Hakutulokset

1. L

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei. Ihan puhds nega. :(
  2. L

Ei oo mitään tikkuja enää koko talossa, kaikki on kustu. :ROFLMAO: Cittarin kautta, eihän tätä tähän voi jättää... Nyt kun toi ukkokultakin sekos. :whistle:
  3. L

Laitetaan nyt tää tuoreenkin kuva tähän (jossa en siis alkuun nähnyt mitään, nyt mitä enemmän tuijotan kuvaa ja tsuumaan ees taas, mun viivasilmät kuvittelee siihen jonkun varjon alun...) Psyyke on ihmeellinen (kauhea) juttu. :unsure: http://aijaa.com/UyZYvn Ja nyt flippas tolla miehelläkin...
  4. L

Kiitos tytöt tsemppauksesta. :rolleyes: Kyllä mä tiedän, että tää dpo8 epätoivo on ihan hullua, kun me kaikki tiedetään, että päiviä on vasta tosi vähän. Sitä vaan kuvittelee, että kyllä siellä nyt jo JOTAIN pitäis näkyä. Toi roskishaamu tosiaan livenä näytti sellaselta painaumalta, joka...
  5. L

Neganeganega. Niin nega ettei saa mielikuviteltua edes viivan paikkaa tohon tikkuun. Viuh - kirves lensi kaivoon noooooin, ja enää en testaa. Menkat alkaa ens viikon lauantaina, tänään siis myöhäisemmälläkin laskulla dpo8. Perkele. Muok; Kuivaan tikkuun viivan paikka, varmaan joku painauma...
  6. L

Eieiei, nyt me ei heitetä kirvestä kaivoon... Tammityttö, nyt me päätetään, että ei vedetä mitään johtopäätöksiä mistään. Poikkeus vahvistaa säännön näissä oirejutuissakin. Kaikki on mahdollista. Mulla oli sellanen masennuspäivä tänään, uskon sen hemmetin negatestin laukaisseen taas sellasen...
  7. L

Komea plussa on! Nyt vaan kylvöhommiin, ja jännäilemään! Tsemppiä!
  8. L

Vaikka mä Tammitytöllekin lupasin, että tän aamun hätäisiä testauksia ei lasketa, niin mulle iski ihan tolkuton alakulo tosta puhdastakin puhtaammasta negasta. Edes useamman tunnin jälkeen roskiksesta kaivamisella en ole saanut siihen tarttumaan viivaa edes eilisistä spagettikastikkeen jämistä...
  9. L

Toinen melkein yhtä alas vajonnut ilmoittautuu. :whistle: Näin viime yönä unta tikuista. Niitä oli toistakymmentä lavuaarin reunalla, ja niihin alkoi yksi kerrallaan piirtyä vaaleanpunaisia viivoja. :ROFLMAO: No aamulla kaupan kautta, pari pregcheckiä matkaan ja pissille. Dpo ehkä 8 (?) ja ihan...
  10. L

Heippa, Tolla kierrolla ovis vois hyvinkin olla jo kp 10-11 ja kyllähän ne simpat siellä elää useemmankin päivän. 9 päivää oviksesta kai usein jo jotain näkyy, joten kp 20 vois hätäsimmät jo lirauttaa tikkuun. :rolleyes: Me täällähän kyllä just suositellaan odottamaan, että testaa vasta kun...
  11. L

Mä nään nykyään viivoja jo sielläkin, missä niitä ei ole, mutta väittäisin, että Pipun tämänpäiväisessä tikussa aavistus viivasta kyllä näkyy. Miltä näyttää livenä? Eikös sulla ollut jo jossain aikasemmassakin, vaikka dpot on ollut tosi pienet? Vällille tsemppiä tähän koitokseen. :unsure:
  12. L

Wau. Superplussa!
  13. L

Äh, mä olin sen tiistaisen onestepin jälkeen ihan varma noista sun viivoista. :(
  14. L

Aika paha rasti näin addiktoituneille ihmisille. :eek: Arvaa montako kertaa oon käynyt kokeilemassa? :rolleyes:
  15. L

Dpo6. Hirvee turvotus, tuntuu että maha on niin turvoksissa ettei henki kulje. Hengästyn portaissa. Tissit on niin kipeet ettei uskalla liivejä ottaa pois. o_O On näitä tosin ollut aika ajoin aiemmissakin kierroissa, eikä oo tarkottanu mitään. Meinasin tänään jo sortua ostamaan pari pregcheckiä...
  16. L

Ainiin, ja omaa: O+ tuli perjantaina, ja epäilen että itse ovis oli vielä saman vuorokauden puolella, vasemmalta jomotuksen perusteella. Nyt siis dpo4 tai 5.
  17. L

Empuskalle tsemppiä, hyvinkin voi olla että on ollut vaan tosi myöhäinen ovulaatio ja nyt tärppi käynyt. Toivotaan niin! Woltille myös onnea testikierrokselle! Vprinsessalla kyllä näkyy jotain, lähipäivät näyttää? Jännää! Moonan, toi on varmasti täysin totta mitä gyne sanoi, mutta pakko...
  18. L

On väriä, ei epäilystäkään. (y) Sopiiko päiviin, jotain dpo 10-11? Tai onko ovis ylipäätään tiedossa (sori, mobiilisti en pääse nyt selaamaan kovin kauas tasksepäin viestejä)? Toivotaan lisää punaväriä!
  19. L

Catharin, voihan olla, että raskausmateriaalia ei ylipäätään näkynyt sellaista määrää, että olisi tarpeellista zoomailla tarkemmin. Kokenut ultraaja näkee yleistilanteen hyvinkin nopealla silmäyksellä. Mutta ammatillisesti tilannetajua omaava ultraaja hoitaa hyllä tilanteen niin, että...
  20. L

Huomenta, tiettekö mä oon nyt taas jonkun viikon seurannut ketjua, ja vaikka oon luvannut itselleni etten liity joukkoon (koska mulla se provosoi vaan tolkuttoman himotestaamisen...) niin nyt liityin kuitenkin. Oli nimittäin pakko tulla sanomaan, että Empuska, noi sun tikut ei oo kyllä puhtaita...

Yhteistyössä