Hakutulokset

1. J

Lokakuun lapsoset 2016

Ääh mulla pitäs mielestäni olla dpo 14 eikä vieläkään näy ku hyvällä tahdolla haamu. Ainakin kuvittelin tunteneeni oviksen.. Tosin nyt on vasta kp 30 ja kierto ollu nyt 33-35 päivää. Eli odotellaan vielä "rauhassa". Mulla oli esikoisesta eka neuvola rv8. JOS tässä nyt ollaan raskaana ni...
  2. J

Lokakuun lapsoset 2016

Ilmoittaudun yli-innokkaana mukaan, vaikka vasta tänä aamuna sain haaleista haaleimman haamun.:D Toinen lapsi olisi tulossa ja la 6.10. (oletetun oviksen mukaan). Jospa huomenna olisi hiukan vahvempi viiva..
  3. J

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

Höh, kirjoitin mukamas jo aiemmin, mutta johonkin se viesti on hävinnyt.:/ Mutta Miri, tosiaan aika samoissa mennään!:) Ja tosiaan toi mun 26.1. on ultran mukainen laskettu aika, mutta viikkoja ja päiviä kun lasketaan, niin 22+6 on myöhäisin mahdollinen tai muuten vauva olisi huomattavasti...
  4. J

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

Heippa kaikille! Liittyisin mielelläni joukkoonne. Olen itse asiassa jo pidemmän aikaa seurannut keskustelua, mutta vasta nyt sain rekisteröidyttyä. Kohderyhmäänkin sovin aika hyvin, kun ehtinen juuri täyttää 30 ennen tämän ensimmäisen syntymää.:) Laskettu aika on 26.1. eli yli puolen välin...

Yhteistyössä