Lokakuiset 2018

@kipaaa meillä kanssa ajatuksena pitää ainakin viikolle 12 omassa tiedossa, olosuhteiden pakosta kerrottais varmaan maaliskuun alussa lähimmille ystäville, jos kerrottavaa silloin vain vielä toivottavasti on. <3

Piti tänään tehdä vielä yksi ovistesti kun täälläkin raskaustestit loppui, äh miten turhauttavaa tämä alku onkaan. Kyllä on tullut googleteltua taas iiihan liikaa..:cry::cautious:
 
Tervetuloa @Nitsku12 :) Ehkä hieman vielä itse arkailen edes liittymistä ryhmiin kun olen niin alussa (n)

Kerroin plussasta itse heti siskolle ja yhdelle läheiselle ystävälle, jotka yrityksestä tiesivät alusta saakka. Muutoin pidetään tieto itsellä sinne toiselle kolmannekselle jos tai kun sinne päästään. Jollekin asian voisi kertoa aprillipäivänä :ROFLMAO: Pitää miettiä onko hyvä vitsi vai ei :D

Tekisi mieli käydä ostamassa lisää testejä. Olen nyt seurannut joka toinen päivä vahvistuuko viiva ja on se vahvistunut :love: Yksi testi jäljellä huomiseksi. Jostain syystä saan kyllä vahvempia viivoja iltapäivällä kuin aamulla.
 
Moikka!
Mä voisin kans liittyä mukaan tänne. Plussasin dpo9 eli toissapäivänä, nyt dpo11 ja viivat vaan vahvistuu. La olis mulla vissiin 9.10 menkoista laskettuna. Oon 20-vuotias ja tää tuleva lokakuinen olis mun toinen lapseni.

Mä oon kanssa kiinnostunut fb-ryhmästä ja voisin sen luodakin, jos olis innostuneita... :p
 
Tervetuloa uusille, laittakaa tosiaan tiedot punaisella tai selkeänä listana (niinkuin ensimmäisessä viestissä), niin tiedän lisätä halukkaat :) Kaikki eivät listalle halua, niin en uskalla lisätä, jos ei ole selkeästi ilmaistu listalle haluamista :whistle:

Täällä tänään 5+0 :love: Hirveä väsymys kokoajan, paaaaljon ilmavaivoja ja mahaa turvottaa. Tissitkin on miehen mukaan turvonneet :D Myös mieliajat kuulemma heittelee laidasta laitaan :ROFLMAO: Millaisia oireita muilla?
 
Hellurei! Varovasti hyppään mukaan viime keskiviikkona plussattu ja digillä viikkoja 2-3 näytti. Takana 2 raskautta joista ensimmäinen päättyi KKM joka todettiin vkolla 9+5. Toisesta tuloksena tyttö toukokuussa-14. Mies haaveillut toisesta lapsesta jo pari vuotta, mutta mulle jäi tytön odotuksesta kammo jonka takia hangoitellut vastaan. No joku muu päätti että vauva saa tulla kun kierukka ykskaks läksi lätkimään lokakuussa ja päätettiin että se oli merkki

Flowerpower85/ 32 vuotta/ toinen lapsi/ TYKS/ ?4.10?
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikki uudet ! :) Toivotaan että pysyttäis täällä jokaikinen matkassa lokakuulle asti.
Oireista sen verran, että väsyttää ja iltaisin kauhea vilu, mutta muuten ei mitään. Täään tuli tosi vahva tunne ettei kaikki ole hyvin, miten sitä ei muistakkaan kuinka piinaavaa tämä alku on.. :confused:

Ajattelin perjantaina soitella neuvolaan, esikoisesta ensimmäinen käynti näytti olleen 7+3. Kysäisen samalla tarjoaako kunta varhaisultraa, vai mennäänkö yksityiselle. Varhaisultra oli esikoisesta 9+6, eli varmaan mentäis nyttenkin vasta kuukauden päästä. Tietysti eihän tuosta olisi enää pitkä sitten np-ultraankaan, mutta en haluaisi sillä kuulla tuulimunasta vasta viikolla 12, ennemmin ottaisin uutiset vastaan keskenmenosta, jos siellä huonoja uutisia saataisi. :(
 
Henttis, mulla kans kaamee keskenmenon pelko, johtuen ennen esikoista tulleista keskenmenoista. Mut ei tässä auta kun odotella. Meillä onkin melko samanikäiset esikoiset!

Musta tuntuu myös et oireet lieventyneet. On vähän huonoa oloa ja vilua mutta repäisykivut ohi ja häntäluukin jo ihan ok. Huomenna neuvola, toivottavasti saan ajan varhaisultraan.
 
Oireet tosiaan on edelleen lieviä. Mielestäni ei nyt aivan hirveästi edes väsytä. Vatsaa vihloo välillä liikkuessa yllättäen, mutta ei niin enää jomota. Rinnat kipeät ja ruoka vähän tökkii, mutta en sanoisi pahoinvoinniksi. Turvotus ja ilmavaivat kyllä löytyy :LOL: Syytän kyllä siitä myös ruokavaliota. Tänään pitää mennä ostamaan lisää liuskatestejä sekä toinen digi :rolleyes:

Pelko on kyllä läsnä koko ajan vaikka yrittää unohtaa. Tämä todellakin on odottamista. Pitäisi ehkä sittenkin itsekin jo tällä viikolla soittaa neuvolaan jos olisi mahdollista saada se varhaisultra (n)
 
Mä en jotenkin osaa pelätä yhtään, kun on ensimmäinen raskaus o_O Toivotaan, että kaikkien vauvat pysyy matkassa loppuun asti :love:

Mä varasin neuvolan eilen, 1.3. mennään. Viikkoja on tuolloin 9+2, ei malttais odottaa :barefoot::barefoot: Päätettiin jättää varhaisultra väliin, tuntuu "turhalta" maksaa melkein 200€ tässä vaiheessa. Sattui vielä huonoon saumaan, kun juuri saatiin kallis remppa valmiiksi :whistle: Ostetaan tuolla rahalla sitten myöhemmin vaikka vauvalle vaatteita:love:

Jos ei tätä hirveetä väsymystä, palelua ja ilmavaivoja ei olis, en huomais olevani raskaana. Mahakin on rauhoittunut, vaikka se näyttää vieläkin siltä, kuin oisin pitemmällä raskaana :ROFLMAO: Jotenkin sitä odottaa semmosia "varmoja merkkejä" eli pahoinvointia, jota ei näy :eek:
 
Soitin tänään neuvolaan ja tosiaan nykyinen kunta ei tarjoa enää tuosta varhaisultraa. Miehen kanssa puhuttiin ja hän oli vahvasti sitä mieltä että sitten maksetaan yksityisestä, se ei kuitenkaan nouse varmasti paljoa yli sadan euron, ja vaikka se iso raha onkin, niin sen käyttää niin nopsaan johonkin turhanpäiväiseen. :)
Kolmen viikon päädstä olisi eka neuvola. :)

@Kärsimätön88 meillä esikoinen 6/16, millon teidän olikaan syntynyt? :p
Ihana miten oireettomia odottajia täällä onkaan! :D Ei tarvitse yksin stressata oireiden puuttumista.. :unsure:
 
Minäkin odotan niitä"kunnon" oireita...esikoisesta yrjösin itseni tippakuntoon paristi viikossa. Nyt oireina repäisykivut, järkky väsymys, palelu, tissit räjähtää!!! Tuntuu että jo pitkään katsominen tisseihin sattuu ja aamuisin aavistuksen huono olo...
 

Yhteistyössä