Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Täällä pitkästä aikaa, oon käyny välillä lukemassa ja tykkäilemässä mutta en oo saanut aikaseks kirjotettua. @Titi-Love älä vielä luovuta, ei päivässä vielä välttämättä tapahdu vahvistumista, muistan täältä lukeneeni että joillain on jopa vähän haalistunut eka ja sit taas vahvistunut reippaammin...
  2. S

Haaveena vauva 2020

Oi onnea @Hypsy ja @Korallikala ja @Snanniska plussista <3 Ja onnea kaikille muillekin plussanneille jos teitä on, pahoittelut kun en enää muista ketä kaikkia piti onnitella <3 Ja ihanaa oli kuulla myös @Helmiina1978 että siellä kaikki hyvin ja noin pitkällä jo <3 Pahoittelut uuteen kiertoon...
  3. S

Haaveena vauva 2020

Kiitos <3 Seuraavaks alotan syömään dhea:ta jota just tilasin apteekista, ja jonka pitäs jotenkin parantaa munasolujen toimintaa tms. Ja sit miehen pitäs käydä testeissä ja mun lisätesteissä ja seuraavan kierron osalta kierron kartoituksessa. IVF on se hoito johon sit pitäs lähtee jos lähetään...
  4. S

Haaveena vauva 2020

Vitsit miten jännää @Alinna86 <3 En tajuu miten maltat olla testaamatta :D Mutta kuulostaa niin siltä että oot todellakin menossa marraskuisiin <3 Ja @Kasikuus sinnekin kovasti plussatuulia <3 Mä en tajuu mikä muhun on iskenyt. Tänään soitti lääkäri, ja kertoi sen minkä eilen luin jo...
  5. S

Haaveena vauva 2020

Oi onnea @rosanne <3 Mä putosin kärryiltä että kenelle piti kommentoida ja mitä niin toivottelen vaan kaikille kovasti tsemppiä ja plussatuulia <3 ON: kp10 ja tänään illalla alotetaan tallettelut ja mulla tunne et voisko olla jo tänään ovis :O Kun lämpökin oli normia vähän alempi aamulla ja...
  6. S

Haaveena vauva 2020

ON: amh käyty mittauttaan, lääkäri soittaa tulokset 13. päivä perjantai. Siinä hetken mietin kun soittoaikaa sovittiin, et oisko pitäny siirtää muulle päivälle, mut sit päätin et ei se soittopäivä niihin mun tuloksiin vaikuta :D Onko muuten kellään ollu menkkojen aikaan kipua munasarjoissa? :O...
  7. S

Haaveena vauva 2020

@W.we saman huomannut, ja itekin myönnän että tulee vähän harvemmin kirjoteltua, tää on jotenkin kyllä ärsyttävä tää uus ja vaikeempi seurata ja muistaa kuka sano mitäkin... Tulee sit helposti ite vaan seurattua ja luettua... Voi ei @mimmi92 oon niin pahoillani :( Toivottavasti menee nopeasti...
  8. S

Haaveena vauva 2020

oi, oispa valemenkat @minttuni <3 Mullahan oli sillon kun plussasin kans valemenkat, kesti vähän reilu 2 vrk. Niukkaa vuotoa, mut niin mulla muutenkin ollu menkkojen alussa, joten en epäilly mitään ennen plussan pärähdystä :D Pidetään peukkuja että paperi ja teksti ois enne <3 Täällä jotenkin...
  9. S

Haaveena vauva 2020

oi, näyttääpä lupaavalta @minttuni :) Täällä sormet ja varpaat pystyssä että plussa pärähtää <3 @Korallikala ja @Alinna86 mäkin käyn päivittäin lukemassa noita plussanneiden ketjuja. Jotenkin haluaa kuulla millaista se on kun se raskaus on ja pysyy, ja hakea sieltä sitä vahvistusta sille, että...
  10. S

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa uusille :) Äh, en enää muista kenelle piti kommentoida ja mitä niin omanapailen sit vaan. Menkat n. 3 päivää myöhäs normikiertoon verrattuna, ei edelleenkään merkkejä et ois alkamassa, sen sijaan valeraskausoireita alkaa mieli kehitellä, muka jotain tuntemuksia/painetta munasarjojen...
  11. S

