Hakutulokset

1. I

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@tylleröinen_21 joo mulla pääs itku kun oltiin viime metrejä sairaalassa potemassa keskenmenoa ja odotettiin saattajaa gynelle. Juuri lapsen saanut äiti oli ruokailemassa vieressä. En voinut kun itkeä kurkku suorana. Nyt vasta ekoja kertoja pystynyt kylästelemään yhdellä sukulaisella joka oli...
  2. I

Kesäkuiset 2019

@TeaTuulia eikös ne automaattisesti annakkin sen varhaisultran jos on ku takana? Se on hyvä tarkistaa että on kyydissä oikeassa paikassa!(y) Me mennään omakustanteisesti oman mielenrauhan takia:)
  3. I

Kesäkuiset 2019

Täällä kans alkanu oireita pukkaamaan ihan kunnolla. Etomista ja oksu nousee kurkkuun, ei oo tarvinnu vielä oksentaa kuitenkaan. Suihkuihokuorinta sai melkein oksentamaan. Ummetusta väsymystä ja kamalat mielialanvaihtelut :D Toivoisin niin ettei tulis niin pahaa pahoinvointia ku viimeksi...
  4. I

Kesäkuiset 2019

@Tiinaliina1 minä kysyin mieheltä uskotko haamuihin? Se oli ihan jutussa mukana ja sanoin että mennään kylppäriin, mie osaan houkutella haamuja. Siellä se hailakka eka raskaustesti tojotti altaan reunalla ja mies oli aivan ilona :love:
  5. I

Kesäkuiset 2019

Ipanassu/ensimmäinen/1.6./synnäriä en halua tänne jakaa, kun anonyymina mutta julkisesti kirjotellaan tunnistumisen pelossa :whistle: Toivoisin kovasti fb ryhmää meille kesäkuisille sitten kun porukka alkaa plussailla enemmän. Se on itelle parempi kanava viestiä ja helpompi kirjotella rennosti...
  6. I

Kesäkuiset 2019

Heippa! Täällä ois kuukautisista laskettuna la 1.6. Edellinen meni kesken. Oon odottanut jonkun aloitusta kesäkuusta, jotenkin sitä arkailee edellisen huonosti päättyneen jälkeen, ettei itse uskaltanut keskustelua avata :D Onnea plussasta @Tiinaliina1 :love::love::love:
  7. I

@Noups nyt ois menkoista laskettuna 4+2. Ovulaatiosta en osaa sanoa millon ollu, vaihtelee yleensä 10-18 päivän sisällä, jos oon ovuloinu. :) ja joo eiköhän tämä tästä, kävi miten kävi.. varhaisultrassa saa jo ehkä vähän huokasta, ettei tarvi elää epätietosuudessa sinne ekaan viralliseen ultraan...
  8. I

On se vahvistunu. Nyt aivan selkeä viiva tosin haaleampi. :love: mie aion silti olla täällä mukana varhaisultraan asti taustalla, koska oon luuserinna ja en uskalla heittäytyä keskenmenneen jälkeen..:unsure:
  9. I

@tylleröinen_21 suuret halit teille ja voimia alkutaipaleelle. Itsellä hyvässä tuoreessa muistissa oma km ja tunteet nousee vieläkin pintaan. Lohduttaa ajatus, että sielä meidän pieni kaunis lapsi odottaa meitä taivaassa, kun meidän aika koittaa. Ja tosiaan tämä paikka, jos mikä on paras purkaa...
  10. I

Ukkokin vahvisti haamun. Miepä päivittelen muutaman päivän sisällä vahvistuuko. Kiitos teidän silmien avusta :love: Mies oli iloinen ja sanoi monta kertaa kuinka onnellinen on jos tämä onnistuu. Anoppi oli tänään kysellyt, että minkä takia ette polta? Ukko oli vastannut että ei me olla poltettu...
  11. I

Huomenna odotetut menkat. Ei menny taas nii suunnitellusti, kun kävin ostamassa testejä kaappiin :whistle: Minun silmä näkee haamun, mutta en jaksa olla edes toiveikas vielä.. odotan siis kuukautisia ja katson ilmestyykö vahvempi viiva testiin vai saapuuko punaiset päivät. Nyt teidän silmiä...
  12. I

@RUSKA82 taitaa siinä haalea minun silmään ainakin olla! Josko vahvistuisi :) mukana jännittämässä.. (y) @joojoo1 tsemppiä ja onnea! Ihana ois, kun saisitte seuraavassa ultrassa ihania uutisia:love: Haleja uusille <3 Itsellä täällä menossa kp 24. 5 päivää odotettuihin kuukautisiin. Vatsaa...
  13. I

@RUSKA82 joo ja km jälkeen mies innoissaan puhu yrittämisestä, mutta ei sitä näkemystä voi sillä nimellä kutsua.. lähinnä sattuman kauppaa jos hänen metodeillaan yritetään perhettä perustaa :D Täällä kp18. Illalla juili vatsaa kummasti.. mietin oisko ovulaatio(lue toivon..). Yleensä ovulaatio...
  14. I

@Noups Joo miepä päivittelen. Vuoto alkoi erittäin niukkana, mutta oli loppujen lopuksi tosi runsas ja kivulias. Nyt vuoto loppu, kesti 7 päivää. Me päästiin ekan keskenmenon jälkeen tukostaipumus tutkimuksiin kun oman äidin puolelta tutkittuna tukostaipumus ja aiheuttanut sielläkin...
  15. I

Oi kiitos linkkauksesta tänne! Ja kiitos onnitteluista kierron alkamisesta, eipä endometrioosin kanssa eläessä oo osannukkaan näin iloita kuukautisista :D ! Tosiaan täällä eka yritys kierto kaavinnan jälkeen ja yksi keskenmeno taustalla. Eilen kävin tukostaipumus kokeissa ja sieltä odotellaan...
  16. I

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Menkat alkoi kp 33! Eli vain 2-5 päivää myöhässä näin kaavinnan jäljiltä. Nyt ens kierrosta katellaan jos tärppäis.. vähän menee menot ristiin miehen kanssa, mutta ripä tuo ovulaatiokaan kovin säännöllinen oo ollu! Toiveikkaina ollaan :) !
  17. I

Mulla ei ovis oireile.. :/ oon käyttäny aiemmin hedelmällisyys tietokonetta, mutta sen käyttö jäänyt raskauden myötä ja en osannyt edes ajatella käyttöä km jälkeen.. nyt kaduttaa. Keskiverrosti mulla ovis sen kautta ollu n. 14pvä kuukautisista.. pitänee laskeskella ja katella.. ja toeennäkösesti...
  18. I

Jep @Marlen , sai alkaa heti yrittämään ja seksiä suojatta jälkivuodon loputtua. Suosittelivat vain raskauden keston määrityksen takia sitä ekojen kuukautisten odottelua. Oltiin meillä tosin niin malttamattomia, että kondomin kanssa jo ennen jälkivuodon loppumista puuhattiin. Mie täällä...
  19. I

Moikka kaikille! Oon ollut pidemmän aikaa hiljaa. Kaavinnan jälkeen elämä mennyt usvassa, opetellessa elämään ja nauttimaan asioista uudelleen. Päätettiin, että uusi vauva saa koittaa matkaa meidän kanssa heti kun on valmis. Ehkäisy ei oo ollu käytössä siis kaavinnan jälkeen ja seksi palasi...

Yhteistyössä