Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

:rolleyes: Tuon kuvauksen luettuani näen itseni Täällä pohjantähden alla pastorskana tai Pekka Puupään Justiinana
  2. Bitch

The ketju

Päivempää. :coffee:.:coffee:.
  3. Bitch

The ketju

Pullukka puliakka (y) Vielä kovaääninen ja rääväsuinen
  4. Bitch

The ketju

Päivenpää. Anaalista koko päivä. Rupeen puliakaksi.
  5. Bitch

mulle kertokaa se oi, mikä siinä imettämisessä

En ymmärrä miksi koko imetyksestä pitää nostaa tommonen meteli puolin ja toisin. Toiset huutaa että ei saa imettää julkisesti ja toiset että meillä on oikeus. Itse en imettänyt missään ravintolan pöydässä mutta jos syystä tai toisesta moinen näky mua järkyttäisi, kääntäisin selän tai ainakin...
  6. Bitch

The ketju

Mä olen aina sanonut että pikkulapset on ihania kun ne ei huuda, niillä ei ole torttu housussa eikä ne ole omia. Pätee myös ruttunaamoihin.
  7. Bitch

The ketju

Ipanoista ne paskat välittää, menevät nukkumaan semmoseen paikkaan ettei tahmatassu pääse sorkkimaan. Pikkupiski ei ole tavannut niitä kun en ole varma kestääkö vanhuskissojen pumppu sitä järkytystä
  8. Bitch

The ketju

Kiitos :) nyt on se 1v3kk ikäinen tättähäärä ja tämä tuore ruttunaama, pojanpallero. Serkukset. Ja nuorimmalla lapsella on pikkurakki joka on sekin vallan suloinen otus
  9. Bitch

The ketju

En minä tiiä mitä vaippoja niille ostetaan. Pienempi on ollut vain kerran muutaman tunnin ilman vanhempiaan mummilassa mut hän on sen verran tuore tapaus ettei oo nimeäkään vielä
  10. Bitch

The ketju

Sillon ei ollut vielä löysälle kakalle tehtyjä vaippoja
  11. Bitch

The ketju

Nyt on pakko tunnustaa etten tiedä. En oo koskaan nukkunut letku berberissä. Voisin kuvitella että ainakin selälleen kääntyminen oisi melko epämukavaa
  12. Bitch

The ketju

Letku berberissä ei ole koskaan huono idea :oops:
  13. Bitch

The ketju

Jos ohjaan letkun suoraan vaarallisista kohteista avoimeen ikkunaan
  14. Bitch

The ketju

Ostin puolitoista kiloa herneitä ja söin kaikki. Saattaa olla paras nukkua ikkuna auki jos meinaa aamulla vielä herätä.,
  15. Bitch

The ketju

Luin että kuumetta ja ehdin jo miettiä että oit perwåmpi kuin voisi kuvitella
  16. Bitch

The ketju

Mä voin ottaa tästä syyn niskoilleni
  17. Bitch

The ketju

o_O Kyä mää alan vanhenemaan. Molemmat ruttikset oli perjantaiehtoolla täällä ja meinasin väsähtää kun yritin antaa toiselle pullosta ja estää toista syömästä kissojen ruokia
  18. Bitch

The ketju

Päivenpää. Isompi ruttunaama halusi herätä viideltä. Nyt tuuppasin sen vaarin kanssa pihalle telttaan aamupäiväunille.
  19. Bitch

The ketju

o_O Käviköhän meillä just joku palstalta tuttu... työkaverin tuttava oli kysellyt raparperia ja kun Narttulassa on yli oman tarpeen, sanoin notta senku hakee vaan. Pihaan pöllähti joku ituhippi ja alkoi kyselemään miten noita on lannoitettu. Sanoin että hyvinkin luomusti, kän puskassa aamutortulla
  20. Bitch

The ketju

Onko kaikki ok?

Yhteistyössä