Hakutulokset

1. M

40 + so what, wol 14 (2019)

@M4rianne77 mulle lekuri antoi aikoinaan ohjeeksi, että jos pikkuhousunsuojalla pärjää, ei oo vielä kp 1, se lasketaan vasta siitä kun tarvii sidettä. Samaten kuukautisten keston kanssa, sidepäivät lasketaan.
  2. M

Apua 10kk vauvan uniongelmaan

Eroahdistusta minäkin oisin tullu ehdottamaan. Siihen kuulemma saattaa auttaa jos päiväsaikaan koittaa tarjota sitä läheisyyttä oikein extrapaljon, esim. kantaa liinassa tai repussa paljon ja iltaisin sylittelee ennen nukkumaanmenoa tavallista enemmän.Menee sitten ajan kanssa ohi. Hampaat on...
  3. M

@Helmiina1978 lla on jännät paikat. :)
  4. M

@Roxanne esikoinen on 8 kk, eikä mun kanssa ollenkaan samaa mieltä yöimetysten lopettamisesta. :) Minä niistä jo luopuisin mielellään jo ihan yöunienkin takia. Ollaankohan me muuten voitu kirjoitella samoissa ketjuissa täällä joskus 2008 - 2009 tienoilla? Jotenkin muistaisin sun nimimerkin...
  5. M

Vauva/lapsikammoinen perustanu perheen?

Sen halusin vaan sanoa että paskaksi naiseksi ei tee se, ettei voi saada lapsia esimerkiksi juuri sairauden takia, eikä sekään jos ei halua lapsia ollenkaan. Naisia on erilaisia, ei meitä sentään pelkiksi synnytyskoneiksi kannata niputtaa. Lapsettomuushoidoistakin voi löytyä apuja, näin...
  6. M

Josko minäkin änkeän tähän ketjuun, vaikka meillä yrityksen kanssa on niin ja näin. Imetän nimittäin vielä esikoista, ja siitä johtuen (tai iästä jo, mistäs sen tietää) menkat eivät vielä ole alkaneet. Pahapa siinä on raskautuakaan, jos ei ole kuukautisia. Vähäsen mietityttää kun aikaa ei tässä...
  7. M

Loppuvuoden 2018 lapsosten ketju

Minä menin poistamaan fb-tilini silloin vuodenvaihteen tuntumassa, kun tuntui että niiden imetysmaratonien aikana lähti vähän somen käyttö hanskasta. :) Aivothan siinä happani, vai oisko johtunut imetyksestä. Mutta kiva jos saatte hyvän ryhmän pystyyn! Meillä liikkuminen edelleen kiinnostaa...
  8. M

@Jocrow Meillä on 5 ruokailua päivässä, se nyt on sitten eri asia paljonko ruokaa milläkin kertalla menee mutta kertoja on tuon verran. Sen jälkeen kun siirryttiin neljistä päikkäreistä kolmiin on kyllä välillä lipsahtanut neljään kertaan, tuntuu että muuten saa olla ihan koko ajan syöttämässä...
  9. M

Onko minusta tulossa teiniäiti?!

Jos tästä on kulunut alle 72 tuntia, käy apteekista hakemassa jälkiehkäisytabletti. Et tarvitse reseptiä.
  10. M

Lisäsin @Jocrown listalle. :) Tuosta töihin menosta, yrittäjille se on kyllä niin eri asia kuin meille muiden rengeille... toivotaan että tyttö hoksaa tehdä kaikki ensimmäistä kertaa iltaisin ja viiionloppuna! Ihana kuitenkin että mies pystyy jäämään kotiin. Meillä ois tarkotus että minä oon...
  11. M

@Johannaz ootko kurkannu suuhun? Meilläkään ei hampaat tuntunu oikeestaan ennen kun ne tuli käpi, mutta alaikeneen ilmesyy keskelle kaks vaaleaa laikkua hampaiden kärkien kohdalle jotka sit laajeni hiljalleen. Kränäinen oli kyllä pitkään niistä. Vaikka ainahan se kränäily voi muustakin johtua...
  12. M

