Hakutulokset

1. S

Joulukuiset 2019

Meillekin syntyi tyttö 27.12. 50cm ja huimat 4880g :D Synnytys meni kyllä kaikilta osin juuri niinkuin en olisi toivonut... Kun toivoin että ei käynnistettäisi siksi että alkaisi itsestään supistuksilla, eikä tarvitsisi mennä ambulanssilla sairaalaan ja että etenisi loppuun asti ettei jämähtäisi...
  2. S

Joulukuiset 2019

37+0 ja ei täälläkään mitään merkkiä että olisi syntymässä ikinä koskaan :rolleyes: Mikään ei aiheuta edes supisteluja. No, viikon päästä synnärille kuitenkin missä ultrataan ja katsotaan jatko, 32+3 vauvan painoarvio oli 2,1kg ja laskettuna n4,8-9kg ja rv 36+3 näyttikin siltä että vauva...
  3. S

Joulukuiset 2019

Pahoinvointia on vielä päivittäin ja oksentelenkin, en niin paljoa mitä alussa kuitenkaan mutta muuten kaikki hyvin :) Ei supistele eikä ole kipuja missään. Kotonahan olen jo muutenkin, 2v, 4v ja 5v on kotihoidossa ja pari kertaa viikossa kuljetaan pyörällä kerhoon, pyöräilykin sujuu vielä...
  4. S

Joulukuiset 2019

Rakenneultra takana ja kaikki hyvin :) Olenpa kyllä niin onnellinen että ultrasi taas sama erikoislääkäri mikä viidettä ja neljättä on myös ultrannut. Ihan pyytämättä antoi mulle seuraavan ultra-ajan rv32 niin voidaan arvioida vauvan painoa ja myös varasi mulle ajan labraan ferritiinin...
  5. S

Joulukuiset 2019

@Hensuliini aika jännä kyllä ettei mitään pahoinvointia tai muuta samaa ollut. Aika pikkuiset siis mutta tulee varmaan tiivis porukka ☺️ Mulla oli alunperin laskettu 26.12 ja sitten siirrettiin. En tiiä pitääkö paikkansa kun oviksesta olis muka nyt vaan viikko plussaan rask.testissä... Meillä on...
  6. S

Joulukuiset 2019

Vielä viikko melkein ultraan ja jännittää jo tosi paljon! Voisko aika kulua vähän nopeampaa??:D @Hensuliini aika hurjaa noin yllätysraskaus! Minkä ikäisiä teillä on edelliset lapset? Itellä ei kyllä vois noin tapahtua että yllätyksenä olisin raskaana kun rv 6-7 alkaa aina kauhea oksentaminen ja...
  7. S

Joulukuiset 2019

Ollaanpas me jo pitkällä kun maaliskuisetkin alkaa jo plussailemaan! Mä olen vähän ajatellut jos ei tällä kertaa kysyttäisikään kumpi on tulossa... Kaikki vaatteet on molemmista tallessa ja ehtiihän sitä ostaa uusia sitten kun vauva syntyy. Ainoastaan kahdesta edellisestä on kysytty. Toisesta...
  8. S

Joulukuiset 2019

Täällä myös oli nt-ultra tänään. Jännitti kyllä kovasti! Mutta kaikki hyvin ja laskettu siirtyi 4pv aiemmaksi eli on 22.12. Tässähän voikin käydä niin etten olisi enää jouluna synnyttämässä, mulla saatetaan käynnistellä vähäsen siinä viikkoa ennen laskettua, vähäsen siksi että kypsytellään vaan...
  9. S

Joulukuiset 2019

Meillä on lapset syntyneet niin peräkkäin etten ole vielä kertaakaan raskinut heittää mitään vaatetta tai tavaraa pois :D Tuplarattaatkin on ja ne menee vielä hyvin kun on uusina ostettu. Toisen ja kolmannen jälkeen vaihdoin ne molemmilla kerroilla mutta sitten löytyi kivat mitkä on meillä...
  10. S

