Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

PÄI-VÄÄ
  2. Bitch

The ketju

o_O Se kun ei riitä että pääsee rantoja pitkin, potkurilla tai lumikengillä ei viitsi Helsinkiin asti tarpoa. Ois se melkein toi kansanvaunu saatava mukaan.
  3. Bitch

The ketju

Pitänee jutella mukavia nuapurille, isolle tielle kun on 3km niin ei viitti koko matkaa kolata
  4. Bitch

The ketju

So far so good, vielä on hanimuun menossa vaikka kesä oli mikä oli. Suattaa olla että talvella tulee ikävä kaupunkia jos yöllä tulee metri lunta ja pitäs töihin lähtee, täällä kun ei ihan pian aurata teitä
  5. Bitch

The ketju

Täsä on tua noin puolensa. Ja puolensa. Kyllähän se vit..harmittaa lähtee kahdesti viikossa ennen sianpieremää ajelemaan toimistopäivälle ja olla kotona vähän niinko just nyt mutta toisaalta kolmesti viikossa voi tehdä töitä kulahtaneissa verkkareissa, villasukissa ja joku paidanretku päällä...
  6. Bitch

The ketju

No ei oo jos Kenopää hiipii metsästä
  7. Bitch

The ketju

Mä olin viihdepolttaja kunnes huomasin viime talvena ottavani lasin viiniä joka päivä päästäkseni röökille. En oo viihtynyt tammikuun jälkeen.
  8. Bitch

The ketju

Vähänkö ottaa päähän jos kipaset hakemaan
  9. Bitch

The ketju

Ei näkynyt yöllä cabin in the woodissa Hartsaa pää kenossa ja sauva ojossa (y)
  10. Bitch

The ketju

Päevee. Kahvi kitusiin ja kansanauto kohti Isoa Kirkkoa
  11. Bitch

The ketju

Toki. En kai mä mikää Conchita Wurst halua olla!
  12. Bitch

The ketju

No mulla on ihan sama juttu!
  13. Bitch

The ketju

Täälläki on niitä aamuzombieita. Vessan seinältä kurkkii semmonen.
  14. Bitch

The ketju

Kepit häviää suksisauvoille o_O Näen jo melkein miten Hartsa lähestyy pää kenossa sauva tanassa :eek:
  15. Bitch

The ketju

Vetäkää nyt tähän vielä Hartsa ja Cabin in the woods niin meitsi muuttaa kansanvaunuun nukkumaan
  16. Bitch

The ketju

Mulla on tapana viikonloppuisin aamulla pistää sauna lämpenemään, taapertaa skutsissa reipas lenkki, hypätä järveen ja mennä saunaan. Usein sauna on lämpimänä koko päivän ja siellä tulee käytyä moneen kertaan
  17. Bitch

The ketju

Älä unohda villanhoitoainetta
  18. Bitch

Metsästäjät vainoavat Katariina Souria

Katariina juoksee joka muotioikun perässä. Nyt on muotia olla vegaanilesbo niin sitähän Kata on. 90-luvulla oisi ollut New Kids on the blockin jäsen jos oisi ollut munat.
  19. Bitch

The ketju

Heeeei
  20. Bitch

The ketju

En kun meillä on jo grillikatos erikseen, tästä tulee ihan vaan nuotiopiiri

Yhteistyössä