Hakutulokset

1. E

Kesäkuiset 2023

Mä imetän vielä elokuista -20, tarkoituksena on kyllä lopettaa ennen kesäkuisen syntymää, koska en ainakaan ajatuksen tasolla halua tandemimettää. Vauvan imetys on muutenkin alkuun niin stressaavaa, etenkin tän elokuisen kans oli, kun paino meinas vaan tippua.. Niin mielellään sit imetän vaan...
  2. E

Kesäkuiset 2023

Mä varasin kans ajan Sydämen sykkeeseen Tampereelle. Kävin hänellä taaperonkin odotusaikana ekassa ultrassa ja oltiin erittäin tyytyväisiä. Hintakin halvimmasta päästä tosiaan 😊 Vielä reilu 2 viikkoa ennen ultraa, miten tässä malttaa odottaa? 😱 @jekkis87 tiedän hyvin mitä tarkoitat...
  3. E

Kesäkuiset 2023

@Lintuliini95 Voi ei, olen pahoillani 😭❤️ Kovasti jaksamista sinne ❤️
  4. E

Kesäkuiset 2023

Ai niin ja suosituksistakin ja niiden noudattamisesta olitte puhuneet. Aion kyllä pääasiassa noudattaa suosituksia, tosin jos harvoin tulee fiilis niin aion kyllä meikata. Kauhean usein ei tule nykyään muutenkaan sitä meinaan tehtyä. Kahvia en juo, mutta kokista joo. Sen juontiin täytyy...
  5. E

Kesäkuiset 2023

No joo niinhän se on kyllä.. :) Ja huomasin saman, että pc:ssä erottui viiva aiemmin selkeästi. Esikoisen aikaan tein vaan yhden positiivisen testin, se raskaus tuli yllärinä niin ei sitä edes osannut sen enempää stressata että vahvistuuko viiva tms. :D Nuorimmaista sitten taas yritettiin niin...
  6. E

Kesäkuiset 2023

Voi ei, onpa ikävää kuulla. Toivottavasti on jotain harmitonta ❤ Toivottavasti pääset labraan tarkistuttamaan hcg-arvon. Mulla on täällä kauhean epävarma olo tästä raskaudesta.. Tänään dpo 14 ja tein tavallisen clearbluen puikkotestin. Dpo:hon nähden mun mielestä vaikuttaa haalealle viivalle...
  7. E

Kesäkuiset 2023

Moikka! Liityn jo varovasti seuraan, eilen päätin hetken mielijohteesta tehdä testin ja sehän olikin sit positiivinen, mutta ei vielä kovin vahva, kun kuukautistenkin pitäis alkaa vasta perjantaina.. :) Tänään testi näytti aavistuksen tummemmalle, mutta en vielä täysillä uskalla kuitenkaan...
  8. E

~Elokuiset 2020~

Ultrassa kaikki oli kunnossa, huh! :love: Neuvola olikin laskenut lasketun ajan eri tavalla, mitä käynnillä puhuttiin. No vauva vastasikin mitoiltaan jopa vielä yhden päivän isompaa kuin neuvolan laskettua mut pienellä heitolla ei sitä vaihdettu. Eli mun nykyinen ja lopullinen laskettu aika on...
  9. E

~Elokuiset 2020~

Ihania ultrakuulumisia täällä! Onnea! :love: Seulontojen labroista/niiden näkymisestä kannassa oli ollut täällä puhetta. Mulla ne tuli näkyviin kaksi päivää labran jälkeen, mut oon koittanut olla miettimättä niiden tuloksia, kun ei käsittääkseni sellaisenaan hirveen paljoa kerro (n) Vähän...
  10. E

~Elokuiset 2020~

@lolu Voi ei, oon tosi pahoillani! Voimia sinne ja tsemppiä jatkoon! :unsure: Täällä on kolme päivää mennyt sairastaessa. Eilen hoitaja oli sitä mieltä, että ihan tavallinen virustauti, mutta onneks en uskonut. Kävin tänään uudelleen lääkärillä ja diagnoosina keuhkokuume. Kotisairaala tulee...
  11. E

~Elokuiset 2020~

Heippa pitkästä aikaa! Oon kyllä kaikki käynyt lukemassa, mutta puhelimella on jotenkin niin mahdottoman tympeetä kirjoitella tänne.. :confused: Me käytiin 2. päivä varhaisultrassa, jossa näkyi yksi oikean kokoinen alkio sykkivän sydämen kanssa :love: Sai kahta eri mittaa eri kuvista.. Toinen...
  12. E

~Elokuiset 2020~

Täällä joulu meni mukavasti kotona. Mun vanhemmat, sisarukset ja siskonlapset tuli meille viettämään joulua. Kerrottiin sit ruokapöydässä viimeisille, jotka ei vielä tiennyt :love: En jotenkaan osaa läheisimmiltä pitää salassa :LOL: Varattiin aika Tampereella Vauvantaille 2.1., en millään...
  13. E

~Elokuiset 2020~

Laitoin kaveripyynnön fb-ryhmää varten :)
  14. E

~Elokuiset 2020~

Moikka! Liityn mukaan joukkoon :) Tänään vihdoinkin pitkän yrityksen jälkeen positiivinen testi vahvoilla viivoilla :love: Kierto on ollut jonkin verran vaihteleva, joten todennäköisesti laskettu aika vielä vähän muuttuu.. Nyt kuitenkin tiedot olisi nämä: 24.8. Emerentia/2. Lapsi/Tays...
  15. E

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei kaikki! Laitan tänne kyselyä, kun itse tuun jo sokeaksi kuvaa tuijotellessani. Onkohan toi haamu vai viivanpaikka? Tuli testiajalla selkeästi näkyviin, vaikka haalea onkin.. Nyt kuitenkin kun tikku kuivui ja testiaika ohi niin puhdas nega o_O Tänään kp 35, kierto hyvin epäsäännöllinen...
  16. E

.

Tulin vaan nopeasti kirjoittamaan pitkästä aikaa. Tää kierto on mennyt jotenkin alavireisesti, en ees tikuttelemaan jaksanut alkaa.. Hyvä vaan koska olisi ollut turhaa. Eilen oli viimeinkin aika Hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikalle kiertohäiriöiden yms. takia. Jonkin sortin ovulaatiohäiriötä...
  17. E

.

Onnea plussanneille! :love: Vihdoinkin! Kp 2 täällä tänään. Ihanaa päästä uuteen kiertoon, kunhan ei vaan taas olis kamalan pitkä.. :confused:
  18. E

.

Onnea plussanneille, ihanaa että niitä on tullut nyt oikein reippaasti :love: @Bubble92 Selvä haamu ainakin näkyy! Toivottavasti vahvistuu! :love:
  19. E

.

@Miina- Joo mä kans etukäteen stressaan, että miten kaikki koulumatkat yms tulee sujumaan ens syksynä.. Itsellä vielä vuorotyö, mikä tekee omat hankaluutensa.. Aamuvuoro alkaa jo seitsemältä ja iltavuoro loppuu 21.30 :confused: Vauva oli mun ratkaisu, miksei asiat mee niin kuin itse ajattelee...
  20. E

.

@StellaMom Voi kyllä hyvinkin olla, että en tässä kierrossa ovuloi ollenkaan.. Sais vaan alkaa jo uusi kierto niin pääsis yrittämään taas.. :cautious: Ihanan monta piinailijaa nyt täällä, toivottavasti plussia tulee myös monelle :love: Täällä oli ollut puhetta, että milloin haluaisi vauvan...

Yhteistyössä