Hakutulokset

1. E

Tämmönen kesäromanssi

Paskat. Mentiin kiihkeiden tuulien mukaan, ajattelematta. Sitten valitettavasti vanhan elämän jutut tuli tielle... Ei tosiaan kaikki oo tommosia jokka suunnittelee tommosta. Ja ne jotka on, niin sen näkee kyl läpi. Että väärin arvattu.
  2. E

Tämmönen kesäromanssi

Huomaa kyllä taas, että naiset on ilkeitä toisille naisille. Heti vittuillaan. Sitten taas jos jollain äijällä on kesälomaromanssim (oli varattu tai ei), niin sen kaverit kehuu sitä ja aattelee, että kävipä tuuri tai että kova jätkä. Naiset taas suunnilleen syyttää huoraksi. Uskomatonta...
  3. E

Iskuvinkkejä

Tietysti voin. Emmä seksin takia miestä tartte, en ainakaan koko ajan ja heti. Ja toki saan yhden illan jutun mistä vaan koska vaan jos haluan. Mut etin nyt sellaista potentiaalista aviomiesehdokasta. Tää ois semmonen. Toki ei täydellinen kaikilta ominaisuuksiltaan, mut sopiva. Just sopiva.
  4. E

Iskuvinkkejä

Mitenhän mä saisin ton miehen tekemään aloitteen ? Olen lähes varma, että se on muhun ihastunut (mun duunissa oleva mies, mut ei samalla osastolla, toisen osaston pomo. Mut aika paljon ollaan tekemisissä. Oon vaan kesäduunis, ettei silleen haittais.). Mut nyt pitäis vaan jotenkin saada se...
  5. E

Tämmönen kesäromanssi

No ei se siit naimisesta ollu kii, vaan päinvastoin. Jos oisin ollu duunis oliskin kaikki vapaa-aika menny siihen naimiseen, mut nyt tehtiin kaikkee muutakin yhdessä. Luulen, et aika moni muukin olis jääny duunista jos olis ollu mahis vaan. Ei mua kaduta, moni teistä ei koe mitään...
  6. E

Tämmönen kesäromanssi

Ei se noin mennyt. Vaan mies lupas maksaa vuokran ja vähän muutakin etten menis töihin. Tietty oisin mennyt, mut se halus etten mee. Ihan eri asia.
  7. E

Tämmönen kesäromanssi

Olipas taas negaa lokaa mua kohtaan. Jos mies lähtee mun perään ni ei se välitä vaimostaan sillon, joten turha siinä itkee sen vaimon puolesta. Ja se et se palaa sen vaimon luo johtuu vaan siitä ettei kehtaa suvulleen näyttää et ero tulee tms.-
  8. E

Tämmönen kesäromanssi

No huh huh mitä juttua. En tosiaan oo laiska. Tuo työ on vaan niin borea ja loppuu joka tapauksessa ihan pian, koska parempaa on haussa plus että olen valmis. Ja mul ei oo ollu kesälomaa sitten yläasteen että siinkin suhteessa oli ihan ok pitää vähän vapaata.
  9. E

Tämmönen kesäromanssi

No oikeestaan tiesin, mutta ei sitä siinä vaiheessa mietitty. Elän hetkessä ja kesä on aikaa jolloin vietit saa viedä. Ja jos vietti vie miestäkin, on se vaan oikein... Elä tässä hetkessä, on mottoni.
  10. E

Tämmönen kesäromanssi

Ihana kesä tähän mennessä päättyi sitten kuin seinään. Tapasin Juhannuksena ihanan miehen ja otin sitten saikkua pari päivää ja menin sen hienolle hienolle mökille... Se sano mulle, että ei se haluu, että meen enää takas kesätöihin, että se voi kustantaa elämisen ja maksaa vuokran ja noin. Ja...
  11. E

Elämänsuunnitelma

Joo, toi miesjuttu ja lapset sitämyöten meni ehkä vähän yli. Ehkä parempi keskittyä uraan yms. ja katsoa mitä se tuo tullessaan. Tarttis jotenkin päästä tästä varattujen miesten kierteestä eroon..
  12. E

Elämänsuunnitelma

Hienosti kirjotettu Keittiönoita, kiitos rohkaisusta. Sitäpaitti ihmiset on erilaisia. Joillekkin sopii paremmin semmoinen "ajelehtiminen" jotkut eivät osaa elää niin, kuulun jälkimmäisiin. Emmä silti koko ajan oo tää suunnitelma päässä. Kesällä otetaan rennosti ja ladataan akkuja (vaikka ollaan...
  13. E

Elämänsuunnitelma

Hienoo, että joku sentäs tajuaa. Toi suunnitelma on tietty tehty pilke silmäkulmassa. Tällä hetkellä mulla pyyhkii hyvin koulussa/duunissa, mutta ei miesrintamalla. Kenties mennään pidempään sillä painotuksella ja suunnitelmat muuttuu. Ei voi koskaan tietää. Oikeesti tein ylioppilaskesänä...
  14. E

Elämänsuunnitelma

No ei tommosiin voi valmistautua. Ei voi elää niin, että aattelee, että paskaaks tässä että syöpä kummiski tulee ja tappaa ja kaikki menee pilalle. Tietty tommoset muuttaa kaiken mut ei niitä voi liikaa miettiä. Toi on vaan suunnitelma joka tietty muuttuu jos tulee jotain erikoista. Voihan se...
  15. E

Elämänsuunnitelma

Jotkut aattelee myös ympäristöö eikä vaan itteensä
  16. E

Elämänsuunnitelma

Oikeasti. Koska se on hyvä tapa. Kaikkea kannattaa suunnitella, ei se ole sitten niin tärkeetä meneekö kaikki just niin, mut kummiskin. Kun on jotain tavoitteita, niihin helpommin pääsekin. Työn ja koulun suhteen olen tähän mennessä onnistunut täydellisesti.
  17. E

Elämänsuunnitelma

Mulla on jo ihan kivasti jalka oven välissä hyvään duuniin. Olen tehnyt kesäsin ja osa-aikana. Olen luottavainen, että tossa(kin) suhteessa mulla on hyvin pullat uunissa.
  18. E

Elämänsuunnitelma

Miten niin ? Ihmisellä on Suomessa mahdollisuus saavuttaa se mitä haluaa. Mut just tommonen asenne saa ihmiset jättämään tavoitteen paremmasta elämästä ja sit ollaan katkeria ja vähätellään muitakin.
  19. E

Elämänsuunnitelma

Ei se ole oikeesti niin "tarkkaa", mutta hyvä jotkut raamit olla. Olen nyt jo "jäljessä" tai no siis koulutus ja duuniasioissa olen aikataulussa, mutta en mies + lapsijutuissa. Tietty olen nuori lasten suhteen, mutta kun olis kiva elää sen miehen kanssa ensin pari vuotta sellasta...
  20. E

Elämänsuunnitelma

Mietin tässä hiukan suunnitella elämää eteenpäin, tietty muutoksia aina voi tulla, mutta hyvä ainakin yrittää suunnitella jne... Itse täytin just 23v ja tässä on tavoitteeni: 24v: valmistua tradenomiksi 25-28v: Vakiinnuttaa paikka duunimarkkinoilla, löytää elämäni mies, mennä naimisiin ja...

Yhteistyössä