Hakutulokset

1. I

Lokakuun Lutuset 2014

Tähtitomu, olipa tylyä toimintaa. Pienet vuodot on kai aika tavallisia, jostain luin että olisko ollut 25% loppuun asti kestävistä raskauksista jotain vuotoja tulee jossain vaiheessa. Mulla oli myös esikoisen kanssa rv7 ihan veristä vuotoa, mutta sen syy ei ikinä selvinnyt. Monella onkin...
  2. I

Lokakuun Lutuset 2014

Tervetuloa kaikki uudet! Tänne onkin ilmaantunut mukavasti lisääkin porukkaa ja keskustelu käy hurjan aktiivisena :) Menetyksen kohdanneille ja epävarmuudessa eläville tsempihalit! Meillä oli tänään eka neuvola, siellä käytiin läpi kaikki perusjutut, laitettiin lähetteet menemään ultraan...
  3. I

Lokakuun Lutuset 2014

Matkoista, meillä on pääsiäisen tienoilla varattuna Berliinin reissu ja sinne myös lähdetään. Uskon että tuossa vaiheessa tämä huono olokin jo helpottaa. Viime raskaudessa olin vielä reppureissulla 20+ viikoilla ja hyvin meni sekin. Aikaisempaa rauhallisempaan tahtiin piti kierrellä, mutta niin...
  4. I

Lokakuun Lutuset 2014

Onpas hieno uusi ketju, kiitos willarose! Voimia kaikille menetyksen kohdanneille, olette ajatuksissa <3 Hurjasti onnea maijac!! Hempsuli ja tähtitomu, toivottavasti saatte vielä hyviä uutisia! Älkää vielä vaipuko epätoivoon, yrittäkää pysyä positiivisella mielellä :) Meillä oli...
  5. I

Laskettuaika Lokakuussa 2014

Onnea hääpäivän johdosta willarose!! Onpa ollut ihana yllätys :) Ja hieno lista, kiitos! Niinhän se on että oireet tai ei aina on jokin vähän vinksallaan. Sarasofia, kuulostaa tosiaan vatsataudilta, älä turhaan murehdi! Mulla on myös ollut vatsa sekaisin hetken aikaa ja tissien kipeyskin on...
  6. I

maijac, tsemppiä! Hyvin se menee :)
  7. I

Hempsuli, olet niin oikeassa tuossa odottamisessa :) Senya, tosi hienoa että varaavat sulle vakipaikkaa raskaudesta huolimatta. Vaikka asia ei saisi vaikuttaa niin monessa paikassa tuntuu kyllä vaikuttavan. Tosin taitaa päiväkotimaailma olla niin naisvaltainen, että siellä on raskauksiin ja...
  8. I

Mukavaa että tulee paljon porukkaa :) Ja aktiivista keskustelua, tässähän tuntuu ihan tippuvan kärryiltä kun on hetken poissa koneelta. Mäkin voisin omasta taustasta hiukan kertoilla: Eli asustellaan pk-seudulla. Sain esikoisen yksinodottajana 11/09 ja hän on siis lähes 5 kun tämä pieni...
  9. I

Voimia Dragonfly77!! :( Tervetuloa uudet! Mä luulen myös että liittyisin fb-ryhmään vasta ultran jälkeen, ainakin haluan odottaa tuonne varhaisultraan asti. Mutta kuulostaa siis kivalta, ja varmasti tulee jatkettua täälläkin. Elanor85, mulla oli esikoisesta pahoinvointi pahimmillaan...
  10. I

Itkukohtauksia ei ole vielä täällä näkynyt, mutta huomaa kyllä että hermot menee helpommin kuin ennen varsinkin esikoisen kanssa. Olossa ei sen kummempaa muutosta ole tapahtunut. Tänään kävin saunassa ja taitaa olla verenpaineet aika matalalla kun tuli siellä tosi huono olo ja rupesi...
  11. I

Tervetuloa uusille minunkin puolestani ja Kotikiss@:lle halauksia! Sain varhaisultran ystävänpäivälle, kuinka tässä jaksaa odotella sinne saakka! Neuvolakin on sitten jo siitä seuraavalla viikolla. Etova olo aaltoilee ja pakottaa kyllä syömään säännöllisesti. Maha on varsinkin iltaisin...
  12. I

Meillä mies varmaan jännitti testiä enemmän kuin minä, ja saikin tietää tuloksen heti, tekstiviestillä tosin kun oli jo lähtenyt töihin. Muutamalle kaverille olen kertonut. Saa nähdä kerrotaanko isovanhemmille jo varhaisultran jälkeen vai odotellaanko np-ultraan asti. Viime raskaudessa maha...
  13. I

Täältä ilmoittautuisi uusi odottaja mukaan, laskurin mukaan la 3.10., mutta mun kierto on kovin epäsäännöllinen niin saattaa ultrissa vielä tarkentua ja muuttua. Mulla on aikaisemmasta suhteesta 4v. ja tämä tuleva on nykyisen mieheni ensimmäinen. Loppuvuodesta aloitettiin yritys ja kolmannesta...

Yhteistyössä