Hakutulokset

1. I

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Mä ennoo ikinä ollu näin kipeä. Lääkkeellinen tyhjennys ei toiminut ja leikkausjonossa olin n tunnin eilen gynen tutkimuksen jälkeen. Asiat sujuivat siis todella nopesti, mutta on olleet elämäni pisin reipas vuorokausi. Ja miehellenikin. Morfiinipiikit ei vieneet kipua pois, mutta saivat pään...
  2. I

Jouduin sairaala hoitoon viikon keskenmenon potemisen jälkeen. Raskausmateriaali ei ole poistunut ja aloin vuotamaan aivan hanasta. Sairaalassa tipassa nyt. Kokeillaan lääkkein tyhjentää. Huomenna uusinta kurkkaus ja jos vielä tavaraa, tehdään kaavinta. Kukaan ei ottanut tosissaan kipuja ja...
  3. I

Kiitos teille.. <3 hankalia asioita nämä, mutta onneksi on ihana turvaverkko ympärillä. Tottakai se tekee kipeää katsoa vierestä, kun monet tutut raskautuu samaan aikaan, kun itse koet km. Vuoto jatkuu täällä siis jo kuudetta päivää.. loppua ei näy.. aika varmasti itse raskausmateriaali tuli...
  4. I

Moikka! Eilen alkoi vuoto ja päivystyksen ultrauksen jälkeen saatiin tuomio 6+3 vastaavasta pussista ilman sikiö kaikua. Eilen ois ollu kuukautisista laskettuna 10+6. En ole vuotanut paljoa nyt, mutta tilanne toivoton. 10 päivää pyysi lääkäri odottamaan ja uusinta ultraamaan, mikäli itsenään ei...
  5. I

Helmikuiset 2019

Heippa! Täälä uusi helmikuinen huutelee 7+6 eli la oli neuvolaan soiton ja laskujen mukaan 4.2. Ensimmäinen ihme kasvaa sisällä ja toiveikkaina ollaan. Vain mies ja minä olemme asiasta tietoisia ja yhdelle ystävälle kumpikin kertonut saadakseen tukea. Hurja pahoinvointi alkoi jo kolme neljä...

Yhteistyössä