Hakutulokset

1. N

Lokakuiset 2018

Laittakaa mulle halukkaat vaikka yksityisviestillä teidän fb-nimiä, niin lisäilen :)
  2. N

Lokakuiset 2018

Joo, kyllä mäkin pidän sinne ekaan ultraan asti salassa, ehkä kauemminkin... :p Joten fb-ryhmä salasena olis tosiaan hyvä. :)
  3. N

Lokakuiset 2018

Moikka! Mä voisin kans liittyä mukaan tänne. Plussasin dpo9 eli toissapäivänä, nyt dpo11 ja viivat vaan vahvistuu. La olis mulla vissiin 9.10 menkoista laskettuna. Oon 20-vuotias ja tää tuleva lokakuinen olis mun toinen lapseni. Mä oon kanssa kiinnostunut fb-ryhmästä ja voisin sen luodakin, jos...
  4. N

*Helmikuun helmet 2017*

Täälläkin on nyt testailtu kolmena päivänä vähintäänkin se kolme testiä per päivä.. Eipä tuossa juuri mitään järkeä ole, mutta ei vaan oikeen osaa olla ottamatta vessassa tikkua käteen :ROFLMAO: Tänään tein myös digin joka näytti raskaana 1-2, aivan kuten pitääkin! Oireita mulla tuli jo muutama...
  5. N

*Helmikuun helmet 2017*

Moikka kaikille! Mäkin voisin varovaisesti hypätä mukaan.. :) Mulla alkoi jo pari päivää sitten oksentelu ja huonovointisuus, tänään (3+5) sain ehkä vähän hailakan, mutta erittäin selkeän tuloksen testiin. Nuoresta iästäni huolimatta on tämä raskaus erittäin toivottu! :p 11.2 / Nannaa_ / 18 /...
  6. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tällänen puhtaanvalkonen nega sieltä tuli... Ei tosta kyllä mielikuvituksellakaan saa mitään näkyviin :(
  7. N

Cisu: Höh, ei näy mulla vieläkään! Ois kyllä ollut kiva vertailla :( Kaipa sitä täytyy se apteekin testi käyä hakemassa ja muutama tunti pidätellä. Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon :D
  8. N

Cisu, mulla ei jostain syystä näkynyt nuo sun kuvat..? :o Mutta joo, tuo on Sofin testi, 25 mlU. Melkein samanlaisen sain pari päivää sitten RFSU 25mlU ja tosiaan niihin Clearbluen testeihinkin on mulla jotain piirtynyt... Mitähän testiä sitä kannattas seuraavaks kokeilla? Apteekin omaa? :unsure:
  9. N

Moikka! :) Ajattelin tulla vähän viisaammilta kyselemään, että mitä ootte mieltä... Mä siis sain jo dpo8 erittäin haalean haamun raskaustestiin (silmällä nähtävä, ei voinut kuvaa ottaa), dpo9 tais tulla aamusta samanlainen ja sitten oli taas iltapäivästä puhdas negatiivinen. Dpo11 nega ja dpo12...
  10. N

Raskaana?

Mä vaan oon miettinyt että kuuluisko sen jo tässä vaiheessa olla vahvempi... Menossa siis dpo13. On tää kyllä jännää :D Mut kiitoksia sulle Nessu87! :)
  11. N

Raskaana?

Moi ihmiset! :) Tarvitsisin hiukan apua tämän tulkitsemiseen.. Näkyykö siinä haamu vai kuvittelenko vaan? http://puu.sh/o6WlH/c57be73823.jpg Kiitos jo etukäteen lisäsilmistä :D

Yhteistyössä