Hakutulokset

1. F

Toiveissa vauva 2021

@Espootar meillä myös kaverit (niillä joilla lapsia on) on jo vähintään toisella kierroksella. On myös niitä jotka eivät halua lapsia, mutta yksilapsisia ei ole lähipiirissä. Kyllä mä ainakin paljon just ajattelen että mistä oma lapsi jää paitsi jos ei saisi sisarusta. En tiedä olisiko mulla...
  2. F

Toiveissa vauva 2021

@Bebe2021 Tervetuloa mukaan! Mä katselin sieltä samasta paikasta. Ajattelin ehkäpä tilata niitä hymynaamatestejä. Tuntuu selkeämmiltä kuin ne viivatestit :D
  3. F

Toiveissa vauva 2021

@Esba toki se riippuu ja on todella henkilökohtaista miten kukin haluaakin lähteä kotiin, mutta esimerkiksi kuukausi sitten vauvan saanut tuttavani sai sairaalasta ohjeistuksen, että aamulla leikkaus ja kävelemään heti kun puudutteet ovat lakanneet ja seuraavan päivän lääkärikierroksen jälkeen...
  4. F

Toiveissa vauva 2021

Mulla taustalla suunniteltu sektio ja kovasti toivoisin, että saisin sektion myös toisen lapsen kohdalla. Kaikki meni niin hyvin enkä ollut missään vaiheessa kipeä. @Esba sektion jälkeenkin pääsee nopeasti kotiutumaan jos kaikki on mennyt suunnitellusti ja myös muuten äidillä kaikki ok.
  5. F

Toiveissa vauva 2021

Meillä esikoinen on tyttö ja toivoisin ehkä, että myös toinen olisi tyttö, ihan siitäkin syystä että itselläni on siskoja ja jotenkin koen, että sisarussuhde olisi vahvempi samaan sukupuoleen. Toki varmasti on eriäviäkin mielipiteitä :D Mä en ole säästänyt esikoiselta mitään, tai no olen...
  6. F

Toiveissa vauva 2021

W.we saanko kysyä onko teillä siis ollut mitään boosteja käytössä aikaisemmin? Tai siis neljä vuotta tuntuu todella pitkältä ajalta odottaa ja toivoa:(
  7. F

Toiveissa vauva 2021

Peloista: Kyllä kaikilla varmasti liittyy näihin äitiysasioihin erilaisia pelkoja. Itsellä esimerkiksi, kun mietin miten onni on potkinut, kun on saanut jo yhden ihanan terveen lapsen, niin olisiko mahdollista saada vielä toinen. Pelottaa myös se huonovointisuus, ja se katkeaako elämä (taas)...
  8. F

Toiveissa vauva 2021

@Esba mulla niin paljon samoja kokemuksia kuin sulla! Ainoastaan poikkeuksena synnytys mikä oli rankan raskauden päätteeksi ihana ja synnytyksen jälkeen ei tullut alakuloa. Mutta siis toi huonovointisuus kyllä ahdistaa jo nyt! Oliko sulla jotain apuja siihen? @Melissa86 meillä myös...
  9. F

Toiveissa vauva 2021

@Melissa86 tämä juuri muakin vaivaa kun ei tiedä, että miten pitkä yritys mahtaa olla edessä. En kuitenkaan itse uskalla aloittaa ennen toukokuuta, jos sitten kuitenkin kävisi sellainen mäihä, että raskautuisikin nopeasti. Kerroppas, että mitäs vitamiineja kannattaa alkaa popsimaan?
  10. F

Toiveissa vauva 2021

Kiitos jo näistä vastauksista :) Mä olen ikäni syönyt e-pillereitä. Välillä ollut pitkiäkin taukoja ja menty kondomilla, mutta aina palannut pilleriin sen helppouden vuoksi. Vaikka en haluaisi ylimääräisiä hormoneja vedellä. Nyt mietinnässä kannattaako lopettaa aikaisemmin ja odottaa yhdet...
  11. F

Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen tulit raskaaksi?

Nostan tämän kiinnostuneena siitä miten pitkään teillä on mennyt raskautumiseen pillereiden lopettamisen jälkeen? Jos siis yritys on heti alkanut kunnolla.
  12. F

Toiveissa vauva 2021

Mielenkiinnosta kyselen, että miten nopeasti teillä on aikaisemmissa raskauksissa tärpännyt ja käytittekö sitä ennen jotain hormonaalista ehkäisyä
  13. F

Toiveissa vauva 2021

@W.we toivottavasti hoidot toisivat toivotun boostauksen teidän vauvahaaveille :) Te muut varmaan mammalomailette tällä hetkellä?
  14. F

Toiveissa vauva 2021

Olen tuo ensimmäinen "vierailija". Meillä toinen lapsi olisi tämä ensivuotinen. @Neltsuliini ja muut joilla enkelivauva, en voi edes kuvitella suruanne:cry: Kiva kyllä tämä ketju minkä @rubikinkuutio teit, mukava kirjoitella ajatuksia ja ainakaan itsellä ei kovin kauaa ole tositoimiin. Teillä...

Yhteistyössä