Joulukuiset 2019

tk-k paljon voimia! :( Mulla on varmaan kaikki mikä vaikuttaa siihen et maha näkyy aina aikaisin, reilut 150cm pituutta, kohtu kallistunut eteenpäin ja viidesta aiemmasta on istukka ollut ainakin edessä ja tosiaan kun 7.raskaus nyt ja esikoinen täytti vasta 8v :D nyt pompsahti tässä jo melkein...
  11. S

Joulukuiset 2019

Kiitos hitvetti :) Okei, mulla näyttäis myös 26.pv olevan. Saa nähdä meneekö joulu synnärillä?? Kyllä pompsahti maha jo ihan täysin, turvotusta kai se on vielä vaikka paino on muutaman kilon tippunut. Niin no en minäkään pysty paljoa syömään ja osa tulee pois mutta vesi huolettaa enemmän kun...
  12. S

Joulukuiset 2019

Taidanpa nyt uskaltautua tänne mukaan, lueskellut olen jo huhtikuusta saakka teidän juttuja :) Varhaisultra oli 9+2 ja eilen ultrattiin myös ensimmäisellä neuvolakäynnillä 10+5 ja kaikki näytti toistaiseksi hyvältä. Plussasin suoraan keskenmenon jälkeen joten vähän vielä sellainen päivä...
  13. S

Syyskuiset 2019

Tsemppiä muille pahoinvoiville! Toivottavasti jossain vaiheessa helpottaa :) Täällä myös ällötys näyttää lisääntyvän, oksentanut olen vaan pari kertaa päivässä mikä on vielä ihmeen lievää. jos menee samaa kaavaa kuin muut raskaudet (en epäile etteikö menisi jos kaikki on vaan hyvin) pahenee...
  14. S

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen Teka / minä 24, mies...
  15. S

Syyskuiset 2019

Voi @Miliani tsemppiä! Toivottavasti on harmitonta! Mä niin nautin tästä oireettomuudesta mutta tänään jouduin ekaa kertaa oksentamaan. Ristiriitaiset ajatukset, tunnistatte varmaan, ihanaa kun ei ollut pahoinvointia mutta silti nyt tuntuu helpottavalta kun on oireita enemmän :D Mulla toinen...
  16. S

Syyskuiset 2019

@Ninnu118 Olen muuten monen kuullut sanovan samaa että ihan hoitajat/lääkärit on huomauttaneet että eikö jo riitä. Ihan käsittämätöntä! Mulle ei ole koskaan sanottu mutta aina kyllä ihmetellään miten ihmeessä jaksan.
  17. S

Syyskuiset 2019

No siis meillä on 5 lasta, kuudes tulossa. Kyllähän on saanut kuulla kauhistelua lähipiirissä :D Kaikki kun on pienempiä perheitä, 1-3 lapsisia. Neuvolassa on oltu ihanan kannustavia ja lasten kerhossa myös, siellä varsinkin yksi ihana pidemmältä ajalta tuttu kerhotäti on ihanan kannustava. En...
  18. S

Syyskuiset 2019

Mulla on ollut aina haaveena monta lasta, toki ensimmäisen raskauden aikaan olin aika järkyttynyt tuosta pahoinvoinnin ja oksentamisen määrästä, se oli vielä kaikista pahin ekassa raskaudessa mutta en viittinyt neuvolassakaan siitä mainita kun luulin että se oli normaalia :D Mutta jotenkin...
  19. S

Syyskuiset 2019

Jokohan sitä uskaltaisi liittyä mukaan kun tasavahvat viivat jo testissä :) Kuudetta lasta odotellaan, laskettu menisi varmaankin 30.9. Oliko teillä joku lista täällä? Mulla multivitan raskausvitamiinit käytössä ja myöhemmin aloitan myös kalkkitabletit kun mulla nämä raskausajat tuppaa menemään...
  20. S

Toiveena vauva 2017-2018

Vau, ihania viivoja täällä :love: Onnea Nadine88 :love: Tiutau13 Harmi kun menkat alkoi. mutta jospa sitten tästä kierrosta tulisi plussa :)

Yhteistyössä