Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Niin suuret pahoittelut ja paljon voimia suureen suruun @Alinna86 <3 Niin epäreilua. Paljon, paljon voimia! <3
  2. P

Toiveissa vauva 2021

Huomenta kaikille! Pitäisköhän mun tulla huvikseen pitkästä aikaa piinalistalle. Tässä kierrossa poikkeavaa viimekiertoihin nähden oli se, että ovislimoja oli paljon myös oikeasti oviksen aikaan, aiemmissa kierroissa tässä yritysaikana oviksen aikaan on ollut yllättävän kuivaa. Lisäksi oviskivut...
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Oiii, onnea @Aniaj , @kakkulapio ja @Titi-Love <3 Mulle voi merkata kp 1 :( Tiesin kyllä koko kierron ettei tärpännyt, niin en jaksanut kirjoitella... :(
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Hui, mikä plussa-aalto! Paljon, paljon onnea kaikille :love: ON: Meillä on nyt alkamassa virallinen pikkukakkosen yk 3. Kahdessa edellisessä kiertossa ihmettelin, kun ovulaation aikana paikat oli kuivat ja mieskin siitä kärsi. Kuitenkin sain tikutettua oviksen ja lämmötkin nousi molemmilla...
  5. P

Toiveissa vauva 2021

Voi niin ihanaa, paljon, paljon onnea @Alinna86 <3 <3 Tarrasukkia hurjasti!!
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä kp 1, arvasinkin kyllä jo ihan oviksesta asti, kun kaikki raskausoireet puuttuivat. Nooo, eipä voi mitään. Nyt täytyy hieman miettiä, että yritetäänkö tässä kierrossa, vai pidetäänkö hieman taukoa. Aina näin kp 1 tuntuu siltä, ettei ehkä jaksa yrittää, mutta ehkäpä ovis saa mielen...
  7. P

Toiveissa vauva 2021

@Aniaj no mutta onneksi sulla on vielä aikaa saada plussa tässä kierrossa! :) Mä uitin huvikseni pc:n myös tänään ja sain samanlaisen kun sinä eilen. Pc on alkanut antamaan siis turhia viivanpaikkoja sekin... älytöntä! Miten melkein kaikkiin saa jonkinlaista hailuraa... olin todella onnekas, kun...
  8. P

Toiveissa vauva 2021

@Aniaj näkyy kyllä selkeästi jo, tuollaisen haamun sain esikoisesta dpo 11! Ja pidän pc:tä luotettavana. Mutta en usko, että sulla on dpo 7, jos noin jo näkyy! Kiinnittyminen tapahtuu yleensä dpo 6-9, ja ymmärtääkseni yleensä myöhemmin kuin dpo 6 :) Voisiko sulla olla esim dpo 9 tai 10...
  9. P

Toiveissa vauva 2021

@minttuni on tiedossa minulla tämä, enkä siksi ole yhtään toiveikas. Ei ole tosiaan raskausoloja yhtään, eli viivanpaikka tuo on! Uskon itse myös siihen, että kun tosi on kyseessä, testissä näkyy viiva sekä testiajalla että kuivuessa. Rfsu:ssa näkyy testiajalla mutta ei kuivuessa, apteekin omien...
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä dpo 11 ja olen satavarma, ettei tässä kierrossa onnistunut. Ei mitään oireita joita oli esikoisen raskaudessa, mut tietysti kaikki oireet, on ollut joka negakierrossa. Rfsu normitesti antoi sen surullisenkuuluisan viivanpaikan mulle ekaa kertaa koskaan. Kuivuessa ei oikein näy...
  11. P

Toiveissa vauva 2021

Onnea Tiukuna! <3 Mulla näkyi esikoisen raskaudessa 4+2. 4+1 ei vielä näkynyt ja stressasin hirveesti (silloin moni kirjoitti, että 4+1 näkyy usein). Mut onneks sitten seuraavana päivänä tuli! Sitten taas 3+ tuli digitestiin 5+3 (sitä en edes koittanut aiemmin). Piinapäivät on kyllä piinaavia...
  12. P

Toiveissa vauva 2021

Heippa pitkästä aikaa kaikille! En ole jaksanut nyt koko alkukiertona kirjoittaa, jotenkin ollut tosi masis viime kierron jälkeen. Oon kuitenkin lukenut palstaa ja on tehnyt mieli kommentoida vaikka kenelle, mutta en ole vaan jaksanut! Olette kuitenkin jokainen olleet mielessä! Tässä kierrossa...
  13. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä vaikuttaa monella niin lupaavalta! <3 Plussatestejä odotellessa! Minut saa poistaa piinailijoista ja merkata kp 1 tälle päivälle. Tiesin jo dpo 7, ettei tässö kierrossa tärpännyt, kun valkkari kuivahti täysin. Esikoisen raskaudessa vuosin valkkaria kuin pato dpo 7 eteenpäin. Dpo 10 ja...
  14. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla tuli tässä kierrossa myös juuri dpo 5! En todellakaan muista tuollaista aiemmin, enkä ole koskaan sellaista kirjannut ennen ylös. Tänään dpo 10 testi oli nega :/ Mutta ihmettelen kyllä, että mistä tuo lima johtui sitten?
  15. P

Toiveissa vauva 2021

Dpo 10 ja nega, ei ees viivanpaikkaa saa kuviteltua. Puuttuukin kyllä kaikki esikoisen raskaudesta tutut oireet, ei ole hikoiluttanut, ei tullut kiinnittymiskramppeja eikä valkovuoto ole holahdellut. Esikoisesta testasin maailman haaleimman viivan vasta dpo 11 ja hcg nousi hitaasti, mutta...
  16. P

Toiveissa vauva 2021

Mites teillä nyt pussanneilla on ollut valkovuodon kanssa ennen plussatestiä? Ärsyttää, kun nyt dpo 7 yhtäkkiä kuivui. Tuntuu, että siinä meni jo tän kierron mahdollisuudet :( Viime negakierrossa oli koko ajan märkää, mutta muistaakseni esikoisen raskauden näillä dpo-päivillä myös... Voi...
  17. P

Toiveissa vauva 2021

Ja onnea myös @LaTiLa! <3 Tarrasukkia! Voi että mikä plussa-aamu, tuleepa onnellinen olo näin heti aamusta <3
  18. P

Toiveissa vauva 2021

Oi mitä plussia, ihanaa Sofianella ja @Lillanna <3 Paljon tarrasukkia molemmille!! :love:
  19. P

Toiveissa vauva 2021

Tässä vielä mun valeviivat kolmelta päivältä, eka kuivunut jo niin paljon (3 päivää), että haalistui. Oli kyllä aluksi yhtä vahva kuin muut :/ Kaikissa livenä selkeästi vaaleanpunainen viiva. Harmittava testi tuo apteekin ultra. Ja en usko kemialliseen omalla kohdalla, kun mikään muu testi ei...
  20. P

Toiveissa vauva 2021

Toivon, että sinulla tarkoittaa raskautta, minulla oli jopa vahvempi punertava viiva useana aamuna tässä testissä viime kierrossa, vaikka kaikki muut testit blancoja. Olen myös muilta palstoilta lukenut viimeaikoina samanlaisista... Kannattaa siis huomenna testata myös muulla testillä! :) Ja...

Yhteistyössä