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Mulla on täysin sama, PC näyttää noin tummaa ellei vielä tummempaa, imetän enkä oo raskaana. Halpisovistestit tekee mulla sitä. Ne Raskauskeijun testit, olikohan ne OneStep vai mitä ne on, ei näyttäny mulle ovisplussaa ollenkaan ees siitä kierrosta kun raskauduin.
  13. M

@Sonde en, asun ihan Suomessa, mutta tässä ketjussa taisi olla pari ulkosuomalaistakin. Vai olikohan se siellä vauvaketjun puolella, enää en muista. Meillä ei maidonjuonti ole vähentynyt yhtään, vaikka kiinteitä menee 5 kertaa päivässä ja määrätkin on kasvaneet siihen noin desiin kerralla...
  14. M

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Luulisin että se on sen vuoksi, että laskurihan ei huomioi sitä mihin kellonaikaan ovis tapahtuu, joten riippuen siitä tuleeko ovis vaikka tänään klo 00:01 vai 23:55 tuossa on jo se melkein vuorokausi eroa vaikka samalla päivämäärällä tapahtuu. Aika epätodennäköistä se varmaan ois raskautua 2...
  15. M

Sonden kanssa sama fiilis, kyllä tuo alkuvuosi valvomisineen oli aika rankkaa, tää lisääntyvä valoisuus auttaa niin paljon! Ja vaunulenkitkin niin paljon kivempia, eikä ipanaakaan tarvi topata täysin liikuntakyvyttömäksi. Meillä ekasta hampaasta pieni nurkka näkyy, ja sen takia melkoinen...
  16. M

Liuskatestistä?

Mulle on kahdesti käynyt Raskauskeijun testien kanssa noin, enkä ollut kummallakaan kerralla raskaana. Tämä ei tietty tarkoita ettetkö sinä silti vois ollakin, varsinkin kun dpot on vielä noin pienet, mutta nuo testit kyllä temppuilee noin. Suosittelisin suhtautumaan epäselviin tapauksiin...
  17. M

Lapsettomuudesta kertominen

Pohdin tätä kertomisasiaa, erityisesti vanhemmille kertomista silloin aikoinaan, ja tulin siihen tulokseen etten kerro. Koitin miettiä sitä heidän kannaltaan, ja näin sen niin että heille se ainoastaan lisää huolta ja murhetta, jopa surua, joten koin tehneeni oikein kun en kertonut. Jokainen...
  18. M

Äidiksi tulo ahdistaa

Se on aivan normaalia että päässä myllertää, kun noin suuri elämänmuutos paukahtaa niskaan täysin yllättäen. Se olisi melkeinpä suurempi ihme, jos tuo ei ollenkaan myllerryttäisi, varsinkin kun otetaan huomioon mikä määrä hormoneja sun kehossa tällä hetkellä jyllää. Jopa sellaisissa tilanteissa...
  19. M

Meillä on tuota samaa, yrittää tarttua juomalasiin tai lusikkaan kun syön vaikka jugurttia vauva sylissä, ja sitten alakuloisen haikeana katselee ja maiskuttaa suutaan kun ei saakaan maistaa. Tulee melkein huono omatunto etten päästä osingoille. :) Meillä maitohappobakteerit auttoi niihin...
  20. M

Vauvan värikylpy

Kävin kummityttöni kanssa, siitä on tosin jo seitsemisen vuotta. Kerron kuitenkin, kun tähän ei tuoreempia kokemuksia vielä ole tullut. Järjestettiin koulun jumppasalissa. Lattia oli päällystetty suojamuovilla (luultavasti parketin suojaksi), joiden päällä oli jumppamaton tyyppistä materiaalia...

Yhteistyössä