Hakutulokset

1. syystyttö

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Just kun myöhään eilen kirjotin, ettei mitään oireita oo ollu, niin tänään alko sit tissikipu ja vatsanippailut. Toivo vähän nostaa päätään, vaikka yrittää pitää odotukset alhaisina :rolleyes: Kp 27, dpo 9 siis.
  2. syystyttö

Tervetuloa uusille ja tsemppiä yritykseen! (y) @Önnö Kyllä se siis ovikselta vaikuttaa. Harmillisen pitkä kierto, mutta hyvä jos ovis kuitenkin tapahtui! Tsemppiä näihin odotettua myöhempiin piinapäiviin. @Mansikka19 Mä välillä kans pohdin sitä, että vauvan saaminen kuitenkin muuttaa elämää...
  3. syystyttö

@Önnö Ovistestihän näyttää positiivista myös jos on raskaana ja niitä voi käyttää myös raskaustesteinä. Toisaalta jos raskaustesti oli nega ja ovistesti antaa noin vahvan plussan niin oot varmaan oikeessa, että ovis kyseessä. Ja jos tuntemukset vielä tukee sitä! Harmi kuitenkin, että kierto...
  4. syystyttö

@minäitse Tervetuloa mukaan ja onnea yritykseen! :) @Puukiipijä Onpa kumma tuo puhelinsoittoasia o_O Niin kuin sanoit, kyllähän ne asiat selviää kummallekin joka tapauksessa, kun yhdessä suunnittelette jatkoa. Kai siellä on joku potilastietoprotokolla jota yritetään noudattaa... @Jennipä...
  5. syystyttö

@Toiveli Kiitos kiitos :D Katsotaan millasen oirerumban sitä tällä kertaa kehittää ja kauanko malttaa olla testaamatta... @Önnö Mikä sun tilanne on? Alkoiko menkat vai onko vielä toiveikas testailuvaihe?
  6. syystyttö

@Jahapa Parisuhteeseen, koiraan ja puutarhapuuhiin keskittyminen kuulostaa hyvältä! Mulla on vauvakuumeen ohella aina välillä myös koirakuumetta... Onneks saa kavereiden koiria paijailla :) Mäkin nautin viikonloppuna pihahommista ja ulkoilusta. Aivan upeat kelit!! ON: Ovistuntemukset tulikin...
  7. syystyttö

@Önnö Pahoittelut negasta! On tosiaan varmaan mahdollista, että kiinnittymisvuotoa muistuttava vuoto liittyisi johonkin kiinnittymisyritykseen tai sitten sille on joku mysteeriksi jäävä selitys. Outoa kyllä... Toivotaan, ettei kierto ainakaan venyisi. @Jahapa Hyvä, että välillä on myös...
  8. syystyttö

@Önnö Täällä jännitän kans sun puolesta. Kerro sit miten kävi! (y) @lovecoco Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( @Kumiankka1 Hienoa kun sait oviksen kiinni tikuttamalla ja tallettelut kohdilleen! Onnea piinailuun :) ON: Täällä kp 17 ja mitään ovulaatiotuntemuksia ei oo ollu. Kunhan...
  9. syystyttö

@Önnö Oon myös miettinyt sitä, että miten (voimakkaat/selkeät) oireet voi alkaa ennen kuin testissä näkyy mitään. Luulisi, että vasta kun raskaushormonia erittyy niin kroppakin oireilee, mutta toisaalta mulla kyllä sillon kohdunulkoisessa alkoi oireet muutamaa päivää ennen kuin testissä oli...
  10. syystyttö

@Önnö Todelliset piinapäivät siis menossa! :D En uskalla kuvailemiesi oireiden perusteella sanoa mitään suuntaan tai toiseen, mutta toivon tietysti kovasti, että olis tärpännyt :love: Mieli on kyllä yllättävän vahva luomaan oireita (ihan fyysisiäkin) ja mulle ainakin on käyny niin että tulkitsen...

Yhteistyössä