Hakutulokset

1. S

Toiveena vauva 2017-2018

Tänne kyllä tulee niin mahtavan paljon tekstiä ja mä olen näköjään aika surkea kuumeilija niin en pysy mukana yhtään vaikka yritän kuinka lukea teidän juttuja :D Meillä mies lähti reissuun ja ollaan lasten kanssa täällä keskenään. Talletuksia yritettiin tehdä ennen sitä mut saa nähdä jäikö...
  2. S

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea pikkutakkutukka :love: Ja HFLvauva kyllä siinä viiva on (y) Onnea :) Tiutau13 Meillä myös mies on aika mukavuudenhaluinen :D Joo, kyllä tässä on kotona tullut oltua, mulla on raskausaika alusta loppuun aika voimakasta pahoinvointia ja oksentelenkin koko raskauden niin menee helpommin...
  3. S

Toiveena vauva 2017-2018

Taidan hypätä tänne mukaan :) Kuudes lapsi on haaveissa. Saa nähdä miten kauan saa plussaa odotella kun ihan tulee jos on tullakseen meiningillä mennään, en tee ovistestejä joten ei aavistustakaan vielä viidenkään raskauden jälkeen milloin se on :ROFLMAO: Kiertopäivät on kuitenkin tiedossa...
  4. S

NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

Onpa ihan kokonaan unohtunut tänne kirjoittelu. Heinäkuussa meille syntyi siis viides eikä arki muuttunut juuri ollenkaan tai en ainakaan huomaa :D Toki vauvakin on aika helppo ja nukkuu hyvin. Muutama iso flunssa on sairastettu mutta niistäkin selvitty. Auto on vaan vähän ahdas vaikka...
  5. S

* Suurperhekuumeilijoiden ketju *

Ihana ketju :love: Täällä mietteissä jo seuraava vaikka yritystä onkin tarkoitus olla vasta puolen vuoden päästä, vaikka en kova vauvakuumeilija olekaan. Nuorin on vasta reilun kuukauden ikäinen niin siksi en tahdo vielä mitään yritystä, joka raskaudessa kovaa pahoinvointia (ja oksennankin)...
  6. S

Kastepisarainen Onnea ja onpa ihanaa kun syke löytyi, toivottavasti pieni pysyy kyydissä siellä :love:
  7. S

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Paljon onnea mamadread :love: Ja onnea plussanneille :) Ja tsemppiä s4nnn, toivottavasti kaikki menee hyvin <3 Olen unohtanut ihan käydä täällä. Nyt on menossa rv22 ja vielä on pahoinvointia ja oksentamista mutta ehkä hiukan helpompi olo silti. Jospa se tästä alkais vauhdilla helpottua :) No...
  8. S

Onnea uusille odottajille :) Täällä menossa rv22. Rakenneultra vasta muutaman päivän päästä, ei aiota kysyä kumpi on tulossa. Ei ole vielä oksentelu/pahoinvointi loppunut mutta ehkä hiukan vähentynyt. Hajuherkkyyttäkin on vielä, se vähän jo ärsyttää kun kokoajan haisee joku pahalle mikä ei...
  9. S

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Bea.S Jaksamista ja onnea uuteen yritykseen! Mamaread nimenomaan, täällä ilmoittautuu yksi ekan kolmanneksen kärvistelijä :D No en mä tiedä olenko enää ekalla vai jo toisella kolmanneksella? Mutta vieläkin pahoinvointia 24/7 ja oksentanut olen päivittäin. Hajuherkkyys on onneksi laantunut, ihan...
  10. S

Pahoittelut lolu :( Mites muilla menee? Täällä alkaa huomenna rv 15 ja ihan hirveät olot vieläkin, ei ole helpottanut yhtään. Mutta nt-ultrassa käyty ja kaikki ok :) Silti tuntuu uskomattomalle että viides lapsi tulossa :love: Kenellekään ei ole kerrottu paitsi siskolleni ja maha alkaa olla jo...

Yhteistyössä