Hakutulokset

1. syystyttö

Helmikuiset 2019

Hei, täällä valitettavasti huonoja uutisia. Kävin aamulla siinä kunnallisessa varhaisultrassa ja kohdusta ei löytynyt mitään. Koska tein positiivisen raskaustestin yli 2 viikkoa sitten, siellä pitäisi jo näkyä jotain, eli lääkärin mukaan on siis tuulimunaraskaus tai kohdunulkoinen raskaus. Ei...
  2. syystyttö

Helmikuiset 2019

@lilia88 Tsemppiä, toivottavasti vuoto olisi jotain vaaratonta! @Philangie Onnea pienen sydämen sykkeestä! :love::love: @Kesän kissa Tervetuloa mukaan ja onnea plussasta! Tänne saa tosiaan purkaa tuntoja aina kun siltä tuntuu :) Mä meen kunnalliseen varhaisultraan Helsingissä, koska taustalla...
  3. syystyttö

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Onnea @Puukiipijä ja @rust! Ihanaa kun tekin tulitte mukaan helmikuisiin :love::love:
  4. syystyttö

Helmikuiset 2019

@Mininen85 Mulla myös perjantaina ultra enkä osaa oikein muuta ajatellakaan! Viimeksi kun kävi niin, että ultrassa olikin näytöllä vain tyhjä kohtu plussasta ja kaikista oireista huolimatta... Jos siellä on kaikki hyvin niin uskallan liittyä fb-ryhmäänkin. @Iinanen Mullakin menkkamaisia...
  5. syystyttö

Helmikuiset 2019

Hei, puutun näköjään vielä listalta, vaikka annoin tiedot ekassa viestissäni. Tässäpä uudestaan :) syystyttö / 27v. / la 4.2. / HYKS / ensimmäinen
  6. syystyttö

Helmikuiset 2019

Täällä raskausoireet tulee ja menee... Niin kuin aiemmin kirjoitin, välillä on ruokahalu kokonaan pois, nyt sitten taas esim. eilen hirmuinen nälkä koko ajan. Joskus huimaa, joskus oksettaa, joskus väsyttää, joskus turvottaa. Rintojen kipuilukin vaihtelee lievästä kivusta todella arkoihin...
  7. syystyttö

Helmikuiset 2019

Onko kellään muulla muuten ruokahaluttomuutta? Tänään vissiin 5+1 ja mitään ruokaa ei oo tehny mieli pariin päivään. Pitää ihan pakottaa ittensä syömään.
  8. syystyttö

Helmikuiset 2019

Onnea plussanneille ja tervetuloa mukaan! :love: @Matilda. Eivät ultraa yleensä neuvolassa, siellä tietääkseni jutellaan lähinnä ja saa kaikkea infoa :) Tai no, esikoinen mullakin, mutta näin oon ymmärtänyt :D Täällä Helsingissä ainakin ultra tapahtuu myös ihan eri paikassa kuin neuvolakäynnit...
  9. syystyttö

@Kumiankka1 Voi kurja! :(:( Toivottavasti olisi jotain harmitonta vuotoa. Jaksamista!
  10. syystyttö

@Kumiankka1, @Jennipä ja muut - osallistunpa minäkin tähän Preseed-keskusteluun! Uteliaana oon googlannut tuota myös, kun kuulin siitä, mutta ei se mikään ihmeaine taida olla. Vaikka keskustelupalstoilta löytää hypetystä "minäkin tulin raskaaksi heti kun aloin käyttää preseediä", ei kuitenkaan...
  11. syystyttö

Ryhmä esikoista odottaville

Minä voisin ainakin olla kiinnostunut jakamaan kokemuksia esim. faceryhmässä muiden esikoista odottavien kanssa, tosin mieluiten niin että lasketut ajat olisivat vaikka parin kuukauden sisällä että suunnilleen samaan tahtiin mentäisiin :) Oma LA 4.2.2019.
  12. syystyttö

