Hakutulokset

1. S

Helmikuiset 2021

Voi ei :( Mä kyllä oon aina pitänyt digejä tosi luotettavina. Kannattaa viel testata uudestaan jos lähtiskin viivat vahvistumaan.
  2. S

Helmikuiset 2021

Mun työkaveri avautui mulle jokunen aika sitten lapsettomuushoitoihin menosta. Tänään pukkarissa kertoi että oli tullut mutkia matkaan,kun hänellä on kilppariarvot ihan persiillään ja ne kaiketi vaikuttaa raskautumiseen ja lisäksi jotain ongelmaa myös miehen siittiöissä.Musta tuntui niin pahalta...
  3. S

Helmikuiset 2021

Esikoisesta oksensin rajusti rv 6-11. Muistan kuinka karmeaa se oli,joten mä niin rukoilen että säästyisin tällä kertaa samalta kohtalolta:sick: Onko kohtalotovereita?
  4. S

Helmikuiset 2021

Ihan hyvin mennyt:) Jännittää kylläkin että miten tässä käy ja onko kaikki ok. Ar ultraan tasan 2 viikkoa! o_O Oireina järkyttävän lamaannuttava väsymys, olo on myös vähän turvonnut ja iltaisin mua palelee.
  5. S

Helmikuiset 2021

Laittakkaa punaisella tietoja, jos haluatte listalle:)
  6. S

Helmikuiset 2021

Hei mäkin menossa Lahteen ar-ultraan:) Suositus on että vasta aikaisintaan 6+3! Eli ihan ei vielä kannata mennä,jos haluaa nähdä sydämen sykkivän . Itse menossa juhannusta edeltävänä keskiviikkona. Tsemppiä ahdistukseen/pelkoihin♡
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei! Toivottavasti johtuu vaan laimeesta pissasta.! Toisaalta toi testin kontrolliviivakin näyttää jotenkin ihan epämuodostuneelta? Testaisin kyllä ite heti aamupissasta uudestaan ja jos ei viiva oo vahvistunu niin yhteys lääkäriin :( Voi mikä ahdistus tuli itsellekkin,kun alkoi miettimään...
  8. S

Helmikuiset 2021

Kivaa että tullut muutama uusi helmikuinen mukaan♡ Facebook-ryhmä olis kiva,mutta ehkä myöhemmässä vaiheessa kun ollaan saatu lisää porukkaa mukaan :) Varasin muuten jo ar-ultran Perhe artelle!
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Kyllä mä tunsin dpo 6 jo oireita:) Olin ripsihuollossa ja kun makoilin siinä hoitotuolissa niin tuntu sellasta viiltävää repäisyä vasemmalla puolella että mietin jo sillon että voisinko olla raskautumassa. dpo10 testasin hailuran haamun. muistan myös että tää äärimmäinen väsymys alkoi jo ennen...
  10. S

Helmikuiset 2021

Sano jos haluat listalle niin lisäilen toki sinut:)

Yhteistyössä