Hakutulokset

1. P

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Juu, eihän se auttanut kuin soittaa kerta häiritsi. Ja kyllä tuo 5.3. on se virallinen, ei vaan ollut tietoihin sitä korjattu. (y)
  2. P

Tänne oli tullut niin paljon tarinaa että pitää ihan lukea ajatuksen kanssa paremmalla ajalla kaikkien kuulumiset :) Minua jäi kuitenkin mietityttämään tänään kun sain raskaustodistuksen ja siinä kerrottiin että LA on laskennallisesti 7.3. Olin jotenkin itse jo elänyt siinä uskossa että se olisi...
  3. P

Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

Anskutin, itse pahoin pelkään että ekan kanssa mennään yliaikaiseksi ja pahasti mutta saapa nähdä o_O Ja Jyväskylässä synnytellään.
  4. P

Ihan hirmuisesti onnea Minervan! :love::love: Niin se odotus viimein palkittiin :) Sonaralle tervetuloa mukaan joukkoon (y) Me käytiin perjantaina rakenneultrassa ja kaikki näytti hyvältä :love: Vauva vastasi viikkoja 20+3 (ja pe oli menossa 20+5) JA saatiin varovainen tyttölupaus...
  5. P

Juu taisi tuo itsekin hoksata sitten möläyttäneensä vähän ikävästi. Ei tainnut tajuta miten herkkä aihe tuo paino ylipäätään on saati nyt sitten kun väkisinkin kiloja tulee jokunen lisää raskauden myötä.. Oli kovasti pahoillaan että loukkasi minua ja kävi ostamassa kukkia. (y) Jospa hoksaisi...
  6. P

Ihan samoja ajatuksia fabulan kanssa, meillä on kanssa sama tilanne ja olen vähän ihmeissäni kun en ollut osannut ajatella, että ihan suht ok sujuva raskaus voisi vaikuttaa parisuhteeseen kuitenkin näin paljon..! :unsure: Vedänkö pisimmän korren kun kerron mitä mies totesi viime viikolla...
  7. P

Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

Voisin liittyä maaliskuisiin mukaan eli LA 5.3. ja täällä kovasti jännitetään perjantaista rakenneultraa o_O Muuten tuntuu että aika taas matelee (jota se teki alkuraskaudestakin).. Pieni haave + pikkutyyppi 20+2
  8. P

Tuo vaihe on fabula ärsyttävää, kun ei haluaisi vielä kuuluttaa asiaa maailmalle ja sitten yrittää erinäisin keinoin peitellä sitä mahaansa. Minulla on vieläkin vähän samaa ajatusta (apua nyt joku tuttu kaupassa vaikka huomaa että olen raskaana!) vaikka kai se näin puolivälissä tosiaan alkaa...
  9. P

Saatoin lauantaina bongata jotain, mitä ehkä vauvan liikkeiksi epäilisin :love: Mutta joo, rauhassa tässä sikäli odotellaan kun itsellä kanssa kuulemma istukka edessä niin voipi mennä vielä jonkun aikaa että selvemmin tuntee. Loppua kohti voi olla että toivoo jo, ettei tuntuisi ihan niin paljon...
  10. P

Meille hankittiin jo Emmaljungan City Crossit käytettynä kun sattui löytymään hyvät ja sopivilla kriteereillä :) Täällä kanssa sitä ns. seesteistä oloa. Tavallaan välillä melkein unohtaa, että on raskaana vaikka kokoajanhan se vähän mielessä onkin :rolleyes: Mutta nyt olojen puolesta taitaa...
  11. P

Raskausviikkojen vähyys ja digitestin viikot

Ihan lasketun ajan laskurilla antaa että tänään olisi menossa viikot 4+5, eikös se aika lähellä viittä viikkoa jo ole :)
  12. P

Täytynee tässä nyt yrittää syödä ruokia, mitstä voisi saada sitä rautaa. Eli pinaattia ja öö mitä muita niitä onkaan..?! o_O Sisäelimet ei oikein houkuta :ROFLMAO:
  13. P

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Juu ihan normisettiä Keijupöly :D Minulla ei ollut missään vaiheessa aamupahoinvointia vaan yleistä etomista pitkin päivää ja eniten iltapäivällä/illalla. Nyt jo onneksi helpottanut vaikka edelleen välillä äklöttää ja on hirmu väsynyt olo. Malttamattomana odottelen että koska liikkeet alkaisi...
  14. P

Voi, vielä/enää tasan kuukausi meilläkin rakenneultraan. Jännää! :) Tänään kävin toista kertaa neuvolassa ja kaikki näyttäisi olevan ihan kunnossa ja niinkuin pitää. Paljonko teillä muilla on hemoglobiini ollut? Minulla oli viimeksi pari kuukautta sitten 129 ja nyt 118. Saa nähdä vieläkö se...
  15. P

Pitkästä aikaa kirjoittelen. Käytiin viikko sitten ultrassa katsomassa pikkutyyppiä ekan kerran ja siellähän se jumppasi reippaana menemään :love: Jotenkin nyt osaa ihan erilailla nauttia tästä raskaudesta (en kyllä tästä närästyksestä ja turvotuksesta siltikään...) kun kaikki näyttäisi tässä...
  16. P

Tette83, eikös alkuraskaudessa juuri se hengästyminen kuulu täysin asiaan, itsellä oli sitä kanssa. Voi sitä toki myöhemminkin olla luvassa :D Täällä äklö olo on suuremmaksi osaksi jo helpottanut mutta vatsa turpoilee ja alamahaan on nyt jo muuttanut tuommoinen pysyvä pömppä o_O Yksi työkaveri...
  17. P

Sopiiko liittyä joukkoon mukaan? Lukaisin parissa päivässä koko ketjun läpi, oli kyllä urakkaa :D Täällä kirjoittelee 31v (no kohta 32v) ensikertalainen Keski-Suomesta. Plussa pärähti testiin parisen viikkoa sitten kolmannella yrityskierroksella ja nyt mennään (vasta..) 7. viikolla. Mukana...
  18. P

Hurjasti onnea Kuhmuralle! :love::love:
  19. P

Uusi kuumeilijoiden puolella kirjoitellut liittyy mukaan :) Torstaina tuli kolmannesta yrityskierrosta oikein kahteen testiin plussa joten kai tämä on uskottava :love: Nyt olisi kai menossa 4vk 6pv eli lasketun ajan pitäisi laskujeni mukaan olla 5.3. Kunpa kaikki vaan menisi loppuun asti hyvin...
  20. P

Toiveena vauva 2017-2018

Niin ja vielä pitää sanoa että luin eilen Yuna tekstisi ja ymmärrän niin täysin fiiliksen! Vaikka meillä tämä nyt ainakin toistaiseksi näyttäisi hyvältä että YK3 tuotti tulosta niin kyllä minusta kanssa tuntui että tarvitsen taukoa koko projektista jos nyt ei tärppää. Kun siihen kalenterin...

Yhteistyössä