Hakutulokset

1. J

Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@serissamay tervetuloa joukkoon! Itse sain esikoisemme hippasen vajaa 18-vuotiaana, vuoden olin pois ammattikoulusta ja lukiosta pari kurssia, mutta vauva-ajasta huolimatta kirjoitin ylioppilaaksi muiden kanssa samalla tahdilla viime keväänä. Lähihoitajaksi valmistuin jouluna, "vain" puoli...
  2. J

@eevas Oi että, nyt on siellä jännät paikat :barefoot: Millonkas saadaan kuulla testituloksia? ON: Täällä alkoi menkat kolme päivää oletettua aiemmin. Eli yk2 starttasi täällä :) Mulla alkoi tänään työt ja mies on puolen vuotta reissuhommissa, niin katotaas, ajoittuuko ovulaatiot tässä puolen...
  3. J

@Thalassatar onnittelut plussasta :love: Jospa tähän ryhmään saadaan nyt kunnon plussa-aalto! @Herkkuhiiri onpas ikäviä nuo krampit, mutta toivottavasti ovat ihan normaaleja kiertoon kuuluvia eivätkä merkkinä esimerkiksi tuosta endosta @nnipsu! Paranemisia teille! Täälläkin ollaan pojan...
  4. J

Meillä mies on varmaan tuosta väliltä. Otti heti yrityksen alkaessa selvää, millaisia merkkejä ovulaatiosta voi olla ja niitä merkkejä kysellyt pitkin kiertoa. :LOL: Hän varmaan odottaa mun raportoivan enemmänkin, mutta jotenkin "hankalaaa" ottaa asiaa useammin puheeksi. Ehkä yritän omaa intoani...
  5. J

Moikka ja hyvää uutta vuotta! Olen sivusta seuraillut täällä keskustelua jo hetken aikaa ja näin vuoden 2017 kunniaksi ajattelin hypätä mukaan. Ollaan miehen kanssa parikymppisiä, pienen taaperon vanhempia ja toiveissa olisi toinen pieni ihmisen alku. Kapseli multa on poistettu marraskuussa...
  6. J

Alle 18v odottajat!

Moi, jos juttuseura kiinnostaa, meillä olisi äitiryhmä nuorille :) jensku.mama@gmail.com saa laittaa viestiä, jos whatsapp ryhmä kiinnostaa!
  7. J

Nuoret 2015- odottelijat hoi!

Tilaa on :)
  8. J

Nuoret 2015- odottelijat hoi!

Meillä olis WA-ryhmä alle 20v äideille, on tulevia äitejä ja jo synnyttäneitä :) Voi laittaa s-postia jensku.mama@gmail.com :-)
  9. J

Nuoret odottajat

Moi, oletko alle 20-vuotias odottaja tai jo lapsen saanut nainen, joka kaipaisi juttuseuraa? :) Vaikket seuran puuttesta kärsisikään, on mukava saada lisää samanhenkisiä (tulevia) äitejä joukkoomme WhatsApp-ryhmään! Jos kiinnostusta löytyy, lähetä s-postia (os. jensku.mama@gmail.com) :p

Yhteistyössä