Hakutulokset

1. V

.

@Maya123, pahoittelut! Toivottavasti pian tärppää uudestaan! Onnea teille plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. @haaveilija92, jos en ihan väärin muista, niin meilläkin oli miehellä se 2% normaaleja ja se oli ihan hyvä tulos. Olikohan just tuo arvo, jota ei kaikkialla enää...
  2. V

.

@empuska, kyllä, kuukauden päästä plussataan! (y)
  3. V

Letrozol & ovulaatio

Kolmaskaan letrokierros ei tuottanut toivottua tulosta. (n) Nyt pitäis soittaa sinne naisten polille, että miten jatketaan. Viimeksi puhuivat, että helmikuussa inseminaatio, jos ei letrot auta. Itse vähän mietin, että jättäisinkö soittamatta ja pitäisin parin kuukauden paussin, jonka aikana...
  4. V

.

Vauvarikasta vuotta 2019 kaikille! Onnea odotukseen @Beibihaaveilija! Onnea myös teille muille juuri plussanneille. @Wintersun, jopa on ajattelemattoman kommentin joku sulle sanonut! :cautious: Täällä :poop: vuoden aloitus, kuten sullakin @chili_ , eli tänään kp 1. Nyt on kolme kiertoa...
  5. V

.

Onnea @Beibihaaveilija, on ne viivat selvästi vahvistuneet. Kunpa kaikki menisi hyvin loppuun asti! Minäkin muistan kuopuksesta tuon tunteen, että olen varmasti raskaana, se tuli jo ennen testin tekoa. En muista miksi/mistä oireesta, mutta jotenkin sen vaan tiesi.
  6. V

Letrozol & ovulaatio

Tervetuloa kaikki uudet! Kyllä tällä palstalla on elämää vielä, useimmat taitaa pitää joulutaukoa nyt. @Neilikoita, toivottavasti syke löytyy ja raskaus jatkuu onnistuneena loppuun asti! Tule kertomaan, miten kävi! Mulle määrättiin heti letroannokseksi 2 tablettia/päivä, vaikka ne tuli vaan...
  7. V

.

@Miina- , minäkin näen siinä punertavan viivan vaikkei mulla yleensä ole viivalasit päässä. Eilen näytti ovistesti selkeän plussan ja kipu alkoi illalla, jatkui tänäänkin ja tänään ollut vielä ovislimoja, joten eiköhän tänään ole ovispäivä. Mulle voi siis huomiselle päivittää dpo 1. Tallettelut...
  8. V

.

Hep, täällä myös yksi jolle on määrätty letrot ihan vaan varuilta, ovulaatiota tukemaan. Kierto oli epäsäännöllinen 25-32pv ja oli välivuotojakin ja kuukautiset tosi niukat ja lyhyet. Nyt on kolmas letrokierto meneillään ja sen on letrot tehnyt, että ovis on ihan todella kipeä ja kierto on...
  9. V

.

:love: Ihania uutisia sulla @Alinah92! Vaikeuksien kautta voittoon. Onnea raskausaikaasi! :love: Onnittelut plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
  10. V

Letrozol & ovulaatio

@Anustiini , ihanat suunnitelmat teillä! Tsemppiä painonpudotukseen, yritä jättää sen törppö-gynen sanat toisarvoisiksi! @Anzeliina , harmi ettei teilläkään tärpännyt ja polikin juuri pahasti joulutaolla. Peukut pystyssä plussan puolesta! Minä soittelen maanantaina omalle polille ja kyselen...
  11. V

.

@sucrine , letrot määrättiin varuilta tukemaan ovulaatiota, kun ei ollut varmuutta tapahtuuko se aina. Kierrot heitteli 22-32 päivää. Ovat auttaneet siinä, että ovulaatio on hirveän kipeä ja kierto säännöllisempi, mutta raskaus ei ole alkanut.
  12. V

Letrozol & ovulaatio

:poop: Kaikista lupaavista merkeistä huolimatta menkat alkoi dpo13. :poop: Huomenna alkaa viimeinen letrokierto. Menkat ollu kivuliaammat kuin moneen vuoteen, oli semmosta repivää kipua alaselässä. Lienee kivutkin letroista johtuvia kun oviskivutkin kovempia. Tällä kertaa ei itkettäny, vaikka...
  13. V

.

@Wintersun , olen todella pahoillani teidän puolesta! Ei löydy lohdunsanoja tähän tilanteeseen. Voimia! :love: Me ollaan asuttu kuusi vuotta yhdessä, yhteinen lapsi on 4v. Ei olla edes kihloissa, eikä häitä suunnitteilla. Joskus unelmoin kirkkohäistä ja siitä, että isä saattaisi minut...
  14. V

Letrozol & ovulaatio

@Neilikoita, pitkä on ollut teidänkin tie. Toivottavasti saisitte pian plussan ja saisitten siitä vauvan syliin asti! Vielä maltoin olla testaamatta. Viime kierrossa tuli finnit naamaan jo dpo8, nyt niitä ei oo vielä tullu ja rinnat kyllä tosi arat. Vitsit että kyllä taas petyn pahasti, jos...
  15. V

.

Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! @Alinah92, mukavaa lomareissua teille! :love: Meinaa rueta taas jännittämään. Dpo 10 ja tissit olleet tosi arat dpo 6 lähtien. Mies kysyi eilen, onko ne turvonneet kun näyttää sille. Selasin edellisen kierron oireisiin ja...
  16. V

Letrozol & ovulaatio

Kiitos tsempeistä @Anzeliina ja @Neilikoita! Rinnat edelleen todella arat ja mies kysyi tänään saunassa, että onko rinnat turvonneet kun näyttää niin isoille. Voi kunpa olis tärpänny viimein, on me jo 1v10kk ooteltu plussaa! Tänään dpo9. Vannotin itselleni, että testaan vasta kun menkat...
  17. V

Letrozol & ovulaatio

Onko teillä muilla voimistunut ovulaatiotuntemukset ja "oireet" ovulaation ja menkkojen välissä letrokiertojen aikana? Minulla ovulaatio oli huomattavasti kipeämpi ja selkeämpi ja viime kierrossa tuli rinnat araksi jo paljon ennen menkkoja, yleensä en oo noin selvästi tuntenut. Tässä kierrossa...
  18. V

.

Tsemppiä @Alinah92 , tuo pelko on varmasti ihan normaalia, kun miettii millainen historia teidänkin odotuksella on. Verikokeen tulokset ainakin hyvät. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti, kyllä nyt on teidän vuoro! :love: Onnittelut muillekin plussanneille ja pahoittelut uuteen...
  19. V

Letrozol & ovulaatio

Mahtavaa saada tänne lisää porukkaa, tervetuloa! @AnnasTiinakk , minulla ei varsinaisesti kierto pidentynyt, kun se vaihtelee muutenkin 28-32 pv, mutta luteaalivaihe piteni kahdella päivällä. Toivottavasti saat pian tilanteeseesi selvyyden! Täällä ovulaatio oli kivuista päätellen torstaina...
  20. V

.

@Alinah92 , valtavan paljon onnea! Pitkä ja kivinen taival teillä takana, toivottavasti nyt on onnea matkassa loppuun asti! @iK, ihania ultrakuulumisia sinulla! Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Täällä ovis lähestyy. Letrot olleet tässäkin kierrossa...

Yhteistyössä