Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Auttakaa ovistikuista opiskelevaa! Yhdesaä kierrossa ovis bongattu, ensimmäiset testit viivattomia sitten yhtäkkiä plussa ja seuraavana aamuna jo poissa. Ei tärppiä. Seuraavassa en löytänyt ovista vaikka tiheään testasin. Haaleita viivoja läpi kierron. No ei siis plussaakaan:) Nyt taas uusi...
  2. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 3/28 yk 6 tai 7 alkanut mieli niin alamaissa kuin vaan voi olla.
  3. M

40+ so what wol.13

Luppanan viiva kyllä outo ilman raskautta? Mä olisin jo juossut lääkäriin :) Itsellä kp 3 /28 ja juu luomuna yritetään kun ei näytä onnistuvankaan.... Yk. 6 vai 7 alkakoon :(
  4. M

No sitä mä just hän meinasin että kun toiset saa dpo 9 jo plussan ja jollei itse saa silloin edes sitä haamua niin voiko sitä saada myöhemminkään:) ja toki kaikki olemme yksilöitä, sen tiedostan:)
  5. M

Ja onnittelut kaikista enempi vähempi haamuista ja selkeistä plus viivoista :)
  6. M

Kuinka monelle täällä käynyt niin että aloittanut testaamisen, himo sellaisen, liian aikaisin ja joka päivä testannut ja ensin ollut vaan negaa ja sitten lopulta haamusta plussaan? Vai onko nega aina nega Vai voiko se tosiaan myöhemmin samassa kierrossa muuttua plussaksi?Ymmärsitteköhän mitä...
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

@Nems oliko sulla muuten eka yrityskierto vai olitko ehtinyt testata ovista aiemmissa kierroissa? Löytyikö ovis esm edellissä kierrossa?
  8. M

Toiveena vauva 2017-2018

Sulla on käynyt mieletön tuuri <3 mä en kyllä usko ihmeisiin omalla kohdalla:) kiitos kuitenkin kannustuksesta! Kai sitä pikkiriikkisen uskaltaa toivoa, ihan snadisti:)kiusatakseen itseään!
  9. M

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kp 18/26-28 ja ovista en ole löytänyt. Tikkuja jäljellä kaksi. Toivoton kierto:( raskaustestejä ainakin turha hamstrata!
  10. M

Toiveena vauva 2017-2018

Oikeesti @Nems? Huisia, onnea paljon! Ehkä mäkin uskallan siis toivoa kaikesta huolimatta:)
  11. M

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneille<3 Kp 14 eikä ovista löydy tikuilla vaikka oireet kielii siitä itsestään. Onko kokemuksia että tullut raskaaksi vaikkei o-testillä ovista bongannut? Masentuneet fiilikset:(
  12. M

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä olis yksi uusi kuumeilija joukkoon iloiseen:) 5 kiertoa ollaan yritetty ja toivottu, joka kierto ollut valeraskausoireita ja petytty kierron alkaessa. Edellisen synnytyksen jälkeen ekat 3 kiertoa oli kellon tarkka 28 vrk, mutta sitten yhtäkkiä 32 vrk ja viimeksi 26 vrk. Hakee kai vielä...
  13. M

40+ so what wol.13

Täällä dpo 9 kääntyi aivan puskista kp ykköseksi. Kierto jäi tyngäksi enkä ehtinyt edes kunnolla jännittää. Nyt pahin pettymys selätetty ja kp 5 meneillään. Katsotaan mikä on jatkosuunnitelma...
  14. M

Kyllä tämän päivän on vahvempi!
  15. M

Minkä merkkinen on sun testi ja mikä dpo? :)
  16. M

40+ so what wol.13

Mä voisin, jos se passaa, tulla tän kierron ajaksi tänne kuumeilemaan teidän seuraan:) Oon 41 ja vauva olis kovasti toiveissa. Tässä kierrossa laitettiin 100 lasiin ja testattiin ovista joka löytyikin räikeän kirkkaana ja pöllytettiin lakanoita joka toinen päivä-taktiikalla. Olen kovin...
  17. M

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Itselleni muistiin Kp 17 o-testi positiivinen Kp 18/dpo 0 yöllä järkyttävät repäisykivut Kp19/dpo1 yöllä heräsin 4 eikä uni tullut enää, vessa hätää ja rinnat arahkot. Koko aamupäivän pissahätää ja huonolla tuulella.kk kipumaisia Tuntemuksia vatsalla ja väsymys(johtui varmaan sateisesta...
  18. M

Syyskuun suloisuudet 2017

Mä täällä taas stalkkaan :) Mosuliino, sulla ehti tulla yhdet menkat synnytyksen jälkeen ja sitten aloit odottamaan? Ilmeisesti olit tehnyt yhden negan välissä seuraavia menkkoja odottaessa? Millä kiertopäivällä sait sen plussan? Imetätkö vielä? Kamalasti kysymyksiä:) Itsellä synnytyksen jälkeen...
  19. M

Syyskuun suloisuudet 2017

Tähän joukkoon toivon voivani myöhemmin liittyä nutta tosta gendermarkkerista, mä tein edellisestä. Olisko ollut rv 11-12 ja luoas selkeästi tyttöä mutta niin vaan tuli poika:) eli raha hukkaan!
  20. M

Sukupuolen arvuuttelua 13+6 NT ultrakuvista

viimeisen kuvan perusteella veikkaisin poikaa mutta ei selkeästi voi sanoa. Itse sain rv 12 ultrassa tietää että odotin poikaa, ja se oli niin selkeä juttu että lääkäri sanoi että ei kannata mekkoja hamstrata(oli myös 4D ultra)

Yhteistyössä