Hakutulokset

1. L

Syyskuiset 2018

Johan on ollut jännät päivät lauantaista asti. Lauantaina tuli kova kipu ja supistuksia ja verta todella paljon hyytimien kera. Tänään pääsin ultraan ja olihan iloinen yllätys kun siellä oli kaikki hyvin. Hyvin löi sydän eikä mitään syytä löytynyt lauantain tapahtumille. Koskahan tästä...
  2. L

Syyskuiset 2018

Ultrassa käyty. Näkyi 5,7mm ja sydän sykki. Viikot ultran mukaan 6+3 Voi tätä onnen ja helpotuksen määrää!!! Sain jopa kunnallisen kautta uuden ultran kahden viikon päähän. Sinne asti jaksaa hyvin tällä fiiliksellä
  3. L

Syyskuiset 2018

Voi tätä pelon ja huolen määrää kun huomenna olisi varhaisultra. Hyviä uutisia en sieltä ole ennenkään saanut, joten aivan varma ettei tule huomennakaan. Kyllä olen lähes kateellinen kaikille jotka voivat nauttia alkuraskaudesta. Itselläni se on lähinnä pelkoa. Jokainen vihlaisu tai oireeton...
  4. L

Syyskuiset 2018

Mulla on ollut kolme keskenmenoa vuoden sisällä ennen tätä raskautta. Soitin neuvolaan ja sain ajan varhaisultrasn mutta jotenkin kummastuttaa miten aikaiseen ne sinne kutsui. Keskiviikkona olisi aika( jos sinne asti ikinä pääsen) ja silloin mun laskujen mukaan olisi 6+5. Koska muut ovat...
  5. L

Syyskuiset 2018

Uskaltaako jo mukaan!? Kolme keskenmenoa takana, viimeisin lokakuussa ja nyt näyttää taas testi plussaa. Itseasiassa näytti jo neljä päivää ennen kuin menkat olisi pitänyt alkaa. La 8.9. Tänään soitin neuvolaan ja kyselin joka nyt saisin kunnallisen kautta alkuraskauden ultraan ja 10.1...
  6. L

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

Täällä menossa 6+3 ja väsymys on hurjaa. Olen 32 ja ensimmäinen tulossa. Laskettuaika sovelluksen mukaan 26.12 Jännittää kertoa vanhemmille, jos vielä äitienpäivään asti malttaisin pitää suuni kiinni. Lokakuussa oli keskenmeno ja vähän vielä kummittelee takaraivossa. Plussasin jo dpo 10 ja...
  7. L

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

24.6 Lumikko84 32 Koks Ensimmäinen lapsi Tänään oli jännä päivä, elämäni ensimmäinen plussatesti. No okei kaksi piti tehdä että uskoin. Aika sekava olo, en usko tätä todeksi vielä. Menkat olisi vasta maanantaina pitänyt alkaa mutta kun jokin fiilis vain kertoi että nyt taitaa olla jotain muuta...

Yhteistyössä