Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2020

Miten sulla menee itsellä tällä hetkellä, onko tilanteeseenne löytynyt joku ratkaisu?
  2. I

Haaveena vauva 2020

Sain tänään sylitellä ja vähän opetella vaatteiden vaihtoakin 6 viikkoiselle murulle. Oli ihanaa ja kyllä valtavasti haluaisin että meilläkin tärppäisi ja saataisiin oma pikkuinen.
  3. I

Haaveena vauva 2020

Täällä tänään, ihan ajallaan, kp 1
  4. I

Haaveena vauva 2020

❤ ❤ Hurjan paljon tärppejä. Mä elän täällä jänniä aikoja vaikka tärpin mahdollisuus lähentelee kyl nyt nollaa, mutta oottelen, koska alkaa vuoto ja uus yk. Huomenna pääsen nuuhkuttaan reilu 1 kk ikäistä vauvaa ❤ Vähän siitä haikeuskin nousee pintaan. Meillä taitaa alkaa viides yrityskierto...
  5. I

Haaveena vauva 2020

Hmm, mitä jos jätetään ne ikävät kommentoinnit, jotka ovat ehtineet jo jäädä taakse ja kaikki eivät ole edes nähneet, niin ihan vaan huomiotta eikä nostettaisi tulkintoja niistä uudelleen tapetille.
  6. I

Haaveena vauva 2020

Aloitettiin kesä-heinäkuussa mut en tiedä, onko missään kuussa oikein osunut kohdalleen. Osa on mennyt ihan ohi kun ollaan oltu eri paikkakunnilla. Oon yrittänyt vinkata siitä koti-inseminaatiosta mut ei ole oikein ollut hyvää kaikupohjaa ja itsekin vähän mietin että toimisiko se miehelläni...
  7. I

Haaveena vauva 2020

Voi kun en ois testannut ees sitä ovista enää, meillä ontuu tuo itse yrityspuoli huolella vaikka ollaan koitettu yhdessä innostua niin se on kovin vaikeaa useista syistä ja mä oon ihan maassa kun kuukaudet valuu hukkaan.
  8. I

Haaveena vauva 2020

Äh, mun piti jo lopettaa oviksen testaus mut töistä tullessa tuli sellainen olo että vois kuitenkin ja jotenkin nyt näyttää siltä että viiva ois vähän vahvistunut. Tiedä sitten, pitää varmaan testata vielä pari kertaa ja katsoa kuinka käy. Tänään on tuikkinut vähän munasarjoihin ja ollut...
  9. I

Haaveena vauva 2020

Mä aloin tässä kierrossa testata aika myöhään kun meidän äiti oli meillä ja tallettamiset sen myötä mitä sattuu. ( Vaikka on ne muutenkin ja se vetää vähän fiilistä alas ) Nyt alkaa olla jo niin kiertopäiviä, etten usko, että olis vielä tulematta, testailen varmaan sitten ensi kierrossa...
  10. I

Haaveena vauva 2020

Mulla on päinvastainen ongelma mut ymmärrän kyllä tuossakin tapauksessa ne perimmäiset syyt hormonitoiminnassa jne. Auttaisiko jos lisäisit ruokavalioon jotain energiatiheää, mutta ravinteikasta ja koitat liikkua osan aikaa vähän pienemmällä teholla? Mun pitäis laihduttaa reilusti, keinot on...

Yhteistyössä