Hakutulokset

1. E

.

Heippa pitkästä aikaa. Oon pitänyt kirjoittelusta pientä taukoa, mutta lukeamassa oon käynyt. Kamalasti surullisia uutisia täällä ja pettymyksiä :unsure: Pahoitteluni kaikille, jotka sellaisia kohdanneet <3 Ihanasti kuitenkin myös edes vähän plussia näkynyt, mahtavaa :love: Itse en tässä...
  2. E

.

No alkoivat ne sieltä jo tänään.. Tänään siis kp1/28(?) Ja voi poistaa piinailijoista. Parempi onni ensi kierrossa toivottavasti.. :rolleyes:
  3. E

.

Mä oon parille lähipiirin ihmiselle kertonut meidän yrityksestä. Mulla on kova tarve puhua asiasta edes joillekin :whistle: Miehelle kun en viitsi koko ajan jaaritella asiaa, että ei tuu paineita :oops: Eilen tuli vessareissulla paljon punertavaa valkovuotoa.. Tänään ei toistaiseks taas...
  4. E

.

Tänään kp 27/28(?) ja testi näytti negaa aamulla.. Eiköhän ne menkat sit lähipäivinä ala taas :notworthy:
  5. E

.

Mä niin samaistun tuohon, että monta kertaa päivässä laskeskelee :ROFLMAO: Kumma kun ei muutu kesken päivää :whistle:
  6. E

.

@W.we Voi ei, tsemppiä uuteen kiertoon! :unsure:
  7. E

.

@W.we Sulla on kyllä tosi selkeä haamu tikussa, tai jos tuota enää edes haamuksi voi sanoa! Toivottavasti jatkaa vahvistumista :love: @kathii Ihana haamu sielläkin, toivottavasti vahvistuu jatkossakin! :love: @lolu Tervetuloa, toivottavasti visiitti jää lyhyeksi! (y) @Li88 Hyvä, että saitte...
  8. E

.

Onnea plussanneille! :love: @sucrine Ikävä kuulla :unsure: Toivottavasti et kauaa joudu täällä olemaan! :) Dpo 4, aika matelee.. :cautious: Ollaan koko perhe oltu nyt tässä lähipäivinä vatsataudissakin :sick: Mies sairastui ekana, ensimmäinen ajatus oli, että onneksi ovulaatio ehdittiin...
  9. E

.

Eikös tuo ole positiivinen ovulaatiotesti? :rolleyes: Ihanaa, että vihdoinkin tuntuu kroppa toimivan niin kuin pitää. Mulle voi siis huomiselle päivittää dpo 0 piinailijoihin. Toivottavasti tämä olisi meidän kierto :love:
  10. E

.

@rosemarie Muistelisin jostain lukeneeni, että joillain saattaa ovulaatiotesti näyttää positiivista hieman ennen kuukautisten alkamista. Toivottavasti pian selviää asia :) Täällä oli painosta puhuttu. Mun kans pitäis pudottaa reippaasti painoa, sitä on kertynyt.. Teoriassa helppoa, mut käytäntö...

Yhteistyössä