Hakutulokset

1. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Ihanaa, täällähän on plussanneita! Onnea plussanneille!! Täällä on tylsä vaihe kierrosta menossa. Kp 9. Meinasin huomenna alkaa jo tikutella ovista. Noita testejä, kun on paljon. Vaan mitään ovisoireita ei kyllä vielä ole.
  2. M

Haaveena vauva 2020

Minut voi lisätä listalle. Mammakatri kp 4/22-41 Laitetaan nyt noin nui kierron pituudet, kun noin heitellyt siitä asti, kun kuukautiset alkoi kuopuksen syntymän jälleen.
  3. M

Haaveena vauva 2020

En halua vielä liian paljon tietoja antaa, jotta ei tutut vaan tunnista Mutta reilu n.40v ja yritys aloitettu helmikuussa 2019.
  4. M

Haaveena vauva 2020

Moi vaan kaikille! Siirryn tuolta 2019 vauvaa haaveilevista tänne. Kuukautiset alkoivet jo kp 23/dpo 6. Mikä lienee vialla, kun ovulaatiosta kuukautisiin oli näin lyhyt aika. Ensin toki toivoin, että kiinnittymisvuotoa, mutta en enää usko. Eilen pientä limaa, jossa hivenen verta, mutta kyllä...
  5. M

Ei taida tarvita testailla. Yöllä alkoi jo reilumpi vuoto ja lämmötkin laskeneet. Tämä kierto vain 23. Ovulaation ja kuukautisten välissä 6 päivää. Viime kierrossa ei ovulaatiota ei ilmeidesti ollenkaan. Aikaisemmissa kierroissa en kyllä ole testannutkaan. Oireita kyllä olen tarkkaillut ja FF...
  6. M

@Rusakkonen Toivottavasti tällä kertaa teille se plussa suodaan! ❤ DPO 5 ja epämääräistä limaista veriviiruista tuli pyyhkiessä paperiin. Alavatsaa juilinut tämän päivää.
  7. M

En minä niin pitkään malta odottaa. Testailut on aloitettava jo viikon päästä. :-D Edellisestä sain selkeän haalean viivan dpo 9. Voi harmi sun viivan haalistumisen kanssa. :-( Tuo on niin kurjaa, kun ensin antaa toivoa ja sitten viiva haalistuu pois. Pitäisi varmaan ihan kiltisti odotella...
  8. M

@kirsillevauva Kyllä minut voi listalle lisätä. Mitä tietoja tarvitsee. En liikaa viitsi vielä antaa tietoja, että ei tunnisteta. Toinen yrityskierto menossa. Kp 20 ja dpo 3 (FF mukaan). Ikää on yli 40.
  9. M

.

Vielä olisi mullakin mahdollisuus vuoden 2019 vauvaan. Joten tulen tännekin sitten hetkeksi ja toivon, että plussa tulisi ensi viikon lopulla. :-) En minä malta odottaa, että menkat olisi myöhässä. On se pari päivää aikaisemmin alettava testejä kuluttamaan. Olen vanha palstalainen, mutta nyt...
  10. M

Niin ja nyt mennään kp 19. Dpo 2-3.

Yhteistyössä