Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

Laituri on ok eikä majuria tai päätöntä ole näkynyt
  2. Bitch

The ketju

o_O Ihan vaan nopeesti kurkistan mitä tänne
  3. Bitch

The ketju

Vastaa lähettäjälle että näyttää mulkulta mutta on huomattavasti pienempi (y)
  4. Bitch

The ketju

Päivempää! Mä olen löytänyt uuden pienen ilonaiheen: taapertaminen metsässä kaatosateella. Sadevaatteet ja kumisaappaat jalkaan ja menoksi.
  5. Bitch

The ketju

Emmää mitää oo huomannut
  6. Bitch

The ketju

Ei kai siinä jos tykkää
  7. Bitch

The ketju

:censored:
  8. Bitch

The ketju

Kaikki kuukkelit, jotka ilmestyy mun maille, karkotetaan väkivaltaisesti tai vaihtoehtoisesti ammutaan
  9. Bitch

The ketju

Ja sit on pari aittaa, rantasauna ja grillilaavu :). Paikka oli semmonen että ekassa näytössä tuumasin että paperit tänne, mä en lähde täältä enää minnekään. Naapureita ei oo lähelläkään ja tää on semmosessa kohtaa ettei oo järvelläkään liikennettä kovin paljoa. Aion metsittyä ja villiintyä tänne.
  10. Bitch

The ketju

Kiitos :) Omaa rantaviivaa on 230m, niemenkärki. Ranta on semmonen että ruttunaamat pääsee polskimaan :love:
  11. Bitch

The ketju

Narttulassa on mennyt melkein kaikki uusiksi. Pistettiin torppa lihoiksi ja hankittiin mökki. Talviasuttava, vähän yli tunnin ajomatka Helsingistä. Siellä mä nyt asustelen ja teen melkeinpä etänä töitä. Käyn toimistolla pari kertaa viikossa. Lopetin esimiestehtävät ja siirryin johtavaksi...
  12. Bitch

The ketju

PäiveNPää taas :coffee:
  13. Bitch

The ketju

Näin äsken jonkun matkapuhelinten huoltofirman pakettiauton. Kyljessä oli slogan "rakkaudesta pieneen meisseliin"
  14. Bitch

Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

Nyt pitää sanoa etten ymmärrä sun hölinöistäsi tuon taivaallista mutta ehkei se ole niin tarpeenkaan
  15. Bitch

The ketju

Toi on aivoton tapaus. Näkee vain kohteen, ei mitään mitä on hänen ja kohteen välillä ja sit törmäilee huonekaluihin. Sitten kun oon opettanut sen siihen että en pistä esineitä ylös tai piiloon vaan tytön pitää oppia mihin saa koskea ja mihin ei. Niinpä se menee aina kielletyn esineen luo...
  16. Bitch

The ketju

Kyllä se kävelee. Kävelis nopeamminkin mutta kroppa ei oo ihan mukana, muksahtaa nenälleen ja sit kiukuttaa
  17. Bitch

The ketju

Namunen :love:
  18. Bitch

The ketju

Sillon ja tällön. Enpä muista yhtä kiireistä kesää viettäneeni
  19. Bitch

The ketju

PÄIVÄÄ!! Ja ihquu perjantaita ihan joka säädylle. Myös säädyttömille.
  20. Bitch

Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

Tämäpä vasta rattoisa ketju (y) pakko kiittää: heräsin yöllä enkä saanut heti unta. Kolme ekaa sivua tätä ketjua ja silmät alko luppasemaan. Pitänee illalla lukasta loputkin jos ei meinaa uni tulla

Yhteistyössä