Hakutulokset

1. V

Marraskuiset 2019

Heippa kaikille ja onnea plussista! Olen kolme päivää stressannut herkkään testiin tulleita selvästi punaisia, mutta hyvin haaleita viivoja. Tänään tein testin jonka herkkyys 25 ja plussa tuli jo ennen kontrolliviivaa, joten uskaltaudun nyt liittymään tänne. Olemme kaksi vuotta yrittäneet...
  2. V

.

@KengulleRuu paljon onnea plussasta!! Ja onnea odotukseen. @hitvetti, tsemppiä sinulle. Kunpa saisitte puhuttua asioista ja miestäkin rupeaisi petipuuhat kiinnostamaan. Minä olen täällä nyt kolme päivää stressannut haaleita plussia herkissä testeissä (10 herkkyys). Poikien raskauksissa sain...
  3. V

.

Hyvää naistenpäivää kaikille! @Sennay, tsemppiä painonpudotukseen! Vaikka tsemppari on maailman paras, mahdollisuus vauvaan, ei se silti helppoa ole. Minunkin olisi pitänyt elokuusta alkaen pudottaa 5% painoa, mutta lopulta lannistuin kun paino jumahti paikoilleen vaikka tein paljon muutoksia...
  4. V

.

Paljon onnea taas kaikille plussanneille, kiva määrä marraskuisiin menossa!! :barefoot: @Wintersun, teille toivotan jälleen erityistsemppejä! @Rimaleli, olipa kiva kuulla kuulumisia. Nopeasti on raskausviikot sulla edenneet (vaikka sinusta ei ehkä sille tunnukaan :LOL:). Tsemppiä raskausaikaan...
  5. V

Letrozol & ovulaatio

@Hipsu_2019, minulla on letrojen kanssa ollut ovis n. Kp 15 tai 16, paitsi yhdessä kierrossa vasta joskus 22 tai 23 (tai sitten sitä ei ollut ollenkaan, kierto oli 40pv). Letrojen avulla kierto on säännöllisempi (ennen 23-32 pv, nyt yleensä 30) ja luteaaliaika piteni, ennen letroja oli 12pv, nyt...
  6. V

.

Kiitos tsempeistä @W.we ja @Wintersun. Nyt olisi ollut vasta eka inssi. @Persikka123, tsemppiä pettymyksestä toipumiseen ja onnea uuteen kiertoon! Pystyn vähän kuvittelemaan miltä sinusta tuntuu. 2 vuotta on nyt yritetty ja kaikista suurin itku ja pettymys tuli ekan letrokierron jälkeen. Vaikka...
  7. V

.

Dpo 0 tänään! Inseminaatio jäi siis tekemättä, mutta toivotaan että eilisen ja perjantain hommailut riittäisi. Tänään ei enää jaksanut/pystynyt, eikä oo kyllä ollu haluja ja limojakaan niin kuin eilen. @KengulleRuu, laitoin eilen kuvan melkein plussasta. Ilmeisesti täysiplussa olisi tullut...
  8. V

Letrozol & ovulaatio

@AnnuT, mahtavaa! Onnea odotukseen. :love: Ei mun ovis vielä mennytkään. Tänään oli testissä melkein tasavahvat viivat ja halut+limat olleet sellaiset, että tulossahan se vasta on. Koko päivän on kivistänyt mahaakin. Epäilen, että voi olla huomenna, joten inseminaatio taitaa nyt joka...
  9. V

.

Miehen omia kauhukuvia. "Kuitenkin kyttäävät siellä oven takana, niin miten siinä sitten toimit." Yritin sanoa, että se on niille arkipäivää ja ei ne todella siinä kyttää. Vaan ei kyllä käy kateeksi, ei se helppo paikka ole.
  10. V

.

@Ilonetsijä, kyllä on selkeä plussa. Tsemppiä piinailuun! @Wintersun, olen saanut muutamassa kierrossa tasavahvat ja välillä jopa vahvemman viivan. Tänään ollut niin järkyttävä vatsakipu, että taitaa se ovis olla nyt just. Ja limatkin sitä luokkaa. Jos testiviivat rupeaa heikkenemään, niin...
  11. V

.

Tervetuloa uusille, toivottavasti vierailunne tässä ryhmässä olisi lyhyt! Onnea matkaan! (y) Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Gyne povaili keskiviikkona, että ovis olisi perjantaina. Olen ennen käyttänyt onestepin liuskoja ja niillä saanut oviksen. Sunnuntaina tilatut testit saapuivat...
  12. V

Letrozol & ovulaatio

@Soilemaria, mahtava testitulos sulla. Onnea! :love: Ei oo tullut ovisplussaa ei.. Mulla on semmonen tunne, että ovis meni jo mutta en saanut sitä kiinni uusiin tikkuihin. Ne mitä yleensä olen käyttänyt, tulivat postissa vasta tänään. Limat oli ke&to, eiköhän se ollut siinä. (n) No...
  13. V

Letrozol & ovulaatio

Heippa pitkästä aikaa! @Pihlaja87, toivottavasti kaikki sujuu hyvin, onnea sinulle! Viisi kiertoa letroja syöty. Mulle ei ole onneksi tullut niistä mitään oiteita. Luteaali on pidentynyt parilla päivällä, mikä on hyvä. Jostain syystä viime kierto venyi 40 päivään, muuten ollut 28-30. Tänään kp...
  14. V

.

:love: Paljon onnea kaikille viime päivinä plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. @Ilonetsijä, tsemppiä myös teille, älkää lannistuko, toivoa on vielä! Tänään kp 12 ja kävimme inseminaatiota varten ultrassa. Jännittävää, ehkä jo tässä kierrossa päästään hoitoon ja gyne epäili...
  15. V

.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta @W.we! Ja hurjasti onnea @~Madre~!
  16. V

.

10.2. kp 2. :poop:
  17. V

.

@Kassu93, pahoittelut keskenmenosta! :cry: Toivottavasti uusi tärppi tulisi pian. @rosemarie, melkonen lääkäri sulla. Hohhoi! Onnea kaikille viime päivinä plussanneille! @W.we, toivon todella, että saat aamulla plussan ihan testiajalla. Täällä kp 39. En tikuttanut, mutta ajattelin oviksen...
  18. V

.

@Wintersun , toivon todella, että nyt olisi teidän plussan vuoro! Selkeä viiva tuossa kyllä oli. Tervetuloa uusille!
  19. V

.

:love: @empuska valtavan paljon onnea. Tsemppiä sekä raskauteen että tupakoimattomuuteen, hieno alku sulla jo silläkin tiellä! Tsemppiä myös teille muille, jotka yritätte päästä tupakasta eroon! Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! @Miina- , onnellista odotusta ja hyvää jatkoa!
  20. V

.

@chili_ , huikeeta, onnea! Meillä on monesti ollut kierto synkassa, jospa täältä myös perässä plussaisin myöhäisen ovikseni kanssa!

Yhteistyössä