Hei kaikille! Aattelin itekkin välil ilmotella itestäni tänne
oon nyt siis rv 33+5, kaikki menny ihan ok vauvalla ,tosin itseäni on häirinny mm jatkuva selkä särky enempi tai vähempi,ja nyt alkaa oleen ne tukalat olot esim nukkuessa ja se jatkuvs vessa hätä!! Aaarrrrgghh!
Toista Tyttöä on lupailtu, ja parin viikon päästä ois synnytystapa arvio ja pääsee sielä pikkusen näkeen piiitkästä aikaa
välillä alkanu nyt tuleen pelkoja enempi ,etenkin iltasin iskee välillä inhottava ahdistus että jos kaikki ei ookkaan hyvin ? Kohtukuoleman pelko on tässäkin raskaudessa aika vahva loppua kohden! Tai synnytys,sain sielä viimeeksi huonoa kohtelua ja jotenkin ahistavaa palata sinne samaan sairaalaan ... meillä siis täälä ei enään synnytys sairaalaa ole vaan pitää mennä 45km päähän.
Kerran kävin käyrillä kun "termiitti" oli ollut pari päivää hiljasempi ja potkut vaisumpia. Noh,kuten tavallista niin sielä käyrillähän se kunnon myllerrys sit alkoi
onneks kätilöt tuola ymmärtäväisiä ja sanoikin että aina tulla paikalle jos vähänkin epäilyttää vaikka ois vääräkin hälytys, niin se on parempi kun että menee liian myöhään eikä mitään tehtävissä.
Huomasin että mä oon unohtanu varmaan ilmottaa listaan tarkempia tietoja joten siis
2.lapsi tyttölupaus 29v la 12.11