Helmikuiset 2019

Mulla oli ensimmäisiä oireita rintojen turpoaminen ja kipeytyminen ja nännipihojen tummuminen. Nyt pari päivää plussan jälkeen jouduin jo vaihtamaan isompiin liiveihin, koska tutut ja turvalliset sattuu, sen verran turpoaa täällä :D Epäilykset heräsi myös kun n. 5 pv ennen plussaa lakkasi...
  13. syystyttö

Helmikuiset 2019

@succubus Kohdunulkoisessa oli oireena jatkuva niukka rusehtava vuoto, jota ei tosin pidetty huolestuttavana, sillä vuotoa voi olla myös normaalissa hyvin sujuvassa raskaudessa. Viikolla 7 alkoi runsas verinen vuoto kipujen kera, ja luulin sitä keskenmenoksi. Ultrassa todettiin kohdun olevan...
  14. syystyttö

Helmikuiset 2019

Liitynpä mukaan porukkaan, plussasin haamun sunnuntai-iltana ja eilen tiistaiaamuna vahvan plussan. Esikoinen olisi tuloillaan :love: Mulla oli kohdunulkoinen raskaus viime vuoden lopulla, joten jännittää ja pelottaa, onko kaikki hyvin. Nyt on jotenkin silti kumman varma ja toiveikas olo...
  15. syystyttö

Hei @rust! Meillä ei ollut käytössä mitään kikkoja kuten tiettyä juomaa tai tuotetta. Ovista en tikuttanut mutta tunsin, ja talleteltiin just oviksen aikoihin ja seuraavana aamuna. Jäin makoilemaan sänkyyn vartiksi seksin jälkeen kun olen kuullut sen mahdollisesti auttavan (mutta en nostanut...
  16. syystyttö

Tänä aamuna Clearbluen tikkutestiin piirtyi vahva plussa, joten minut voinee siirtää plussanneisiin 5/2018 :love: Vuosi yritystä takana ja tällä palstallakin tuli kirjoiteltua yli puoli vuotta. KIITOS tuesta, ootte ollu ihan parasta haaveilu- ja piinailuseuraa! Tsemppiä ja plussatuulia kaikille...
  17. syystyttö

Kiitos onnitteluista! :) Olo on vielä epäuskoinen ja käyttäydyn kuin idiootti. Olen käynyt varmaan 10 kertaa päivän mittaan katsomassa tekemiäni testejä, jotka ovat vielä vessan pöydällä, ja ihastellut viivoja. Olen googlannut kaikkea mahdollista ja ajatukset laukkaa kohdunulkoisesta keskenmenon...
  18. syystyttö

Kirjoitankin heti uudestaan... Itsehillintä petti ja tein sitten iltapissasta ovulaatiotestin raskaustestinä (nyt dpo 13) ja se näytti tältä: https://aijaa.com/tLCRcO Uitin samassa pissassa vielä pregcheckin liuskan ja sain siihenkin haalean haamun :love: Se ei tosin kameralla oikein halunnut...
  19. syystyttö

Varovaiset onnittelut @Kumiankka1! Haluatko avata noita ristiriitaisia fiiliksiä? @Mansikka19 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Kuten muutkin on sanoneet, toivotaan että kierto tasoittuisi ja seuraava olisi lyhyempi! Mulla pari kuukautta pillereiden lopetuksen jälkeen oli yksi 18 päivän...
  20. syystyttö

@Önnö Oon vielä malttanut olla testaamatta, nyt kp 30 ja dpo 12. Ajattelin rauhassa ootella menkkojen alkua ja testata vasta ma tai ti eli dpo 14-15. Oon niin kyllästynyt näkemään negatiivisia testejä, ja vaikka oireita on niin ei kuitenkaan mitään luotettava. Rinnat on kauttaaltaan aika arat...

Yhteistyössä