Hakutulokset

1. J

Maaliskuiset 2022

Kaunis odotuksessa hinnat halvemmat kuin lääkäriasemilla, ja ammattitaitoinen kätilö ultraa. Moni ystävä käynyt ja suositellut!
  2. J

Maaliskuiset 2022

Tervetuloa @Keksi82 ❤️ Ja vierailijalle myös ❤️ Pakko laittaa vielä viimeinen testikuva tältä aamulta, onko nää nyt ne ”leffaviivat” :D https://aijaa.com/IcGNEJ Huomenna pitäis kuukautisten alkaa, mutta eipä ne nyt taida alkaa, vaikea tajuta tätä. Mulla menkkojen mukaan laskettu 18.3 mutta...
  3. J

Haaveena vauva 2022

Mä alan vihdoin uskoa, että meille on vauva tulossa. Tänään dpo 13 viiva näyttää jo tältä. Pakko oli testata töissä.. https://aijaa.com/sMblw1 Vielä aion perjantaina menkkojen alkamispäivänä täräyttää viikkonäytöllisen testin ja sit saa testit riittää. Meillä talletteluja oli vain -2, ja -1...
  4. J

Haaveena vauva 2022

@Keksi82 Paljon onnea!!!❤️❤️ Ja tervetuloa maaliskuisiin!
  5. J

Haaveena vauva 2022

@heidisofia iso tsemppihalaus, tosi raastavaa varmasti odotella. Voin vaan kuvitella sen tuskan. Toivotaan et kaikki kääntyy hyvin. ❤️
  6. J

Helmikuiset 2022

Täällä käyn lueskelemassa teidän juttuja kun Maaliksuisissa ei oo vielä juuri ketään.. Ihanaa teillä on jo nt-ultrat tulossa. Itsellä alkuraskauden ultra 3.8 ja sitä odotetaan tietty kuin kuuta nousevaa. ❤️ raskausoireet jyllää vaikka viikkoja vasta 3+5.
  7. J

Maaliskuiset 2022

Mäkin ajattelin neuvolan perjantaina varata jos menkat ei ala. Vau sulla yhdeksäs, täällä kolmas lapsi, mutta ensimmäinen yhteinen mun miehen kanssa. Miehellä ennestään yksi teini-ikäinen joten meidän uusperheen neljäs olisi tämä. ❤️ Missä kaikki maaliskuiset luuraa? ☺️
  8. J

Maaliskuiset 2022

Ehkä mä uskaltaudun tänne jo. Tänään viikkoja vasta 3+3 tai 3+4 eli mitä vaan voi vielä tapahtua. Mutta varovaisen onnellisena. Mulla menkkojen mukaan la ois 18.3. ❤️ Varasin varhaisultran 4 viikon päähän kun viikkoja ois sillon 7+4. Miten tässä malttaa odottaa. Ootko @Memmuska jo varaillu...
  9. J

Haaveena vauva 2022

Laitetaan vaan, ehkä sitä uskaltaa. Ja nyt mua alkaa melkein itkettää, (hormonit?) mutta mun tulee teitä ikävä. ❤️ Aion kyllä käydä täällä lukemassa edelleen ja odottelen millon seuraavat plussat tänne ketjuun saadaan! ❤️ Toivottavasti pian!
  10. J

Haaveena vauva 2022

Tämän aamun dpo 11 apteekin ultra testi: https://aijaa.com/3f7UCH
  11. J

Haaveena vauva 2022

Jee @Memmuska! ❤️Mä teen vielä muutaman testin ennen kuin uskallan siirtyä sinne, en meinaa uskoa tätä vielä.
  12. J

Haaveena vauva 2022

Tein vielä kahden tunnin pidätyksellä äsken Pregcheckin puikkotestin (25 herkkyys) ja haamu siihenkin tuli. Haalea mutta selkeä toinen viiva. En pysty uskomaan tätä todeksi. Aivan tosi hämmentynyt ja hullu olotila! Mies on varovaisen onnellinen myös. Tuo mulle huomisaamua varten Predictor...
  13. J

Haaveena vauva 2022

Okei, eli ei siis ehkä anna vääriä positiivisia.
  14. J

Haaveena vauva 2022

Ajattelin huomenna aamulla testata Pregcheckillä, se ei kyllä oo herkkä testi mutta muita herkkiä mulla ei nyt enää oo. Heräsin kasilta kun muut vielä nukkui ja menin tekee testin. Mulla on ollut sitä kovaa uupumuksen ja huimauksen tunnetta ajoittain. Testiin piirtyi vaan se kontrolliviiva ja...
  15. J

Haaveena vauva 2022

Tosi epäuskoinen fiilis! Teen uuden testin varmasti joka päivä ens viikolla! Perjantaina ois menkkojen alkupäivä. Tässä vielä toinen kuva aamun testistä https://aijaa.com/xTZNBg
  16. J

Haaveena vauva 2022

En mä sitten pystynyt enää olee testaamatta! Tänään vasta dpo 10 ja katsokaa millanen tuli: https://aijaa.com/4Njsu5 Haamu!! Voisko tää olla haamu! Muoks. Ihan selvä mutta hyvin haalea toinen viiva siinä on. Testi on one stepin herkkä puikko.
  17. J

Haaveena vauva 2022

Täällä dpo 9, Kp 22/27 ja oireita on: rinnat kipeät, armoton uupumus, välillä outoa huimausta, kaikki ärsyttää, mieliala heittelee. Tää on vaan niin tyhmää edes miettiä näitä oireita, kun voi yhtä hyvin olla PMS- kuin raskausoireita. Testiä en uskalla vielä tehdä koska pelkään negatestin...
  18. J

Haaveena vauva 2022

Me ei miehen kanssa juoda laisinkaan, joten ei tarvii sitä miettiä. Mutta sushia söin viellä tällä viikolla, vaikka en tiedä oonko raskaana ihan alussa vaiko enkö. Salmiakki, lakritsi ja sushi on mun ”paheita”, mutta lopetan ne heti jos plussaan.
  19. J

Haaveena vauva 2022

@Alinna86 upee pride-kiertolista, tykkään! ❤️ Mulla on joko kovat pms- oireet tai sit jotain muuta. Väsyttää aivan järkyttävästi ja pää on kuin sumussa. Alkoi eilen. Saattaa olla myös jäätävästä heinäallergiasta johtuvaa. Tänään dpo 8. Saas nähdä maltanko olla dpo 12 asti testaamatta.. yritän...
  20. J

Haaveena vauva 2022

Dpo 7, ja rinnat on kipeet ja mieliala ärtyisä. Lisäksi itkuherkkyyttä ja päänsärkyä. Kovasti tekee mieli ruokaa ja herkkuja. Oon tosi paljon lukenut nyt kuukautiskierrosta ja hormonivaihteluista ja tosiaan näistä oireista ei voi päätellä yhtään mitään näin aikaisin, koska Progesteroniarvot...

Yhteistyössä