Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2022

Ihana @Töppönen_ kun käyt täällä meitä kurkkimassa ❤️ Ihanaa odotusta!
  2. J

Haaveena vauva 2022

@Keksi82 Mä oon lukenut hulluna netistä eri keskusteluita, ja niissä joillain oli puuttunut ovislimat mutta silti oli raskaus alkanut. Ei se kai siis merkitse välttämättä mitään. Mulla tässä kierrossa myös puuttui, ovispäivänä tuli vähäinen määrä.
  3. J

Haaveena vauva 2022

@Mannuska tervetuloa! :) Täällä 5dpo ja päivät matelee, vaikka työt alkoikin. Mahdollinen raskaus pyörii mielessä vaikka yritän unohtaa. Aion testata ensi tiistaina, dpo 12.
  4. J

Haaveena vauva 2022

Huhtikuinen kevätvauva ois ihana! ❤️
  5. J

Haaveena vauva 2022

Kuulostaa aika lupaavalta @Toiveikas1992! Sä oot tosi kärsivällinen kun maltat olla testaamatta vielä! :) @Eimy Joo saas nähdä miten mä muka maltan olla testaamatta aikaisin myös!
  6. J

Haaveena vauva 2022

Dpo 3 ja huomenna loppuu kesäloma ja paluu töihin. Tavallaan ihan hyvä, koska saa muutakin ajateltavaa kuin dpo:t. :D Mä aion yrittää testata tässä kierrossa vasta ihan siellä pari päivää ennen seuraavia menkkoja. Ei oo pitkä aika sinnekään enää! Iiks. Testasiko kukaan tänään?
  7. J

Haaveena vauva 2022

Mä sain mun esikoisen 21- vuotiaana, ja aloitin opinnot silloin kun meidän esikoinen oli 1v 8kk. Hän meni päiväkotiin mä päiväopiskelijaksi ammattikouluun. Sitten toisella kerralla kun opiskelin ammattikorkeassa sairaanhoitajaksi, olin yksinhuoltaja mun silloin 4- ja 8- vuotiaille tytöille. Ja...
  8. J

Haaveena vauva 2022

@Toiveikas1992 vähänkö ihana toi miehelle kertomisidea. ❤️ Ja opiskella voi vaikka lapsi/lapsia olisikin! Itse opiskellut kahteen otteeseen lasten saamisen jälkeen ja hyvin onnistui.
  9. J

Haaveena vauva 2022

Täällä odottelen teidän jo pidemmillä piinapäivillä olevien testikuvia!
  10. J

Haaveena vauva 2022

Täällä ainakin vauvan teko ajoitettu nyt tässä kierrossa aika hyvin: dpo -2, dpo -1 ja dpo 0. Ovulaatiokivut on olleet tänä aamuna melkoiset, ei voi erehtyä. Ovislimoja en oo bongannut lainkaan tässä kierrossa.
  11. J

Haaveena vauva 2022

Muakin suututtaa toi sääntö! Miten raskasta varmasti on vaan odotella ilman apua. Jotenkin tuntuu niin epäreilulta. Ja hoidot yksityisellä on niin kalliita ettei niihin normipalkkaisen ihmisen rahat pitkään riitä.. Tai sitten pitäisi ottaa hillitön laina.
  12. J

Haaveena vauva 2022

https://aijaa.com/dZ1wxo Mun vahvin ovisplussa ikinä tänä aamuna! Testiviiva on tummempi kuin kontrolliviiva. Ovis siis huomenna ja eilen aloitettu tallettelut. Eli huomenna tuun piinalistalle! Jee! Voikohan nää helteet vaikuttaa siihen et toi testiviiva on noin tumma. :D
  13. J

Haaveena vauva 2022

@petronella09 halaus! Ja mäkin tiedän monta lähipiiristä jotka ovat yli nelikymppisenä luovuttamisen jälkeen saaneet yhtäkkiä luomuplussat ja vauvat syliin. Älä luovuta. ❤️
  14. J

Haaveena vauva 2022

Taidan testata vielä huomenna, jos tulis vielä tummempi viiva. Jotenkin veikkaan ovista sinne torstaille, eli tuun Huomenna/ torstaina piinalistalle.
  15. J

Haaveena vauva 2022

@Lili_86 tosi inhottava tilanne, toivotaan että kaikki menee hyvin! Halaus täältä sulle ❤️ Omaa napaa: https://aijaa.com/KHZnVV Noin tumma oli tän aamun kp 10 ovistesti, eli kyllä taitaa ovis olla jo tyyliin ylihuomenna. Koska toi on jo mun silmään melkein ovisplussa. Testaan myös huomenna...
  16. J

Haaveena vauva 2022

@petronella09 halaus täältä! Älä luovu toivosta. ❤️ Mä täällä vietän kesälomaa, ollaan tehty pieniä reissuja kotisuomessa joten kirjoittelut jääny vähemmälle. Mutta täällä ollaan mukana edelleen, ens viikko onkin jo ovisviikko, (Ovis to tai pe) ja ajateltiin mennä joka toisen päivän taktiikalla...
  17. J

Haaveena vauva 2022

Voi hitto, oon niin pahoillani Alinna! Tehdään yhdessä iso ryntäys maaliskuisiin.❣️
  18. J

Haaveena vauva 2022

Mä niin ymmärrän! Mulla tytöt jo 15 ja 11- vuotiaat, ja tyhjä syli. Toki tarvitsevat mua paljon, mutta tosi eri tavalla. Rakas koirakin kuoli huhtikuussa, jota pidin mun Karvavauvana ja hoivasin ja hellin.
  19. J

Haaveena vauva 2022

Charrypie-86 onnea myös sinulle tosi paljon! ❤️ Mun seuraava ovis osuu juhannusaattoon. Sanoin miehelle että meillä on sit juhannustaikoja tiedossa juhannusyönä! :D
  20. J

Haaveena vauva 2022

Alinna vauuuu! Onnea plussasta! ❤️❤️ Ja kyllä täälläkin ensisijassa raskauskuume. Siis vaikka toki haave lapsesta on suurin. Mutta siihen pakettiin kuuluu ihana raskausaika. Seuraa tunnustus: Oon katsellut äitiysvaatteita netistä ja haaveillut mitä ostan jos tuun raskaaksi vielä..

Yhteistyössä