Aaa kiitosEssi 81: Sielä alareunassa on eri maan lippuja.Niin klikkaa sieltä Suomen lippua.Antaa vaatteen hinnan euroissa ja koot...
Ole hyväAaa kiitos
Kumpi sit on lähempänä 98 senttistä.Tuo 92-98 vai 98-104?Suosittelen! Olen tilannut useasti ja aina on sekä äiti että lapset pitäneet vaatteista. Toimitus on nopea ja kotiovelle. Meillä hyvin hoikat lapset, mutta koot pitävät hyvin paikkansa. Siellä niiden sivuilla on taulukko, jossa nuo engl. mitat käännetään senteiksi, tyyliin 2-3 v. vastaa 98 cm, 3-4 v. 104 cm, 4-5 v. 110 cm - kai se 5-6 v. oli sitten 116 cm?
Ja tosiaan, klikatkaa sitä suomen lippua niin saatte hinnat euroina; ei kannata tehdä tilausta suoraan tuossa co.uk sivulla.
Meidän poika on 92 cm ja nuo 2-3 v. kootkin (98 cm) ovat vielä reiluja. Tosin on laiha lapsi. Tuskinpa sinun kannattaa ainakaan tuota 3-4 v. (104 cm) ostaa, jos haluat vaatteet heti käyttöön.Tässä itse pähkäilen koko asiaa.Pojalle kohta 2 v olen tilaamassa.Tällä hetkellä käyttää kokoa 92 et kantsiiko tilata 92-98 kokoa vai 98-104 kokoa?
Eli mieluummin sit 92-98 kokoa?Meidän poika on 92 cm ja nuo 2-3 v. kootkin (98 cm) ovat vielä reiluja. Tosin on laiha lapsi. Tuskinpa sinun kannattaa ainakaan tuota 3-4 v. (104 cm) ostaa, jos haluat vaatteet heti käyttöön.
Olen tilannut pojalle ja tytölle ja huomannut, että poikien koot ovat reilummat kuin tyttöjen. Esim. pojan 98 cm paita voi olla isompi kuin tytön 104 cm!