Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2022

Bluebelle jee, pian säkin siis mukana jännäilemässä meijän kanssa!
  2. J

Haaveena vauva 2022

Samoja PMS oireita viikkoa tai kahta ennen menkkoja täälläkin vähän vaihdellen, kuin petronellallakin. Kuka julma keksi, että PMS- ja raskausoireet muistuttaa toisiaan! Ja ikä ja raskaudet on vain pahentaneet PMS oireilua.
  3. J

Haaveena vauva 2022

Meemuli voimia sinne ❣️
  4. J

Haaveena vauva 2022

Jeee menkat alkoi! Pari päivää oli pidempi kierto kun kierukka otettiin kesken kiertoa veke. Tänään tossa seiskan maissa kunnon vuoto joten huomiselle kp 1/27 Miten voi menkoista olla näin iloinen! Meillä siis varsinainen yk 1 polkaistu käyntiin ❤
  5. J

Haaveena vauva 2022

Leonida onnea tuhannesti, kaunis plussa!! ❤ Kirppis tsemppiä odotteluun! Alinna voi hitsi tuli paha mieli noista sun uutisista! Mutta mahtavaa et progearvo noussut, ja kyllähän mahis luomuplussaan teillä on! Täällä peukut pystyssä! keksi ainakin Raskauskeijulta saa tilattua First Response-...
  6. J

Haaveena vauva 2022

mut voisi poistaa myös piinalistalta. Täällä huomenna alkaa menkat, kellontarkasti. Saa nähdä onko vuoto nyt vähän pienempää kun kuparikierukan kanssa oli aivan jäätävän runsas vuoto. Mä oon iloinen menkoista ja siitä et meillä alkaa eka kunnon luomukierto. Jee! Mamtobe: verigreippimehu ajaa...
  7. J

Haaveena vauva 2022

Onnea Pip83! Ja Töppöselle myös! Samaa mieltä oon, että ei sitä surua/tuskaa kannata alkaa vertaamaan tai oikeuttamaan eritavalla, oli kyseessä kuinka mones yk tahansa. Pettymys se on varmasti aina. Mä tein tänään dpo 12 negatestin, Ja vaikka tää oli meidän yk1 tai oikeastaan yk0 (koska...
  8. J

Haaveena vauva 2022

Lili vielä suuret onnittelut, helmivauva, ihanaa! Mä ajattelin testata seuraavan kerran tiistaina, Pregchekillä, mutta jotenkin en yhtään usko enää et ois käynyt niin hyvä tuuri et ois jo tärpännyt. Ens kierrossa otan greippimehun käyttöön. Se oiskin tavallaan vasta eka kunnon yrityskuukausi...
  9. J

Haaveena vauva 2022

Dpo 10 ja negatiivista näytti one stepin ”herkkä” liuskatesti. Täytynee alkaa valmistautua siihen et ei tästä ekasta kierrosta tärpännyt.
  10. J

Haaveena vauva 2022

Wintersun ❣️

Yhteistyössä