Hakutulokset

1. L

Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

Meillä oli tällä viikolla myös ultra 21+3 ja kaveri voi hyvin ja kasvaa. Kasvaa Todellakin .. Kasvukäyrällä pysytään mutta kolmen viikon päästä ultrassa katsotaan mikä on sitten tilanne. Vaikuttaako sokerit niin paljon kokoon vai ei selviää varmaan silloin . Sokerit pysyneet kurissa, ettei...
  2. L

Pariin päivään ei ole nyt tuntunut mitään liikettä (19+2). Varmaan ihan normaalia vielä tässä vaiheessa mutta pelko nostaa taas päätään. Perjantaina oli neuvola ja silloin kaikki ok. Lähinnä mietin pitäisikö kuitenkin hankkia kotiin doppleri!? Onko turha vehje ja tuleeko vain lisää stressiä jos...
  3. L

Millä viikolla teillä on ollut ultra? Itselläni vasta 2.5 ja silloin on rv 21+3.tuntuu että siihen on ikuisuus
  4. L

Jes 2,3kg lähtenyt painoa. En olisi uskonut että radi saa minut syömään oikein ja jopa paino tippuu (ikävä kyllä sitä löytyy liikaa ) Ja kiva oli kuulla vauvan sykkeet 145. Kannatti käydä neuvolassa kun mieltä painoi onko kaikki edelleen hyvin
  5. L

Syyskuiset 2018

15+6 ja kohta pari viikkoa on totuteltu sokereita mittamaan ja varsinkin syömään ettei ne nouse,eli mie jäin kiinni sokereista heti. Muuten olo ollut hyvä kun hyväksyin tuon radin (meinasi vähän mennä tunteisiin /hermot) Toissa päivänä olin tuntevinani ensimmäisen pienet liikkeet ❤️ mahaa ei...
  6. L

Syyskuiset 2018

Tänään oli sokerirasituskoe, mikä ei ollut yhtään niin paha mitä on varoiteltu. Helppo homma nyt vaan odotellaan tuloksia. Huomenna 13+2 on virallinen ensimmäinen ultra, jännittää todella paljon. Ihmettelin kyllä kun sokerikoe otettiin ennen ultraa, kai ne ovat niin luottavaisia raskauden suhteen..
  7. L

Syyskuiset 2018

Mie jään ainankin tänne kirjoittamaan kun facelakkoni on kestänyt jo yli neljä kuukautta. Jännä oire on nyt piinaannut minua jo pari viikkoa eli ruoka ei maistu ja kun syö olen monta tuntia aivan täynnä ja tuntuu jopa tuskaiselta. Huomenna on viimeinen saikkupäivä todella toivon että kestän...
  8. L

Syyskuiset 2018

11+3 ja tänään oli jo neljäs ultra. Hematooma siellä edelleee oli 2*3cm mikä vuotaa verta mutta lääkäri oli positiivinen raskauden suhteen. Samalla kävin kilpirauhasen verikokeissa, saa nähdä mitä sieltä löytyy. Jotta elämä ei olisi liian helppoa soitti sisätautien lääkäri (sairastan coltis...
  9. L

Syyskuiset 2018

Tänään piti olla ensimmäinen neuvola 10+1 mutta peruuntui kun neuvolatäti kipeänä. Uusi aika torstaina , jos silloinkaan (onko neuvolatäti tullut töihin saikulta) ärsyttää!! Onneksi kuka soitti tajusi edes sen verran että tällä viikolla on pakko ottaa kromosomilabrat niin viitsi kirjoittaa...
  10. L

Syyskuiset 2018

Eilen illalla alkoi vuoto ja verta tuli suht paljon. Mie olin jo menettänyt toivon. Tänään ihme kyllä pääsin suoraan ultraan ja yllätys oli suuri kun siellä se kaveri heilui ja sydän löi. Syyksi löydettiin vierestä hematooma. Sitä seurataan nyt kahden viikon päästä uudestaan ja sairaslomalle...

Yhteistyössä