli heti muutaman minuutin sisällä ja on vieläkin näkyvillä tikussa kuivuttuaan. Heikommin tosin kuin tässä. Kyseessä on Rfsu:n puikkotesti.
  16. stindepinde

Kiitos avusta! :) Tässä mun aamun pc.
  17. stindepinde

Helou! Taas pulmakulmaa täällä päässä. Muistatte ehkä mun Rfsu-viivat ennen menkkoja, jotka oli jo aika vahvojakin? No se testi on todettu epävarmaksi monta kertaa ja syyttä ja mun viivat alkoi hiipua ja menkat alkoi. Sit mä näin täällä noita vahvoja viivoja esim. Habibilla ja ajattelin...
  18. stindepinde

Menkat alkoivat sitten kuitenkin viisi päivää myöhässä. Sitä jo odottelinkin, koska ne vahvat viivat, mitä sain, alkoivat selvästi hiipua. Lähtöruutuun jälleen.. huh heijaa.
  19. stindepinde

Voi kiitos! <3 Meillä on tosiaan samanlaiset viivat Pregcheckissä, joten toivon sinulle myös viivan vahvistumista! Ja kaikille muille myös! <3

Yhteistyössä