next nettikauppa

"vieras"
En oo tilannut kuin kerran. Toimitus oli nopea, eikä mitään valitettaa ollut.
Meidän hoikalle tytölle oli hiukan reilun kokoisia. Noissa mun tilaamissa vaatteissa laatu oli suunnilleen samaa kuin Name It ja KappAhl.
Tuun tilaamaan vielä uudelleenkin.

-
Suosittelen! Olen tilannut useasti ja aina on sekä äiti että lapset pitäneet vaatteista. Toimitus on nopea ja kotiovelle. Meillä hyvin hoikat lapset, mutta koot pitävät hyvin paikkansa. Siellä niiden sivuilla on taulukko, jossa nuo engl. mitat käännetään senteiksi, tyyliin 2-3 v. vastaa 98 cm, 3-4 v. 104 cm, 4-5 v. 110 cm - kai se 5-6 v. oli sitten 116 cm?

Ja tosiaan, klikatkaa sitä suomen lippua niin saatte hinnat euroina; ei kannata tehdä tilausta suoraan tuossa co.uk sivulla.

Suosittelen! Olen tilannut useasti ja aina on sekä äiti että lapset pitäneet vaatteista. Toimitus on nopea ja kotiovelle. Meillä hyvin hoikat lapset, mutta koot pitävät hyvin paikkansa. Siellä niiden sivuilla on taulukko, jossa nuo engl. mitat käännetään senteiksi, tyyliin 2-3 v. vastaa 98 cm, 3-4 v. 104 cm, 4-5 v. 110 cm - kai se 5-6 v. oli sitten 116 cm?

Ja tosiaan, klikatkaa sitä suomen lippua niin saatte hinnat euroina; ei kannata tehdä tilausta suoraan tuossa co.uk sivulla.
Kumpi sit on lähempänä 98 senttistä.Tuo 92-98 vai 98-104?

-
Tässä itse pähkäilen koko asiaa.Pojalle kohta 2 v olen tilaamassa.Tällä hetkellä käyttää kokoa 92 et kantsiiko tilata 92-98 kokoa vai 98-104 kokoa?
Meidän poika on 92 cm ja nuo 2-3 v. kootkin (98 cm) ovat vielä reiluja. Tosin on laiha lapsi. Tuskinpa sinun kannattaa ainakaan tuota 3-4 v. (104 cm) ostaa, jos haluat vaatteet heti käyttöön.

Olen tilannut pojalle ja tytölle ja huomannut, että poikien koot ovat reilummat kuin tyttöjen. Esim. pojan 98 cm paita voi olla isompi kuin tytön 104 cm!

Meidän poika on 92 cm ja nuo 2-3 v. kootkin (98 cm) ovat vielä reiluja. Tosin on laiha lapsi. Tuskinpa sinun kannattaa ainakaan tuota 3-4 v. (104 cm) ostaa, jos haluat vaatteet heti käyttöön.

Olen tilannut pojalle ja tytölle ja huomannut, että poikien koot ovat reilummat kuin tyttöjen. Esim. pojan 98 cm paita voi olla isompi kuin tytön 104 cm!
Eli mieluummin sit 92-98 kokoa?

Omat kokemukset
Olen tilannut useamman kerran Nextiltä ja olen ollut pääsääntöisesti tyytyväinen laatuun ja toimituksiin. Pari vaatetta on nettikuvissa näyttänyt väreiltään paremmalta kuin livenä ja kerran on paketista puuttunut osa vaatteista, jotka tulivat sitten reklamoinnin jälkeen pari viikkoa myöhemmin. Muuten lähetykset ovat tulleet ajallaan. Mutta huomasin tuossa taannoin euron ja punnan kursseja vertaillessani että näyttää tulevan kalliimmaksi tilata netin kautta ja maksaa euroina kuin pyytää Englannissa asuvaa veljeäni ostamaan vaatteet ja maksamaan ne punnilla ja tuomaan sitten Suomeen tullessaan (hän onneksi käy Suomessa kohtuu säännöllisesti ;)). En tosin tiedä ihan tämänhetkistä valuuttakurssitilannetta - tietoni on parin kuukauden takaa.

Yhteistyössä