Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Voi suuret pahoittelut @Esba <3 Voimia vaikeaan tilanteeseen. Haamulle vahvistumista, @LaTiLa! Jännää! :) Täällä dpo 5, tyhmää, kun ei vielä voi olla mitään oireita. Esikoisen raskaudessa näinä päivinä oli huimausta, en sitten tiedä miksi, johtuiko edes raskaudesta vai jostain niskakivusta :D...
  2. P

Toiveissa vauva 2021

Mä sain esikoisen raskaudessa digiin 3+ vasta viikoilla 5+2 vai jopa 5+3! Testaa sillä muutaman päivän päästä uudelleen. Tsemppiä!
  3. P

Toiveissa vauva 2021

@minttuni , toivottavasti on tärpännyt <3 Todella jännää, ja tietysti odotukset korkealla. Milloin testaat? Minut voisi lisätä piinailijoihin! Eilen tuli vahva ovisplus ja tänään aamulla kivut! Eli huomiselle dpo 1 <3 Talleteltiin dpo -4, -3, -2 ja -1 ja mietin, että talleteltaisiinko vielä...
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Tuota en ostaisi kyllä, jos haluaa olla varma, ettei tulos ole virheellinen. Viime aikoina lähes kaikille testaajille tullut tuolla viivoja, itselleni aivan selkeitäkin, ilman että tarkoitti mitään. Kuulemma apteekin se toinen, herkkyydeltään 25 olisi luotettava! Mutta mistä näistä tietää, itse...
  5. P

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Haavekuvia , @IinesAnkka82 ja @Disco Volante , ihanaaaa!! <3 Mieletön plussa-aalto!! Ja hienot viivat @Alinna86 <3
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Voi, suuret pahoittelut @Ananas90 <3 Paljon voimia!!! <3 @Alinna86 voi että, miten jännää!! Näyttää tosi hyvältä, voi kun teillä olisi pieni nyt matkassa!! <3 Onnea @Töppönen_ ja ihanaa @Santso <3 @haaveilija-31 voi kun huomenna tulisi jo ihan kunnon viiva! <3 Pahoittelut, jos unohdin...
  7. P

Toiveissa vauva 2021

Pc:n viivoista, mun mielestä @Aniaj :n viiva on tosi hyvän vahvuinen! Toivotaan, että on alkuraskauden harmitonta vuotoa <3 Tuollaiset viivat kuin @jonnas1984 laittoi, oli minulla esikoisen raskaudessa vasta dpo 18, ja vahvempi viiva kuin testiviiva oli vasta dpo 20 :) Varmaan tosi yksilöllistä...
  8. P

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea @Töppönen_ , ihanaa, tarrasukkia! <3 Kyllä siellä viiiva pilkistää, vahvistumisia sille, @rubikinkuutio <3
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Ja @Aniaj , varovaiset onnittelut, hyvältä näyttää <3
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Minulla ainakin lähestyvät menkat aiheuttivat juuri tuota alavatsan ja munasarjojen nippailua dpo 12 ja aina menkkohin asti. Tosin myös esikoisen raskaudessa jomotteli. Toivotaan, että sinulla ne tarkoittavat raskautta <3
  11. P

Toiveissa vauva 2021

@Chai89 , kirjoitinkin tänne itse juuri eilen siitä, että apteekin herkkä testi antoi minulle 4 päivää testiajalla hailuran viivan ja todella vahvan viivan testiajan jälkeen, vaikka en ollut raskaana. Testaa ehdottomasti toisella testillä! Tässä siis minun testini, enkä ollut raskaana...
  12. P

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Mulle voi päivittää huomiselle kp 2 ja poistaa piinailijoista. Menkat alkoi tänään, ja tästä pystyin päättelemään sen, että meidän tallettelut jäikin tod näk dpo -5 ja -4 tai -4 ja -3, eli eipä ole ihme, ettei tärpännyt :) Ihanaa, että nyt alkoi menkat ja päästään varsinaiseen...
  13. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihan pinkkejä ja tosiaan ihan leveydeltään kontrolliviivaa vastaavia. Siksi pidänkin tätä niin räikeänä :o On kalliitakin tosiaan. Esikoisen aikaan testasin vaan pc:llä, mutta nyt luin, että pc:tkin olisi nykyään epäluotettavimpia kuin ennen? Luulin, että apteekin omat olisi varmoja, mutta...
  14. P

No niinpä, en minäkään siis (tiedän varmuudella). Näistä testeistä pitää varoittaa, tuo monelle väärää toivoa, minullekin dpo 9/10 ja 10/11, kun ajattelin, että on vain liian varhaista muille testeille. Käsittämätön testi!!
  15. P

Huomasinkin, että sinullakin haamuillut. Mitä sun testeille kävi kuivuttuaan? Ja näitkö viivan aina kuinka nopeasti kastamisesta? Tein samasta pissasta pc, rfsu herkkä. Aivan blanccoja.
  16. P

Aika hurjia viivoja antaa apteekin ultra kuivuttuaan. Neljänä päivänä peräkkäin saanut testiajalla aivan juuri ja juuri eroittuvan viivan, 10min ajalla selkeän viivan, mutta kuivuttua esim. tänään dpo 12/13 tällainen: https://aijaa.com/YMT3fb Ei voisi kuvitella, että mikään testi antaa näin...
  17. P

Toiveissa vauva 2021

Voi niin suuret pahoittelut @Titi-Love, en edes löydä sanoja kertomaan, miten pahalta puolestasi tuntuu. Paljon voimia selviytymiseen ja tsemppiä tulevaan <3 @Persikka123 No voi ei, miksi näissä täytyy olla niin tiukka linja? Onhan 3 keskenmenoa rankka juttu, oli ne sitten tapahtuneet alussa...
  18. P

Toiveissa vauva 2021

Onnea @wbä , aivan ihanat viivat! Paljon tarrasukkia <3 Täällä ollaan luovuttu raskaushaaveesta tämän kierron osalta, nyt alkoi menkkoja edeltävät vatsakivutkin. Muut raskaustestit täysin negoja, apteekin herkässä jälleen selkeä viiva, muttei yhtään vahvempi kuin eilen. Uskon, että kemiallinen...
  19. P

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Eikä minuakaan vielä kannata onnitella, tänään dpo 10/11 ja apteekin omaan herkkään tuli testiajalla vain ihan vähän vahvempi viiva kun eilen, ja pc nega. Esikoisesta sain haamun pc:hen dpo 11. Vielä saa jännittää, että onko apteekin omat testit ihan...
  20. P

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! <3 Kyllähän se hullu testilaboratorio toimii päivittäin tästä lähtien, kunnes alkaa menkat tai tulee 3+ digiin :) Yritin laittaa kuvan tämän aamun testistä kuivuneena aijaahan, en tajua miksi kuva kääntyi ja tuleeko edes nökyviin, mutta koitetaan: https://aijaa.com/tVlHZk Ja hyvä...

Yhteistyössä