Haaveena vauva 2020

Täälläkin on kyllä vaikea kunnolla iloita muiden vauvauutisista, joten samaistun noihin tunteisiin. Jotenki iski vyön alle kun mun lapsuuden aikanen kaveri, samanikäinen siis sai jo toisen lapsen just., nyt sillä siis 2 viikkoo vanha ja 2-vuotias poika. Ja sitä hehkuttaa tietenkin. Ja vaikka...
  12. S

Haaveena vauva 2020

voi ei :'( Voimia sinne kovasti teidän tilanteeseen ja kiitos tsempeistä <3
  13. S

Haaveena vauva 2020

@PumpuliNumpuli mä oon in! :D tosin mulla ei nyt varmaa oo oonko ees ovuloinu mut jos lasken sen mukaan miten aiemmat kierrot menny niin tänään pitäs alkaa menkat eli huomenna sit testaamaan. Oon 99% varma et on nega mut ei sitä tiiä, eikös joku ollu varma ettei ainakaan oo tärpännyt ja sit just...
  14. S

Haaveena vauva 2020

No voi ei @Kasikuus että sulla se lääke ei toimi ja että sitä ei voi raskautta yrittäessä ees käyttää :( Toivottavasti löytyis joku muu apu ja rautakuurikin puris nopeasti <3 ja kiitos ihana <3 @Lina87 mulla ei oo vielä tuota amh:ta mitattu, kun pitää nyt ootella et menkat alkaa niin meen...
  15. S

Haaveena vauva 2020

No huh, olipa kyllä alhainen tuo ferritiini sulla @Kasikuus :( Onneks mittasit! Varmasti voi tosiaan nuo sun runsaat menkat olla ainakin osasyynä... Oon kuullu et siihenkin ois joku apu olemassa, joku lääke jolla voi hillitä menkkojen vuotoa. Kannattaa kysellä kun lääkäriin oot yhteydessä :)...
  16. S

Haaveena vauva 2020

Mä oon käyttänyt jo monta kertaa tuota puhtia, suosittelen :) Niin helppoa kun ostat vaan mitä haluat tutkia, varaat ajan verkossa labraan ja marssit paikanpäälle. Oon saanut tuloksetkin aina vuorokauden sisällä :)
  17. S

Haaveena vauva 2020

Onnea @Mirkkuli26 plussasta! <3 Voi ei @Hypsy että negaa näyttää nyt :( Vaikutti jo niin lupaavalta.. Toivottavasti seuraava kierto sit alkais pian ja ois teidän the kierto <3 Tsemppiä @Alinna86 tuleviin tutkimuksiin <3 Voi ei @Kasikuus et on noin kamalat menkat :( Toivottavasti pian...
  18. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mä testasin vähän vajaa 2 viikkoa lääkkeiden otosta. Mulla kesti se vuoto 5-6 päivää ja kun ei viikkoon sen jälkeen tullu enää mitään niin aattelin testata varoiks ja olikin silloin jo nega. Sit taas toisilla voi kestää 6 viikkoo ja enemmänkin et on nega. Paljon siis tässä vaihtelua. Ite...
  19. S

Haaveena vauva 2020

voi ei @rosanne :( onpa kamalaa ja vielä kun noin yllättäen ja keskellä lapsen yrittämistä :( voimia sinne kovasti <3 @minttuni mäkin epäilen että mulla ollu ovuloimattomia kiertoja vaikka ollu säännöllisiä noin 28 päivää. Ei siis ees myöhässä menkat. Mittasin siis viime pe kp 21 progesteronin...
  20. S

Haaveena vauva 2020

Pakko täältä kommentoida että ihanaa @Alinna86 että saitte puhuttua ja sovittua asioita miehen kans ❤ hitto että oisin kyllä niin halunnut että oisit plussannut, oot joutunut niin paljon jo kestämään. :( tsemppiä kummiskin lääkäriin, toivottavasti on antoisa käynti ❤ Ja @Kasikuus mä niin pidän...

Yhteistyössä