Hakutulokset

1. F

Toiveissa vauva 2021

@Napsunen varmaan jos joka toinen kk ovuloi toiselta, ja joka toinen kk toiselta puolelta. Niin kiva kun voi täällä vähän jännittää muiden puolesta, jospa saataisiin tähän ketjuun pian ekat tärpit! @bellaella22050909 milloin sulla olis la jos tulisi plussa? Itse ajattelin tiistaista alkaen...
  2. F

Toiveissa vauva 2021

Missä vaiheessa kiertoa tota greippiä pitäisi alkaa juomaan?
  3. F

Toiveissa vauva 2021

@Ananas90 tsemppiä kovasti, että uusi yritys palkitsee nopeasti ja tyyppi tarrautuu kovasti kiinni <3
  4. F

Toiveissa vauva 2021

@3milia ei tullut mitään menkkaoireita. Siitä aloin miettimään, että hetkinen. Yleensä ennen menkkoja selkeet menkkaoireet, mutta kun olin raskaana niin ne jäi sit pois. Varsinaiset raskausoireet alkoi sit vasta vähän myöhemmin. Mutta joo, ekalla kierroksella oli kyllä niin selkeää, eikä...
  5. F

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 hieno rivistö! Mä oon nyt syöny rautaa, että sais raudat kuntoon ennen mahdollista raskautta. Mites kun jossain puhuttiin siveydenpuukapseleista, onko jollain kokemuksia? Vähän ristiriitaista tietoa löysin itse. Auttaako raskauden yrittämisessä?
  6. F

Toiveissa vauva 2021

Posti toi mun ovistestit. Pakkauksessa oli myös pari raskaustestiä. Ja mukana tuli myös testaustaulukko kierron mukaan. Nyt vaan pitäis jaksaa odotella ainakin ensi viikon loppupuolelle. =)
  7. F

Toiveissa vauva 2021

Onpas listalle jo kertynyt hienosti porukkaa! @mimmi92 täällä samat venailut menossa, postia odotellessa, että milloin ovistestit tulee Mä ajattelin testailla kunhan tää tyhjennysvuoto loppuu, niin varmaan siitä parin päivän päästä. Vaikka en kyllä tiedä mahtaako ovulaatiota vielä tapahtua...
  8. F

Toiveissa vauva 2021

Ok, kiitoksia tiedoista! Tää Clover nyt vaikuttaa tosi simppeliltä ja yksinkertaiselta niin taidan alkuun käyttää tätä sovellusta. Mulla alkoi sopivasti tyhjennysvuoto nyt eli sit vaan seurailemaan miten kroppa toimii. Onpahan jotain tekemistä tässä karanteeniarjessa.
  9. F

Toiveissa vauva 2021

@3milia mulla on Clover. Ei vielä enempiä kokemuksia, kun vasta latasin. Koitin myös tota flouta, mutta onko maksullinen? Ja sinne piti rekisteröityä? oli jotenkin vaikean oloinen.
  10. F

Toiveissa vauva 2021

@Päärynö5 sulle on siis samat testit tulossa kuin mulle. Varmaan samoihin aikoihin saadaan paketitkin xD @Loree alkaa vahvistua =) Onkos se sit 2pvää plussasta niin olis ovulaatio? Latasin tänään puhelimeen tollasseen sovelluksen mistä voi seurata omaa kiertoa, ovulaatiota jne.
  11. F

Toiveissa vauva 2021

Mun mielestä listalla voisi olla myös niitä jotka aloittamassa yritystä vähän myöhemmin, joskus kun nimimerkkejä on paljon, on näppärää käydä katsomassa, että mikäs tän tyypin tilanne olikaan =) Toki mennään sillä millä enemmisto/päivittäjä itse päättää =)
  12. F

Toiveissa vauva 2021

Hyvä @bellaella22050909. Tulen itse sitten seuraavasta kierrosta listalle kun saan nyt ensin tyhjennysvuodon alkamaan ja sitten odottelen ekoja "luomumenkkoja". @Päärynä5 jännää! Onko sun testit hymynaamoja vai viivallisia? Kiva seurata sun ovisbongausta! Mäkin koitan jo tässä kierrossa jos...
  13. F

Toiveissa vauva 2021

Mua kans pelottaa toi, että mitkä koronan mahdolliset seuraukset olisivat vauvalle :/ Ja onneks ei tarvi olla synnyttämässä tällä hetkellä :/ Yksin. Mutta kuten @Loree ja @3milia sanoivat, ei välttämättä koskaan ole se Oikea aika. Itsellä ehkä just tämä, että aina oon punninnut asioita...
  14. F

Toiveissa vauva 2021

@Päärynä5 ja @Loree tervetuloa molemmat! Pikaista visiittiä toivon teille :)
  15. F

Toiveissa vauva 2021

Hieno ja selkeä plussa kyllä!!
  16. F

Toiveissa vauva 2021

@bellaella22050909 töiden takia tarkoituksena oli aloittaa touko-kesäkuun vaihteessa. Mutta nyt kun tässä kotona on aikaa viettänyt, ja pilleriliuska loppui juuri sopivasti niin vähän hiippaili mieleen ajatus, että jos ei enää aloittaksikaan. Tässä on nyt se 7 päivää aikaa miettiä :)
  17. F

Toiveissa vauva 2021

@bellaella22050909 onnea ovisplussasta, nyt vain tärppionnea!! Minkä merkin testejä sulla on? Itse laitoin just tilaukseen clearbluen niitä hymynaamoja. 10kpl olis paketissa, jos pari-kolme kuukautta pärjäisi niillä. Mulla on yleensä ihan selkeitä ovisoireita kyllä. Nyt kun tässä näitä...
  18. F

Toiveissa vauva 2021

Ananas90 voi ei, kovasti voimia toipumiseen! Bellaella hienoa, että kroppa toimii ja on parantunut kunnolla! Annmariii ja päärynä5, kiitokset korona-infoista. Ovulaatiotesteistä. Itse ajattelin niitä kokeilla ja kun täälläkin kerran suositeltiin niitä clearbluen hymynaamoja niin ajattelin ne...
  19. F

Toiveissa vauva 2021

Onpas täällä tullut paljon tekstiä! Tervetuloa teille kaikille uusille, ja toivon, että niillä ketkä siirtyvät 2020-ryhmästä visiittinne olisi pikainen! Tulin oikeastaan Korona-asioilla. Onko joku perehtynyt miten Korona mahdollisesti vaikuttaa raskauden etenemiseen tai sikiöön? : |
  20. F

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa @Päärynä5, kiva saada joukkoon myös pikku hiljaa niitä joilla yritys on jo alkanut tai ihan lähellä. Täällä olisi enää n. 2 kk yrityksen aloittamiseen! Jännää!

Yhteistyössä