Hakutulokset

1. M

Sektion jälkeen kuumeilevat

Olet kuitenkin uskaltanut alkaa yrittää 4:ttä vaikka sektiosta 5 kk kun ootte jättäneet ehkäisyn?:) Ja onpa hyvä palvelu teilläpäin että jälkitarkastuksessa ultrattu. Täällä ei puhettakaan moisesta,itse täytyi maksaa yksityiselle kun halusin ultran. Vauva oli n 2 kk kun kävin yksityisellä...
  2. M

Kiva kuulla sun kokemuksista Bertta83:) Mulle sanoi leikkava lääkäri että saa alkaa yrittää koska vaan, ei tarvitse "odotella" aika rajoja mutta neuvolassa tuli jyrkkä ohje että 1 v odotettava. Mut nämä nlan suositukset onkin vain yleisiä ohjeita, kun asiasta olen kysellyt. Yksi kokenut...
  3. M

Eikö täällä ole muita sektion kokeneita kuumeilijoita?:)
  4. M

Joo näinhän se on että on yksilöllistä:) Kiva olis tosiaan kuulla muitakin kokemuksia? Ja mietintöjä(jos siis joku muukin näitä miettii;) ) Millaisia välejä ollut raskauksissa, onko joku tullut piankin sektion jälkeen raskaaksi jne Millaisia suositusvälejä olette muuten saaneet? Se tavallinen 1v?
  5. M

Tukivyö on varmaan hyvä juttu:) Mut aika jännä että noin paljon jo tuntuu, edellisestä sektiosta kuitenkin aikaa ja raskausviikkoja vielä sen verran vähän ettei vatsa ole suuri. Noi on just niitä asioita joita pohdin...
  6. M

Hei kiva kun tulit kertomaan omia kokemuksia:) Itse en niinkään mieti mahdollista toista sektiota ja sen jälkeistä aikaa. Vaan jostain syystä raskauden riskit sektion jälkeen kunnittelee. Miten kohtu kestää. Ikää mulla on sen verran etten halua jäädä pitkään odottelemaan vaan olisi tartuttava...
  7. M

En ainakaan löytänyt tälläistä keskustelua. Itsellä takana kiireellinen sektio ja vauvakuume kova, vaikkakaan ei vielä ihan ajankohtainen. Monet asiat pohdituttaa ja toivoisinkin keskustelua ja kokemuksiakin asiasta. Joten tänne vaan keskustelemaan ja kuumeilemaan:)

Yhteistyössä