Hakutulokset

1. S

Helmikuiset 2021

Eka neuvolakäynti takana. hyvin meni muuten, mut hemoglobiini oli laskenut entisestään ja oli nyt 102! Sain välittömästi kiireellisen lähetteen neuvolasta labroihin ja otettiin "anemiaseulat". Neuvolan täti sano että tod.näk joudun rautatiputukseen (Rautainfuusio) vaikka sitä ei yleensä...
  2. S

Helmikuiset 2021

Eikä! Onpa kurja juttu! toivottavasti saat pian ajan että tilanne selviää.
  3. S

Helmikuiset 2021

Tänään 8+0 ja huomenna aamulla neuvolaan! Oireet senkun pahenee mutta jos hyvin käy, niin enää kolmisen viikkoa niin oksetus ja paha olo helpottanee. näin ainakin edellisessä raskaudessa. Me muuten kerrottiin juhannuksena raskaudesta molempien vanhemmille ja lähisuvulle♡ Kaikki olivat tosi...
  4. S

Helmikuiset 2021

Jos joku jäänyt väliin tuolta listalta niin laittakaa viestinä laskettu aika/ nimimerkki/ monesko lapsi/synnytyssairaala mielellään punaisella värillä! mä päivitän listaa päivittäin :)
  5. S

Helmikuiset 2021

Haluatko listalle? :) mikä sulla on laskettu?:)
  6. S

Helmikuiset 2021

Mulla myös eka neuvola jo ensviikon ti 23.6. jolloin viikkoja 8+1. :)
  7. S

Helmikuiset 2021

No se selittänee! Ei välttämättä olisi edes 6+1 kuulunut syke, joten en olisi yhtään huolissani. Varmasti kaikki ihan mallillaan♡
  8. S

Helmikuiset 2021

Tsemppiä♡ Paljonko olit siis itse arvioinut viikkoja tänään olevaksi? Näin alussa voi hyvinkin olla isojakin heittoja. viime raskaudessa mä olin arvioinut olevani 6 päivää edemmällä kuin oikeasti olin. Ar-ultrassa löytyi silloin kyllä syke,mutta ihmettelin miten muka olin viikon veikannut väärin...
  9. S

Helmikuiset 2021

Ar-ultrassa käyty! Kaikki kunnossa! Sikiö vastasi viikkoja 7+2 Eli LA olisi 1.2.2021. Sydän sykki vimmatusti ja mittaa pötkylällä oli 1,08 cm. Todella hyvä ja helpottunut olo:) https://aijaa.com/1PvBOu
  10. S

Helmikuiset 2021

Jipiii! keskiviikkona ar-ultra klo 18. Mä en meinaa pysyä pöksyissäni! Otim tänään myös (2017 käytössä olleet) seaband-rannekkeet käyttöön ja kuvottava olo helpottui välittömästi. Aamulla kyllä pahoinvointi on ollut tosi rajua. Viime raskaudessa oksentelu loppui about rv 11.
  11. S

Helmikuiset 2021

Kyllähän tuo positiivinen on vaikkakin vielä haalea. Mä pidän peukkuja ja varpaita että vuoto loppuis. (y)Näissä pitoisuuksissa on varmaati eroja. mulla näytti 2 eri testiä lähes tasavahvoja sinä päivänä kun menkat oli päivän myöhässä.
  12. S

Helmikuiset 2021

Onko viivat vahvistuneet? Mä varmaan kävisin lääkärillä tsekkaamassa hcg-pitoisuuden.
  13. S

Helmikuiset 2021

Tsemppiä sulle♡Uskon että oireita alkaa pian ilmaantumaan. Mulla on jo 6+2 ja noin viinko aamupahoinvointia takana.Tissit ei ole kyllä yhtään kipeät, mutta eivät olleet edellisessäkään raskaudessa:)
  14. S

Helmikuiset 2021

Oireettomuus on ihan normaalia. Tätä oloa ei kannata toivoa!! Uskokaa pliis. Se että oksentaa 30min putkeen joka aamu, ei ole hauskaa:censored:
  15. S

Helmikuiset 2021

Ähh!!! voihan oksennus! Aamu alkanut mukavasti pönttöä nojaillen..:sick: Normi kotiruoka ei meinaa mullakaan upota mutta hese ja mäkki kylläkin.
  16. S

Helmikuiset 2021

Mulla Ar-ultra jo ensviikon keskiviikkona! En malta odottaa♡
  17. S

Helmikuiset 2021

Mun mielestä tosi kallis. Lahdessa maksaa 64€+ toimistomaksu (12€) Mut toisaalta mielenrauhasta maksaisin itekkin aika paljon. Senverran tärkeä juttu :love:
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Meillä tulisi näillä näkymin ikäeroa lapsille 3v5kk. Toivottavasti esikoinen ei heittäydy hankalaksi vauvan tultua kuvioihin. Plussasin siis reilu viikko sitten:)
  19. S

Helmikuiset 2021

Ootko laskeskellut että mihin päivään osuisi laskettu aika? :)
  20. S

Helmikuiset 2021

Testasin vikan kerran viime viikon perjantaina ja viivat oli niin vahvat etten koe enää tarpeelliseksi:) digin tein myös viime pe samasta pissasta ja näytti 2-3 viikkoa hedelmöityksestä :) Oireetkin on niin selkeät että ei voi erehtyä. Ar ultraan enää 11 päivää! https://aijaa.com/wJWvDF...

Yhteistyössä