Hakutulokset

1. J

Lokakuun lapsoset 2016

Sandymama, a-vitamiinilisää ei saisi syödä raskausaikana! Muidenkin kannattaa kattoa ettei monivitamiinissa oo a:ta. Ja mun puolesta fb-ryhmän voi jo perustaa kunhan loppukuun plussatkin pääsee mukaan. :)
  2. J

Lokakuun lapsoset 2016

Minlisi meillä on samat viikot ja samana päivänä varhaisultra :) Mulla on noi rannekkeet ku sain edellisessä raskaudessa neuvolasta. Saattaa niistä jotain apuakin olla.:D
  3. J

Lokakuun lapsoset 2016

Joku kyseli että kuinka kauan pahoinvointi voi kestää. No pahimmillaan läpi raskauden mut luultavasti ohi ekan kolmanneksen jälkeen. Mulla oli tosiaan järkkyhirvee olo ekassa mut oli ohi alle viikossa! Eli toivoa on pikaisesta olon kohenemisesta.:) Mulla on edelleen lievää pahoinvointia ja...
  4. J

Lokakuun lapsoset 2016

Haha, en nyt tietenkään kuvitellutkaan että muille pahaa oloa toivoisit! :D Mun viesti kuulosti vähän "kireemmältä" ku oli tarkotus.:) Toivotaan että saat kokea vaikka pienessä mittakaavassa ne olot! :D
  5. J

Lokakuun lapsoset 2016

Pahoinvoinnista vaan sen verran, ettei se tosiaan oo kaikilla aamupahoinvointia. Ekassa raskaudessa mulla oli viikon yötä päivää ja se olo oli niin hirveä et jos se ois jatkunu pidempään, olisin vakavasti harkinnu aborttia. Ihan oikeasti niin jäätävän lamauttavan hirveetä oloa ei voi edes...
  6. J

Lokakuun lapsoset 2016

Paha olo alkoi eilen aamulla, tänään vähän huonompi mut edelleen ihan siedettävä olo. Saas nähdä miten on asian laita loppuviikosta.. Meiän esikoinen oli 3340g ja 50cm, syntyi rv42+1. Onnittelut uusille plussanneille ja mahdollisimman hyviä vointeja kaikille! :)
  7. J

Lokakuun lapsoset 2016

Tervetuloa uudet!:) Ja Henriikalle pahoittelut ja parempaa onnea uuteen yritykseen! <3 Mäpä tein kans tänään (elämäni ensimmäisen) digin, pitäis olla 5+2 ja näytti 2-3 viikkoa. Hitto. Mä kun oon 99% varma siitä oviksesta. Mut katotaan... Mä en ymmärrä miten mä nyt oon tällanen himotestaaja ja...
  8. J

Lokakuun lapsoset 2016

Vai olis siideri ollu mieluisampi :D Meillä mies ei uskonu niitä haamuja ollenkaan, ei vaikka kuinka selitin että ilman raskaushormonia ei tulis lainkaan väriä. Nyt se jo uskoo kun testit (jopa se rfsu!) näyttää tasavahvaa. :) Ihan ilonen varmasti on vaikka varmaan kauhulla odottaa millanen...
  9. J

Lokakuun lapsoset 2016

Muuten kun täällä on muitakin joilla pienellä ikäerolla tulossa vauva niin imettääkö kukaan muu enää? Mä siis imetän tota kohta vuotiasta, yölläkin yleensä 2-3 kertaa. Onkohan mahdollista että imetys suojaisi pahoinvoinnilta? Toiveajattelua? :D
  10. J

Lokakuun lapsoset 2016

Muuten kun täällä on muitakin joilla pienellä ikäerolla tulossa vauva niin imettääkö kukaan muu enää? Mä siis imetän tota kohta vuotiasta, yölläkin yleensä 2-3 kertaa. Onkohan mahdollista että imetys suojaisi pahoinvoinnilta? Toiveajattelua? :D
  11. J

Lokakuun lapsoset 2016

Mä varasin ajan varhaisultraan rv7+0. :) En oo ennen ollu, mut ajattelin etten halua kärsiä pahoinvoinnista (jota ei kyllä onneksi vielä oo) turhaan, jos onkin tuulimuna tai kohdunulkonen. Pitäisköhän tänään hakee sellainen digitesti.. Mitä merkkiä suosittelisitte? Ja kertooko se siis ajan...
  12. J

Lokakuun lapsoset 2016

Kotikissa, samaa katoin et ne joilla la 3.-9.10. ni rv sama ku kalenterivko. Aika kiva.:) Ja minlisi mullakin esikoisesta alkoi oksentelu vasta sitten ku pahin kuvotus ohi! Mulla oli viimeksi täysin kestämätön olo kolme vuorokautta, koko pahoinvointi oli ohi kuukaudessa. Mut sen kolmen...
  13. J

Lokakuun lapsoset 2016

Ellaadele jos ryhmästä tehdään salainen ei kukaan näe jäsenyyttäsi. :) Ja joo, jäsenmäärää vois hyvin rajata (70-80) musta maksimi ja täyspassiiviset jäis ulkopuolelle. Tottakai kaikilla on välillä hiljasempia jaksoja mut jotain pitää itestäänkin antaa, jos haluaa seurata. :)
  14. J

Lokakuun lapsoset 2016

Onnea uusille plussanneille! <3 Face-ryhmä on hyvä idea, sitten pikkusen myöhemmin tosiaan. :) Mutta meiän esikoisen vauvaryhmässä oli ties kuin kauan joku huijariprofiililla, paljastui kun oli monessa muussakin ryhmässä. :( Tiedä sitten oliko joku säälittävä yksinäinen ihminen vai pedofiili vai...
  15. J

Lokakuun lapsoset 2016

o0o luin että ne kohdunulkoset harvoin aiheuttaa terveysriskiä, menee "normaalisti" kesken yleensä. Eli kyl pitäisi riittää varhaisultra 7+ viikolla. Jollet tuu kipeeks ennen sitä, sit tietty heti lääkäriin. Kaverilla oli tuulimuna viime kesänä ja ihan normiplussat tuli testeihin, oireet oli...
  16. J

Lokakuun lapsoset 2016

Rfsu:n testeillä. Sellaisiakin vielä on ni aamulla varmaan taas :D Ja kiitos!
  17. J

Lokakuun lapsoset 2016

Mä kävin iltalenkillä hakemassa pregcheckin ja sillä tuli reilun tunnin pissasta ihan näkyvä viiva.:) :) Apua, me voidaan oikeesti saada lokakuussa vauva!!:D
  18. J

Lokakuun lapsoset 2016

Hui Miiulalla tulee riittämään vilskettä! :D Meillä esikoinen täyttää pian vuoden. :)
  19. J

Lokakuun lapsoset 2016

Theran mun mielestä alempi on tummempi. Ja oikeastihan noin lähekkäin ei edes kannata vertailla koska ei testiolosuhteet oo samat joka kerta. Ja tiedän tunteen, muiden kohdalla pysyy järki päässä mut omalla ei! :D
  20. J

Lokakuun lapsoset 2016

Mulla ei viivat vahvistu. :( Sunnuntaina testasin iltapissasta viivanpaikan ja nyt kolmantena aamuna peräkkäin haamun. Vahvuudeltaan sama ku Cembalon ylemmän testirivin 9 tai 10. Voi huooh, selvästi siis on raskaushormonia muttei tarpeeksi. Nyt dpo 15, luulen että tunsin oviksen koska oli niin...

Yhteistyössä