Hakutulokset

1. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Lisäätkö mutkin :) 11.11. 2. lapsi/Mikkeli
  2. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Mäkin oon 42, kun lapsi syntyy, jos siis kaikki menee hyvin :)
  3. M

Haaveena vauva 2023

voi ei. Mut sitä vaan kommentoin, että ei toi 34 ole liian vanha esikoiseen, sen minäkin olin, kun ensimmäiseni sain ja hyvin meni. Tsemppiä jatkoon!
  4. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Mä jo syksyisen raskauden kohdalla epäilin kaksosia (ikä ja geenit), mut silloin siellä oli vaan yksi. Nyt plussa tuli niin vahvana niin aikaisin, että taas spekulaatiot lähti laukalle, saa nähdä kuin käy! Oispa hauska, jos sattuis kaksi kaksosraskautta samaan ryhmään :)
  5. M

Marraskuiset 2023 ❤️

On tää kyl ihanaa, kun on yhteisö samassa tilanteessa olevia! Miten teillä menee, mitkä fiilikset? Kenelle ootte jo kertonu? Mä pyörin täällä ku väkkärä, en saa purettua nyt selvästikään tarpeeks tätä ihmisille. Äitini, minä ja mies ollaan nyt se ydinjoukko, jotka tän tässä vaiheessa tietää...
  6. M

Haaveena vauva 2023

Voi ei, ihan hirveetä. Osanottoni!
  7. M

Haaveena vauva 2023

Joo, kyllä mun mielestä täällä saa riemuita siitä raskaudesta sen plussan jälkeenkin, ei oo niin tarkkaa, toisiamme tukemassahan me täällä ollaan!
  8. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Tervehdys ryhmään. Tänä aamuna plussasin ja vaikka on superaikaista (dpo8), niin johonkinhan tätä pitää päästä purkamaan. Laskettu aika olisi ilmeisesti 11.11. Mulla on taustalla viimesyksyinen keskenmeno ja ymmärrän muutenkin, että varsinkin nämä alkuajat on hataria. Ehkä just sen takia...
  9. M

Haaveena vauva 2023

Plussa DPO8. Tai no, mie en oo ikinä testannu ovulaatiota, kohan laskennallisesti oletan, että suunnilleen noissa mennään. En sanoisi edes haamuksi, tarpeeksi selkeä viiva oli miule. Itku toki tuli keskenmenon ja tän ikäkriiseilyn jälkeen, mutta toisaalta nyt on jotenkin rauhaisa olo...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Mä pompin vähän epätasaisesti täällä palstalla, mutta käyn lukemassa ainakin viestejä ja myötäelämässä muiden taipaleita. Tällä hetkellä on mielen päällä trauman ja sairastamisen vaikutukset hedelmöittymiseen. Meillä lähipiirissä tapahtui asioita, jotka jäävät pitkäksi aikaa pyörimään mieleen...
  11. M

Haaveena vauva 2023

Onpa täällä ollut ihanan ymmärtävä ja avoin keskustelu lasten syntymäajoista! Hienoa, että palstalla ilmapiiri on pysynyt näin hyvänä ja ihmiset kommentoi pääsääntöisesti tosi kunnioittavasti eri näkökulmista. Mä en oo perehtynyt aiheeseen kovin tarkkaan, muistan vaan hämärästi itsekin...
  12. M

Löytyykö täältä ketään, kenellä EI ole rinnat kipeytyneet raskaudessa?

mulla ei taida olla mitään tuntoaistia rinnoissa, ei niissä tunnu ikinä mikään. Monet puhuu esim. imetyksen aloituksesta ja siitä paineen tunteesta, kyllähän mullakin tissit silloin täyttyi, mutta ei se ikinä pakottanut tai sattunut.
  13. M

Haaveena vauva 2023

no siis just tää! Mulla ihan samanlaista, ja olin ihan varma, että nyt onnistuu. En tajua mistä tämmösiä oireita nyt yhätkkiä on alkanu ilmaantumaan, en muista, että aiemmin ois ollut. Tosi ärsyttävää!
  14. M

Haaveena vauva 2023

on, ja hämää tosi paljon, kun oon olettanu virheellisesti raskausoireiksi, mut oisko sit tosiaan tähän ikään liittyvää?
  15. M

Haaveena vauva 2023

Mulla tais mennä kaks kuukautta kaikkiaan. Se oli tosi vaikee määritellä, koska sitä jälkivuotoa kesti pitkään ja mulla se tuli jotenkin pätkittäin, eli oli joitain päiviä taukoa ja sit alko taas ja erehdyin jo luulemaan sitä "heti perään" alkaneiks kuukautisiksi, mutta ilmeisesti oli vaan...
  16. M

Haaveena vauva 2023

täällä alko kuukautiset. oli kokolailla ainutlaatuinen sekoilukierto toi edellinen, en ees tiedä mikä kaikki vaikutti siihen. kaiken lisäksi sain muksulta jonku maailmanlopun flunssan, joten täällä nyt sitten kärsin ja mökötän.
  17. M

Haaveena vauva 2023

Munkin täytyy kommentoida keskenmenokeskustelua. Tosi samoissa meni kesken, kuin @cordola89 lla, oli muutamasta päivästä kiinni, et mietittiin tarkistetaanko tilanne heti ultralla vai ootetaanko viralliseen ekaan ultraan. No mentiin heti ja sieltähän ne uutiset saatiin. Meillä ois la ollu vapun...
  18. M

Haaveena vauva 2023

Mulla on kans mielialat vetäny tän kierron miten sattuu. Testailin tosi aikaiseen, nyt taitaa olla kiertopäivä 27 ja päättelin jo, että en oo raskaana, mutta jos ei nyt huomenna kuukautiset ala, taidan testata vielä kertaalleen... ennen en oo näin voimakkaasti reagoinu tähän yrittämiseen ja...
  19. M

Haaveena vauva 2023

Mä menin tekemään raskaustestin viime yönä, kun heräsin kolmelta vessaan ("tihentynyt virstaamistarve", eikö!), no ei löytynyt mitään. Mutta sit toisaalta tää saattaa olla jotain dpo 7-8 että ei kait sitä nyt välttis mitään näkyiskään. Odottelemme siis vielä, en tiiä maltanko sunnuntaihin, vai...
  20. M

Kaksosraskaus

Onko joukossa kaksoset synnyttäneitä? Luin jostain, että kaksosraskaudessa ei saa valita itse synnytysasentoa, vaan synnytyksessä makuutetaan automaattisesti. Onko näin, tietoa löytyy jotenkin tosi vähän tähän aiheeseen liittyen? Ja onko "pakko" ottaa lääkkeet siltä varalta, että joutuukin...

Yhteistyössä