Mä aloin luulemaan jo kyllä kanssa että oot löytänyt junallisen miehiä kun ei naisesta kuulunut mitäänOletko koskaan kuullut sellaisesta kuin vitsi? Luuletko että olin tosissani?
Mä aloin luulemaan jo kyllä kanssa että oot löytänyt junallisen miehiä kun ei naisesta kuulunut mitäänOletko koskaan kuullut sellaisesta kuin vitsi? Luuletko että olin tosissani?
Olin selvinpäin siihen asti kunnes olin kaverilla illalla.Mä aloin luulemaan jo kyllä kanssa että oot löytänyt junallisen miehiä kun ei naisesta kuulunut mitään
Olin selvinpäin siihen asti kunnes olin kaverilla illalla.
Vai junallinen. Yhessäkin olis tarpeeksi.
Mä oon aina tykännyt maanantaista, lapsesta saakka...meinas aina uutta, tuoretta, viikkoo täynnä uusia mahollisuuksiaPaheksun maanantaita
Onnittelut uudesta mökistä!Narttulassa on mennyt melkein kaikki uusiksi. Pistettiin torppa lihoiksi ja hankittiin mökki. Talviasuttava, vähän yli tunnin ajomatka Helsingistä. Siellä mä nyt asustelen ja teen melkeinpä etänä töitä. Käyn toimistolla pari kertaa viikossa. Lopetin esimiestehtävät ja siirryin johtavaksi asiantuntijaksi, siinä riittää kun on puhelimen tai lyncin päässä.
Aika hienoa aamuisin kantaa kone terassille ja katsella järvelle töitä tehdessä. Tai jos on kylmä, saman näkymän saa tuvan pöydän ääressä.
Mä katoin kerran Viherahon joulukokkausvideon, eikä sitä voinut katella ilman yökkäilyä. Siis se laittoi sinne kattilaan (muistaakseni silläkin kertaa) ainakin ranskalaisia perunoita, makaroonia ja joulukinkusta sen nahkan minkä alla oli paksu kerros läskiä ja pinnalla sian ihokarvojaErittäin hyvää huomenta vaan kaikille
Pelkään, että aivoni on pesty, nukahdin juutuupin ääreen, heräsin ku kuulin Pasi Viherahon jutustelevan, likainen kattila oli ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen, en mie tiiä tiskaako se pasi sitten nykyisin vai hänen puolisonsa, mutta ei niitä likaisia kattiloita yms ole näkynyt videoilla viime aikoina tai no mitä merkitystä sillä ois vaikka niitä ei oo näkynytkään tai sillä jos niitä olisi näkynyt ku se ei tarkoita sitä vaikka niitä ei näykkään ettei niitä olisi, mutta vaikka niitä ei näkyisi, niin ihmiset ajattelee, että kyllä niitä on, mutta ei pasikaan tyhmä ole tai ainakaan, niin tyhmä että se säilyttäisi niitä kaapissa (jääkaappiia ei lasketa).
KiitosOnnittelut uudesta mökistä!
Onks teillä siinä kummonen ranta?
Eikä? Ihan mahtava paikka, onnittelut vielä kerran!Kiitos
Omaa rantaviivaa on 230m, niemenkärki. Ranta on semmonen että ruttunaamat pääsee polskimaan
Ja sit on pari aittaa, rantasauna ja grillilaavu . Paikka oli semmonen että ekassa näytössä tuumasin että paperit tänne, mä en lähde täältä enää minnekään. Naapureita ei oo lähelläkään ja tää on semmosessa kohtaa ettei oo järvelläkään liikennettä kovin paljoa. Aion metsittyä ja villiintyä tänne.Eikä? Ihan mahtava paikka, onnittelut vielä kerran!
Asustaakos läimetsissä kuukkeleita?Ja sit on pari aittaa, rantasauna ja grillilaavu . Paikka oli semmonen että ekassa näytössä tuumasin että paperit tänne, mä en lähde täältä enää minnekään. Naapureita ei oo lähelläkään ja tää on semmosessa kohtaa ettei oo järvelläkään liikennettä kovin paljoa. Aion metsittyä ja villiintyä tänne.
Hyvänen aika, onko tuollasia unelmapaikkoja oikeesti olemassa? Vähänkö ihana piiloparatiisi teillä!Ja sit on pari aittaa, rantasauna ja grillilaavu . Paikka oli semmonen että ekassa näytössä tuumasin että paperit tänne, mä en lähde täältä enää minnekään. Naapureita ei oo lähelläkään ja tää on semmosessa kohtaa ettei oo järvelläkään liikennettä kovin paljoa. Aion metsittyä ja villiintyä tänne.
Kaikki kuukkelit, jotka ilmestyy mun maille, karkotetaan väkivaltaisesti tai vaihtoehtoisesti ammutaanAsustaakos läimetsissä kuukkeleita?
Oi. Onnea!Narttulassa on mennyt melkein kaikki uusiksi. Pistettiin torppa lihoiksi ja hankittiin mökki. Talviasuttava, vähän yli tunnin ajomatka Helsingistä. Siellä mä nyt asustelen ja teen melkeinpä etänä töitä. Käyn toimistolla pari kertaa viikossa. Lopetin esimiestehtävät ja siirryin johtavaksi asiantuntijaksi, siinä riittää kun on puhelimen tai lyncin päässä.
Aika hienoa aamuisin kantaa kone terassille ja katsella järvelle töitä tehdessä. Tai jos on kylmä, saman näkymän saa tuvan pöydän ääressä.
Mä katoin kerran Viherahon joulukokkausvideon, eikä sitä voinut katella ilman yökkäilyä. Siis se laittoi sinne kattilaan (muistaakseni silläkin kertaa) ainakin ranskalaisia perunoita, makaroonia ja joulukinkusta sen nahkan minkä alla oli paksu kerros läskiä ja pinnalla sian ihokarvoja
Seuraava video minkä näin olikin sitten se kun Viheraho konttas jonkun kaupan lattialla ja söi niitä karkkeja mitkä ihmisiltä on pudonut sinne lattioille niistä irtokarkkibokseista
Sitä videoo en kattonut loppuun jostain kumman syystä...niinkun en kattonut sitä jouluvideookaan loppuun
Mä katoin kerran Viherahon joulukokkausvideon, eikä sitä voinut katella ilman yökkäilyä. Siis se laittoi sinne kattilaan (muistaakseni silläkin kertaa) ainakin ranskalaisia perunoita, makaroonia ja joulukinkusta sen nahkan minkä alla oli paksu kerros läskiä ja pinnalla sian ihokarvoja
Seuraava video minkä näin olikin sitten se kun Viheraho konttas jonkun kaupan lattialla ja söi niitä karkkeja mitkä ihmisiltä on pudonut sinne lattioille niistä irtokarkkibokseista
Sitä videoo en kattonut loppuun jostain kumman syystä...niinkun en kattonut sitä jouluvideookaan loppuun