Tämmönen kesäromanssi

"vieras"
Huomaa kyllä taas, että naiset on ilkeitä toisille naisille. Heti vittuillaan. Sitten taas jos jollain äijällä on kesälomaromanssim (oli varattu tai ei), niin sen kaverit kehuu sitä ja aattelee, että kävipä tuuri tai että kova jätkä. Naiset taas suunnilleen syyttää huoraksi. Uskomatonta.

Kateellisuutta ilmassa, sanoisin. Moni nainen ei oo koskaan kokenut kunnon huumaa ja sitten ollaan katkeria kun oma plösö ukko istuu sohvalla, piereskelee, kittaa kaljaa ja kattoo väsyneenä futista.
Ootko sä ihan pimee ? Kyse ei ole kateudesta vaan kaikki vaan pitää sua moraalittomana !! Olisitkohan itse langennut jos ei kesärakkaudellasi olisi ollut rahaa ? Jos hän ei olisi tarjoutunut maksamaan vuokraasi tai muutenkin avokäsin olisi rahaa/luksusta sulle tarjonnu ?? Itse olet kevytkenkäinen ! Valmis heti vaikka tiesit miehen perheestä ja vielä jaksat sillä kehua. Et taida ihan penaalin terävin kynä olla jos et ymmärrä miksi sinua arvostellaan ?

pelimies
itselle jäi tarinasta vaikutelma, miehenä, että kaveri tarjoutu antamaan rahaa, maksamaan vuokria sun muuta pelkästä pillusta. Vaikea uskoa, että oikeasti oli mitään vakavampaa suunnittelemassa.

itselle jäi tarinasta vaikutelma, miehenä, että kaveri tarjoutu antamaan rahaa, maksamaan vuokria sun muuta pelkästä pillusta. Vaikea uskoa, että oikeasti oli mitään vakavampaa suunnittelemassa.
Paskat. Mentiin kiihkeiden tuulien mukaan, ajattelematta. Sitten valitettavasti vanhan elämän jutut tuli tielle... Ei tosiaan kaikki oo tommosia jokka suunnittelee tommosta. Ja ne jotka on, niin sen näkee kyl läpi. Että väärin arvattu.

[QUOTE="vieras";24123921]Ootko sä ihan pimee ? Kyse ei ole kateudesta vaan kaikki vaan pitää sua moraalittomana !! Olisitkohan itse langennut jos ei kesärakkaudellasi olisi ollut rahaa ? Jos hän ei olisi tarjoutunut maksamaan vuokraasi tai muutenkin avokäsin olisi rahaa/luksusta sulle tarjonnu ?? Itse olet kevytkenkäinen ! Valmis heti vaikka tiesit miehen perheestä ja vielä jaksat sillä kehua. Et taida ihan penaalin terävin kynä olla jos et ymmärrä miksi sinua arvostellaan ?[/QUOTE]

JA toi juttu alkoi ihan ilman mitään tietoo rahasta sun muusta. Tai ainakaan ei ollu mitään suunnitelmia, että jäisin duunista ja että se jotain maksais, että väärin meni tääkin.

Joko taas oot sekaantunu varattuun mieheen :D
Aikas moinen oot kyllä.
Tai sitten voi ihan sanoa, että provo mikä provo :LOL: Jaamma oottamaan.
Mut se mua jäi mietityttämään että mikä sua vetää VARATTUIHIN? :O Vai tarkotuksellako sä yrität perheitä hajottaa? Ja juu, ihan samalla tavalla se mies on ihan idiootti. Mut miks sä jatkat suhdetta jos on varattu? Eli et sä mitään selkään taputusta ja voivottelua täältä suunnalta ainakaan saa :)
Nimityskin tollaselle on mutta ei siitä sen enempää.

"Jani"
Kuulostaa ihanalta kesäromanssilta. <3 Onneksi kuitenkin jäit rahallisesti voitolle, eikä tullut ukollekaan kovin kalliiksi. Taisi päästä reilulla tonnilla, eli tuli halvemmaksi kuin Thaimaan reissu?

"mä"
No oikeestaan tiesin, mutta ei sitä siinä vaiheessa mietitty. Elän hetkessä ja kesä on aikaa jolloin vietit saa viedä. Ja jos vietti vie miestäkin, on se vaan oikein... Elä tässä hetkessä, on mottoni.
Kai olet käynyt testeissä hyvän sään aikana??? Luulen että et todellakaan ole sarjassamme ensimmäinen maksullinen nainen tuon miehen elämässä... säälittävää...

"ansku"
Parhaassa tapauksessa vaimo oli antanut miehelle luvan käydä vähän virkistäytymässä. Halvemmallahan tuon kaksi viikkoa vuokran hinnalla saa tuollaisilta yksinkertaisilta kuin kunnollisilta ammattilaisilta. Miten muuten oletit että se mökki ja varat olivat automaattisesti miehen? Eivät kaikki naiset ole kotona kökkiviä ja miehen siivellä eläviä. Ei ihme ettei mies halunnut perhettään jättää. Viisas nainen ei varattuun kajoa. Jos on niin pahasti puutteessa, niin kannattaa mielummin itse ostaa se maksullinen mies ellei sinkkua löydy. Et taida olla vielä todellista romanssia kokenutkaan kerran tuo meni sinulle noin helposti läpi että jaksat vielä perään haikailla.. Toivottavasti elämä opettaa ja koet ihan todellisen romanssin jossa toinenkin osapuoli on tosissaan. Tuntuu paljon paremmalta ja kehtaa katsoa peiliin vielä myöhemminkin.

Yhteistyössä