Hakutulokset

1. Essi81

Minkäs rotuisia koiria palstalaisilla on?

Sekarotuinen ranskis-karjalankarhukoira/husky +ylikiltti +helppo -ei kykene olemaan yksin Joten kaveriksi otettu Ranskis +söpö +kiltti -hakee paikkaansa laumassa , joten kova komentaja. -haisee -kuorsaa -haukkuu :D
  2. Essi81

Koska veronpalautukset maksetaan?

ensi viikon pe
  3. Essi81

Auttakaa: Varhennettu äitiysraha?

Itse hain varhennettuna. Alkaisi 23.1 mutta hain 23.12 alkavaksi. Työttömänä olen. Rahallisesti kuitenkin kannattavampi mulle ja jään kuitenkin äitiysloman jälkeen vielä kotiin niin sillä ei sinänsä ole väliä.
  4. Essi81

Lapsen 'outo' kuolema (oulu) pyörii mielessä...

Mitä tälle pienelle pojalle sitten kävi? Multa on menny ihan ohi koko juttu :/
  5. Essi81

Joululahjoja/muistamisia lasten kummeille

Tänä vuonna meillä neiti tekee kummeilleen joulutontut ja sitten lisäksi annetaan uusin kuva tytöstä (6v)
  6. Essi81

Jouluisia sisustuskuvia-ketju!

Tänään kyllä vaihdoin jo verhot ja laitoin kynttelikön ja valotähdet jne. Mutta ei ole vielä valmista joten kuvia en viitsi vielä ottaa. Pidetään ketju ylhäällä niin vklna kaikki valmista suurinpiirtein niin sitten napsin kuvia :)
  7. Essi81

next nettikauppa

Joo eihän ne mahdu meille ne ihanuudet :( Isompien puolelle pitäisi tuollakin mennä ja ne ei ole niin kivoja enää. Tosi harmi :(
  8. Essi81

next nettikauppa

Aaa kiitos :)
  9. Essi81

next nettikauppa

Mitä senttikokoa tuo 5-6v vastaa?
  10. Essi81

suositelkaa hyviä kirjoja

Yösyöttö :) Itselläni kesken, mutta suosittelen.
  11. Essi81

G:minkä merkkisillä vaunuilla/rattailla teillä kärrytellään?

Kuin myös täällä odottaa :)
  12. Essi81

Kirppispino (sisältää megahehkutusta!)

Mutta takuulla halvemmalla kuin kaupasta uutena hankittuna.
  13. Essi81

Kirppispino (sisältää megahehkutusta!)

Chef, mun täytyis oikeesti haastaa sut :D Niin et joutus kärsii yksin noista haukuista ja mielenosotuksista. Musta sä teet loistavia löytöjä ja jos niillä on teille käyttöä niin ei luulisi muiden pussissa painavan. Kateellisten panettelua eikä mitään muuta.
  14. Essi81

Kukaan löytänyt jostain nettikaupasta Irwin Goodmanin kokoelmaa?

Sitä missä kaikki mahdollinen levy jutska, kirja jne.
  15. Essi81

Mitä te ostatte teidän 6v tytöille joululahjaksi?

Siis neitihän haluaisi vaikka ja mitä. Mutta kaikkea erilaista en viitsi hankkia. Neiti saa vanhemmiltani baby bornin jolla kelkka ja koira sekä baby bornin hevosen ja ratsastusvaatteet. Ja nukenvaunut uupuu ja meille on syntymässä vauva niin luulen neidin hoitovietin ja omien vauvakärryjen...
  16. Essi81

Mitä te ostatte teidän 6v tytöille joululahjaksi?

Siis eka kerta kun mä en oikeen tiiä. Nukenvaunut meinaan hankkia, mutta muuta en sitten tiedäkkään. Tuntuu jotenkin vaikeelta, mutta haluan silti ostaa lapselleni lahjoja.
  17. Essi81

Ostaakohan kukaan?

Täytyy yrittää vaikka huutsikkaan laittaa...
  18. Essi81

Ostaakohan kukaan?

6 hengen ruokapöytää? Ok kuntoinen. Tuoleja on viisi, mutta niiden jaloista ei oikeen tiedä miten kestää.
  19. Essi81

Cittarin jouluparaati

Pitäs ne kuomat hakea sieltä... Jospa menis sitten paraatiaikaa kun kerta kutsukin tuli :D

Yhteistyössä