Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

PäiveNpää :coffee: Syvällisiä keskusteltu sano.. mitä tulee kiima-akaan niin tälleen pidemmässä suhteessa tulee välillä mietittyä niinkin, että jos tuon nyt päästää kiipeemään selkään perherauhan nimissä, saa olla muutaman päivän rauhassa. Huomaa sana ”välillä”
  2. Bitch

The ketju

Sehän vasta pervoa oisi. Mieti, mulla jöpöttäis joka ikisenä toimistopäivänä aamusta iltaan!
  3. Bitch

The ketju

Mutku ei ees pistä. Se on mulle täysin neutraali, ei herätä mitään tunteita
  4. Bitch

The ketju

Jöpötys on hyvä asia. Pervous on hyvä asia. Salkkareita en tässä yhtälössä ymmärrä.
  5. Bitch

The ketju

Katoin tänään isäni seurana ja sain varsin kattavan selostuksen 75-vuotiaan kertomana: yleensä siellä saunassa on enemmän väkeä kuin ismon valinnassa mutta kun tuo yksi akka punkee kakaraa maailmaan saunaan ei tuu ees siivoojaa päiväkausiin. Sitten tuo yksi panee tuota tytärpuoltaan. Ja tuo ukko...
  6. Bitch

The ketju

o_O :eek: Ehkä pervointa mitä voi kuvitella: jöpöttää salkkareista
  7. Bitch

The ketju

”Nahkatakki. Hirveä.”
  8. Bitch

The ketju

Mulle tulee tämmösistä mieleen se takavuosien Laitilan virvoitusjuomatehtaan rekryilmoitus ”tule meille panemaan Kukkoa. Etsimme panimomestaria”
  9. Bitch

The ketju

:sleep: Oon koko illan sorkkinut piirakkaa Siis leiponut. Kinkkuu. Savulohta ja katkarapuja. Fetaa, parsaa ja paprikaa. Huomenna pukkaa koko suku vanhuksista ruttunaamoihin tontille.
  10. Bitch

The ketju

Meillä oli vaan -1,2
  11. Bitch

The ketju

PäiveNpää! Se ois viikon paras perjantai :coffee:
  12. Bitch

The ketju

PäiveNpää.
  13. Bitch

The ketju

Ai pirskatti kuulkaa ku tuosta seilas ohi äijät muikkuverkkoineen ja huikkasin että takastullessa saa käydä ämpärillisen viskaamassa laiturille. Siellähän nökötti vadillinen muikkuja. Vähänkö olivat hyvää iltapalaa kun muurikassa paistoin
  14. Bitch

The ketju

Mä pistin pillit pussiin ja lähen skutsiin ennenko tulee liian pimee
  15. Bitch

The ketju

Onkse joulu ny?
  16. Bitch

The ketju

Archie Bunker oli ihan paras! Ja Edith kiekumassa. Ja Läskipää.
  17. Bitch

The ketju

o_O Pitäsköhän sun askarrella vähän paksumpi foliohattu?
  18. Bitch

The ketju

Täällä on +5. Pistin muutaman kynttilälyhdyn kuistille ihan vaan koska näyttivät hienolta kun aurinko nousi
  19. Bitch

The ketju

Ei olekaan, molemmat on oikein.
  20. Bitch

The ketju

Pitsa on muuten kieliopin mukaan ihan oikein kirjoitettu. Jo vuoden 1979 Kielikellossa huomautetaan, että "koska sanan tarkoittama ruokalaji on Suomessa jo perin yleinen, suositetaan ensisijaisesti asua pitsa".

Yhteistyössä