Hakutulokset

1. V

.

@Sanzu85, paljon onnea ja tsemppiä odotukseen! @Maya123 ja @KengulleRuu, minulla on yleensä kierto n. 29 päivää ja ovulaatio n. kp 16. Tässä kierrossa teidän lailla menetin toivoni, kun sitä tai enteileviä oireita ei edes kp 19 näkynyt. Noh, kyllä ne limat sieltä lopulta tuli ja ovis oli kp 22...
  2. V

.

@Rimaleli, huikeita uutisia! Onnea! :barefoot: Toivottavasti sinua ei enää säikytellä! Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :poop:
  3. V

.

@Wintersun, huippua että nyt tuli oikeaan aikaan ovisplussa! Toivottavasti enteilee hyvää! @haaveilija92, minulla letrot palautti epäsäännölliseksi muuttuneen kierron normaalimpaan suuntaan. Ovis on ollut n. kp 14, kun muulloin mitä tahansa 12-20 välillä (no nyt oli vasta kp 22, ehkä flunssan...
  4. V

.

@_minävain_ , @lillium ja @Pioni85, paljon onnea teille ja tsemppiä odotukseen! :love: @Sarianne81, olipa ihana kuulla kuulumisiasi! Äkkiä ne viikot vierii, tuntuu että vastahan sinä täältä lähdit.:ROFLMAO: Onnellista loppuraskautta! @alfred.j.kwak, täällä 4vee puristelee vähä väliä minun...
  5. V

.

@Rimaleli, :eek: Tsemppiä, toivottavasti kaikki olisi hyvin.
  6. V

.

@Beibihaaveilija :cry:, olen pahoillani! Voimia keskenmenosta toipumiseen! @Miina- mahtava testi! :barefoot: @empuska, minäkin näin kolmatta toivovana viimein tunnistan oviksen limoista ja kivuista
  7. V

.

Ääk, ihanaa @Miina-!! Hurjasti onnea plussasta.:love: Ihana yllätys sulla miehelle ja ihanan miehinen vastaus yllätykseen. :LOL: @Beibihaaveilija, huh, onneksi selvisitte säikähdyksellä. Toivottavasti enää ei vuotaisi, ettei tartteis sen takia murehtia. Onnellista jatkoa raskaudelle...
  8. V

.

@Alinah92, ihanaa kun tulit kertomaan kuulumisia ja mikä ultrakuva! :love::love: Onnellista odotusta sinulle! @Neltsuliini, ei oo kokemusta jatkuvasta kivusta, mutta puristettaessa valuu maidon näköistä eritettä rinnasta. Lääkäri mulle sanoi, että sen voi aiheuttaa esim. kilpirauhasen...
  9. V

Letrozol & ovulaatio

@Helmiina90 , Ekassa letrokierrossa ultrattiin kp 12. Sen jälkeen en ole käynyt. Jos olisin itse halunnut pienentää annosta seuraaviin (syön 2/pv ja oli kypsymässä kaksi melko samankokoista follikkelia)niin sitten olis pitänyt käydä uudelleen ultrassa, muuten ei. En halunnut muuttaa, kun vaikea...
  10. V

Letrozol & ovulaatio

Hurjasti onnea odotukseen @Neilikoita! Hienoa, että jollakin letrot toimivat! Neljäs kierto letroja syöty, ovis varmaankin muutaman päivän kuluttua.

Yhteistyössä